Hallo allemaal,
Ik bezit nu ongeveer een half jaar een ASUS A8N-SLI SE moederbord, met daarop een Athlon 64 3800+, en deze zou ik graag willen overclocken, maar ik heb hier de ballen verstand van
Ik heb vanmorgen de tutorial van Seth van Roemburg over het overclocken van een Athlon 64 uitgeprint en doorgelezen, en hierin kom ik steeds een term tegen die ik niet ken.
HTT: "Deze waarde bepaalt samen met je CPU multiplier je CPU-snelheid"
Maar wat betekent HTT nou?
En waar vindt ik dit in de BIOS van mijn moederbord (ASUS A8N-SLI SE) want je moet volgens de tutorial hieraan gaan sleutelen.
Is er iemand die ervaringen heeft met het overclocken van deze combinatie?
Alvast bedankt
Michael
P.S. Ik heb een Zalman CNPS 7000B-AlCu koeler gekocht, dus ik denk dat het met de temparatuur wel goed zit.
Ik bezit nu ongeveer een half jaar een ASUS A8N-SLI SE moederbord, met daarop een Athlon 64 3800+, en deze zou ik graag willen overclocken, maar ik heb hier de ballen verstand van
Ik heb vanmorgen de tutorial van Seth van Roemburg over het overclocken van een Athlon 64 uitgeprint en doorgelezen, en hierin kom ik steeds een term tegen die ik niet ken.
HTT: "Deze waarde bepaalt samen met je CPU multiplier je CPU-snelheid"
Maar wat betekent HTT nou?
Is er iemand die ervaringen heeft met het overclocken van deze combinatie?
Alvast bedankt
Michael
P.S. Ik heb een Zalman CNPS 7000B-AlCu koeler gekocht, dus ik denk dat het met de temparatuur wel goed zit.