Websites die niet onder niet-IE browsers werken...(deel 3)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 10.110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Universiteit van Tilburg. Er wordt gebruik gemaakt van Blackboard. Dat werkt prima. Echter binnen de Blackboard omgeving worden bepaalde onderdelen via Adobe SVG (http://www.adobe.com/svg/viewer/install/) aangeboden. Deze software is stokoud en werkt niet fatsoenlijk onder Firefox. Via de website wordt versie 2.0 aangeboden terwijl 3.x al beschikbaar is. http://www.uvt.nl/dienste...downloads/svg-viewer.html

Nou zou je zeggen. Geen probleem, want FF heeft een eigen SVG viewer aan boord. Helaas. De website maakt gebruik van Adobe functies die de Firefox plugin niet snapt.

UVT geeft aan dat het bedrijfsmatig niet interessant is om een verandering aan te brengen.

Jammer dat je dan alleen al voor Firefox waarschijnlijk best wat mensen uitsluit.
http://www.websonic.nl/ni...andeel_firefox_europa.php

Laatst wilde een goede vriendin hier even haar resultaten van NHTV Breda bekijken. Daar gebruiken ze natschool. Dat feestje ging helaas niet door, want ik moest eerst een stomme plugin installeren voordat het fatsoenlijk wilde draaien.

[ Voor 9% gewijzigd door Paquito op 01-09-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:06

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Ik erger me nog steeds aan de site van T-mobile... en eigenlijk ook andere sites die ad's en dergelijke via Flash weergeven. Bij Firefox blijven die boven op de site liggen, waardoor menu's e.d. onder die flash-app verdwijnen... Het gevolg is dat ik op het moment bijvoorbeeld niet meer in kan loggen op my-tmobile...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
deepbass909 schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:14:
Ik erger me nog steeds aan de site van T-mobile... en eigenlijk ook andere sites die ad's en dergelijke via Flash weergeven. Bij Firefox blijven die boven op de site liggen, waardoor menu's e.d. onder die flash-app verdwijnen... Het gevolg is dat ik op het moment bijvoorbeeld niet meer in kan loggen op my-tmobile...
Ook in Opera is dat zo. Sowieso staat die site schots en scheef. Niet zo vreemd, als je naar de gegenereerde HTML-ellende kijkt. Gelukkig kun je in Opera per site de plug-ins uitzetten, dus van de flash-drek gelukkig geen last meer van. Helaas werkt de site niet zonder javascript (waarom toch?!) anders had ook dat uitgestaan...

• sll
  • Laatst online: 19:35

sll

Eredivisie Live: samenvattingen van gespeelde wedstrijden zijn te zien op http://end.sport2media.com/vod.php

Vorige week werkte het nog, maar nu krijg ik (Windows/SeaMonkey):
Uit onze test blijkt dat je systeem geen gebruik maakt van Microsoft Windows en Internet Explorer. Het is momenteel alleen mogelijk om video items te bekijken wanneer je systeem is uitgerust met Windows en Internet Explorer, excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 06:48

Sebazzz

3dp

Probeer eens user agent switcher. :) Dat is een extensie waarmee je je user agent spooft.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sll
  • Laatst online: 19:35

sll

Firefox geprobeerd met Internet Explorer 7-spoof, maar helaas: krijg alleen een leeg wit scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

ARRRGG!! 7(8)7
Zonet had ik een rondje gefiets, wat ik effentjes wou plotten in http://maps.google.nl
Werkt dat hele mijn kaarten niet in Opera. Dus toen maar effe in ie6 geprobeert, crashed ie -O-.
Nou, dan maar safari pakken, die werkt natuurlijk ook niet mee....
Uiteindelijk werkt het firefox door in te loggen, tab weg doen en dan weer opnieuw naar de site gaan...
Dit is echt wel lomp vind ik }:|.

edit:
Volgens mij ben ik nu ook weer uitgelogd en ik ben nog niet eens klaar -O-.
Mooi, toch wel.

[ Voor 12% gewijzigd door ibmos2warp op 09-11-2008 20:57 ]

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

sll schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:22:
Firefox geprobeerd met Internet Explorer 7-spoof, maar helaas: krijg alleen een leeg wit scherm.
Je hebt een drm2 plugin nodig. En mijn firefox 3 kon kon er geen voor vinden.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Hotmail krijg ik niet werkend in Firefox. Ik kan geen nieuwe berichten aanmaken of berichten verwijderen.
Niet dat ik hete meel gebruik, maar iedere keer dat je je aanmeld op MSN en "Je hebt 2 berichten in je inbox" krijgt is wel irritant :P IE gebruiken is geen optie: IE 8 crasht op Hotmail.

[ Voor 9% gewijzigd door Sebazzz op 09-11-2008 20:58 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:25

Neo

Voor een oplossing zie Neo in "Het Grote Ubuntu Topic Deel 8"
KnEuTeR had dit eerder ook al gemeld daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Neo schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:12:
Voor een oplossing zie Neo in "Het Grote Ubuntu Topic Deel 8"
KnEuTeR had dit eerder ook al gemeld daar.
Dat is als je Ubuntu draait. Mijn probleem is met Firefox/Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Sebazzz schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:14:
[...]
Dat is als je Ubuntu draait. Mijn probleem is met Firefox/Windows.
Lekker wazig. Ik kan de emails niet lezen met Firefox. Gek genoeg werkt het met Safari wel. UserAgent switchen was geen optie.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Sebazzz schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:58:
Hotmail krijg ik niet werkend in Firefox. Ik kan geen nieuwe berichten aanmaken of berichten verwijderen.
Niet dat ik hete meel gebruik, maar iedere keer dat je je aanmeld op MSN en "Je hebt 2 berichten in je inbox" krijgt is wel irritant :P IE gebruiken is geen optie: IE 8 crasht op Hotmail.
Installeer de nieuwste update, en zet compatability mode aan voor Hotmail?

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

IE crasht ook in compatibility mode En ik wens eigenlijk zowieso geen IE te gebruiken :P maargoed
Is er nog een nieuwere IE8 dan beta 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

*kick*

http://tesladownunder.com/LEDs.htm#100%20W%20LED

Bekijk hem in Firefox en zie hoe afgrijselijk de site is. Bekijk hem in IE en het ziet er opeens goed uit.
Frontpage FTW. |:(

OMG, ik zit de source even door te spitten. Dit kan toch niet dat een commercieel pakket zulke bagger uitspuugt? Hier moet een idoot nog aan hebben zitten kloten.
Font tags:
HTML:
1
<font face="Times" color="#ffffff" width="100%" Roman New colSpan="2" <TD>

iets dergelijks staat er vaker in. 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door Maasluip op 17-04-2009 08:29 ]

Signatures zijn voor boomers.

Pagina: 1 2 Laatste