|>
Oke, ik zal dan ook rond 12 uur verschijnen op AmersfoortPriyantha Bleeker schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:36:
Nog niks bekend over tijden enzo ?
Ik ga er dan maar gewoon even vanuit dat we rond 1 uur verzamelen op het station in Zutphen ?
Dan zal ik rond 12 uur op het station Amersfoort staan. In ieder geval voor Heaget en misschien voor nog iemand.
Nope ik ga niet mee, maar had me ook niet opgegeven. Veel plezier iig.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:42:
/me krijgt een pannenkoek wel weg. Vriendin is er gek op, dus je hebt in ieder geval iemand erg blijIk heb trouwens een auto, dus Duur, roep even als je mee wilt: dan moet je maar bij de bushalte bij de C1000 gaan staan richting Ohra, moet goed komen
Tnx voor het aanbod!
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Verwijderd
Aldus mijn vriendin, maar het zou prettig zijn wanneer er wat meer mensen van zich laten horen.hoe kom ik daar? heb eigenlijk geen flauw idee wat mijn inlog en wachtwoord is:+ zeg anders maar namens mij dat 19.95 best pittig is, wat voor bijzonders krijg ik daar dan voor? Voor minder moet je toch ook heel behoorlijk kunnen eten?
|>
maar... maar... ik ben nu toch niet de enige minoltiaan, toch?..
[ Voor 37% gewijzigd door Korras op 21-10-2006 14:43 ]
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
vlakbij het gebied...
|>
Lekker!Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:36:
Ik heb een reservering gemaakt bij deze toko voor 14 personen om 19:00.
Zal er dan best ingaan denk ik.
Het weer lijkt trouwens redelijk te gaan meewerken!
4800Wp / Elga-Toshiba / HA / ESP's en andere rommel
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 16:23 ]
Lijkt me stug, er zullen vast wel meer mensen zijn die dat merk mobieltje hebbenKorras schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:43:
maar... maar... ik ben nu toch niet de enige minoltiaan, toch?..
niet meer nodig, net een (niet orginele) oplader bij de mediamarkt gekocht (€45)
* trigger808 bedankt zijn vriendin die hem even wilde brengen
[ Voor 33% gewijzigd door trigger808 op 21-10-2006 18:21 ]
Ik neem iig 2 accu's mee.
Ik 3.Priyantha Bleeker schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:49:
neo, ja is de zelfde accu.
Ik neem iig 2 accu's mee.
Ik voel een POLL aankomen
u nevah knoowHeaget schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:21:
Ik 1, waarom zoveel meenemen?
Ben effe alle info op een rijtje aan het zetten, tijden en locaties e.d.
Hebben er mensen nog een gsm nummer die ze willen delen voor noodgevallen e.d.?
Mijne is 06-11417279
^_^ Mijne als ik verdwaalFairy schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:30:
[...]
u nevah knoow
Ben effe alle info op een rijtje aan het zetten, tijden en locaties e.d.
Hebben er mensen nog een gsm nummer die ze willen delen voor noodgevallen e.d.?
Mijne is 06-11417279
06-12070599
Ik zal trouwens rond 11 uur op het CS staan in Amsterdam.
Met deze auto zal ik op het CS in A'dam komen. En in Amersfoort, dus voor de mensen die met mij mee rijden is het handig om dat even te weten
[ Voor 49% gewijzigd door Priyantha Bleeker op 21-10-2006 20:15 ]
mwa... de 7D maakt idd bijna net zoveel lawaai als een mobieltje soms..SmartDoDo schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:26:
[...]
Lijkt me stug, er zullen vast wel meer mensen zijn die dat merk mobieltje hebben
priyantha heeft overigens mijn nummer, en ik het zijne. ik ga niet mijn nummer hier verkondigen liever.
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Ben je wel vaker bij het CS in Amsterdam geweest?Priyantha Bleeker schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:11:
Mijn gegevens zijn te vinden met een whois op mijn naam punt nl
Ik zal trouwens rond 11 uur op het CS staan in Amsterdam.
Met deze auto zal ik op het CS in A'dam komen. En in Amersfoort, dus voor de mensen die met mij mee rijden is het handig om dat even te weten
[afbeelding]
Want daar kun je nu niet bepaald voor de deur parkeren!
Edit: ik zie aan je domein registratie gegevens dat je uit Amsterdam komt. Dus je kent de situatie (bouwput) daar vast wel. Misschien is het handig om te zeggen waar je gaat staan? Bushalte/taxistandplaats/achterkant bij pont/etc?
[ Voor 16% gewijzigd door ajhaverkamp op 21-10-2006 22:08 ]
This footer is intentionally left blank
Ik ga aan de achterkant staan.
Bij de hoofd achteruitgang zeg maar.
Ik zal rondjes rijden of als er plek is er stil gaan staan.
Gewoon komen, is gezelligajhaverkamp schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:34:
Ik kijk morgen eerst uit het raam en beslis dan nog wel of ik ook uit Amsterdam naar Zutphen scheur. Het weer was hier vandaag maar niks, zelfs regen gehad. Maar voor de rest toch niks geplanned staan.
me too, ga nu maffen, trusteVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 00:16:
/me is de accu's aan het volstoppen \o/ We hebben er zin an
|>
Kleedtips?
Zomerjas? Winterjas?
Ik ben al verkouden, dus dat kan ik niet meer krijgen
|>
Oke, bij tips gaat hij zeker mee.
[ Voor 25% gewijzigd door ajhaverkamp op 22-10-2006 08:29 ]
|>
* trigger808 heeft een hekel aan vroeg opstaan (zeker in het weekend!!)
Aan iedereen die gaat: vorig jaar in Zutphen had Simon een prima meet opgezet, dus dat gaat vandaag vast ook wel goedkomen!
Goeie 100KM als je het mij vraagtSimon schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 08:19:
hmja, je kijkt 's ochtends uit 't raam hé, en je woont een eindje weg
Zomerjas met een trui eronder, of winterjas met alleen een longsleeve shirt?ajhaverkamp schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 08:19:
Het ziet er hier (Amsterdam) ook nog redelijk.
Kleedtips?
Zomerjas? Winterjas?
Ik ben al verkouden, dus dat kan ik niet meer krijgen
Is dat al weer een jaar geleden? Tijd is snel gegaan danMartijnGizmo schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 08:50:
Allemaal veel plezier, volgende keer ben ik er weer bij Simon ( en dan niet gelijk met auto-meet plannen).
Aan iedereen die gaat: vorig jaar in Zutphen had Simon een prima meet opgezet, dus dat gaat vandaag vast ook wel goedkomen!
[ Voor 27% gewijzigd door Heaget op 22-10-2006 09:02 ]
Achterkant (dus niet de centrum zijde) van het station.ajhaverkamp schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 09:01:
Waar is nu precies de ontmoetingsplaats? In Zutphen CS? Bij een meetingpoint of zo? Of blijven we allemaal rondjes rijden voor de deur?
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Als ik op routenet kijk, zit er een industrieterrein achter het station. Bv de havenstraat, daar de auto neerzetten? Wie is er bekend in Zutphen?Ronald schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 09:08:
[...]
Achterkant (dus niet de centrum zijde) van het station.
Edit: TomTom, my way. Daarom zoek ik nu ook een straatnaam :-)
Edit2: mocht je dit als een idioot zien rijden, houd dan afstand
[ Voor 23% gewijzigd door ajhaverkamp op 22-10-2006 10:08 ]
Heeft niemand wat TomTom locaties voor me?
als ik google maps zo zie: havenstraat is goedFairy schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 09:27:
Geen flauw idee, ik ben ook niet bekend in Zutphen, maar denk dat ik gewoon op de bonnefooi de achterkant van het CS op moet zoeken.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Ja ik was ook al aan het snuffelen.Ronald schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 09:32:
[...]
als ik google maps zo zie: havenstraat is goed
PS tip, als je google maps op beiden zet, probeer dan niet slim te zijn en dan niet op afdrukken via google te drukken maar via de browser zelf (om zo het kaartje er ook op te krijgen (sateliet)), heeft me een halve inktcartridge gekost
PS. Mijn 24-105 ligt nog steeds bij Canon, dus die is niet mee
|>
Als je zutphen achter bij de mars ziet, heeft het station achter een ingang, ik verzamel nu telefoonnummers voor de heb, zodat ik straks als mensen ons kwijt zijn 't kan fiksenFairy schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 09:27:
Geen flauw idee, ik ben ook niet bekend in Zutphen, maar denk dat ik gewoon op de bonnefooi de achterkant van het CS op moet zoeken.
Oh, en mijn nummer: 0630369702
[ Voor 3% gewijzigd door simon op 22-10-2006 10:26 ]
|>
[ Voor 80% gewijzigd door ajhaverkamp op 22-10-2006 10:58 ]
Zo nog effe wat plakken ontbijtkoek van boter voorzien :_)
btw, alles we eenmaal achter het station staan waar kunnen we elkaar aan herkennen?
[ Voor 7% gewijzigd door jorammeke op 23-10-2006 10:40 ]
Ogen sluiten en luisteren en dan blindelings op het geluid van dSLR's afgaan
|>
Clubje mensen dat tegen elkaar praat met 0111001010010000100101101111000jorammeke schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:43:
mijne 06-50645966
btw, alles we eenmaal achter het station staan waar kunnen we elkaar aan herkennen?
Nee, rugtassies en een paar lui met camera's om de nek met lange lenzen enzo
Ik dacht dat het bij Burger's ook moeilijk was, nou de club stond daar zo voor de deur heel herkenbaar te zijn
Ik ga nog effe een poging doen om te schijten, want ik voel hem aankomen dat ik straks halverwege ben en er in geen velden of wegen een wc te vinden is
[ Voor 26% gewijzigd door Fairy op 22-10-2006 10:48 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| Ontmoeten:
Zondag 22 oktober 2006
Tijd: 13:00
Eten:
Adres: Pannenkoekenrestaurant 't Elf Uur
Deventerweg 27
7213ED Gorssel
Telefoon: 0575 - 49 21 22
Fax: 0575 - 49 11 62
GSM:
Heaget: op verzoek verwijderd
Priyantha Bleeker: op verzoek verwijderd
Simon (de la Court): op verzoek verwijderd
ajhaverkamp: op verzoek verwijderd
jorammeke: op verzoek verwijderd |
Misschien handig voor iemand anders, had ik zo verzameld...
[ Voor 14% gewijzigd door Fairy op 24-10-2006 22:25 ]
Verwijderd
Ten eerst wil ik Simon nog een keertje bedanken voor de leuke middag. Knap zoals je ook je passie voor fotografie op een duidelijke manier kunt overbrengen.En technische aspecten kunt uitleggen in leeken-taal.
Zelfs het weer was op onze hand, want ik was nog maar even onderweg naar huis in de auto of de regendruppels kwamen al op de voorruit.
De opdracht vergeet ik maar even

En dan eentje zonder HDR:

Schiet ze maar af
PS Die paal in nummer 5 stond in het echt ook scheef!
Verwijderd
#4 is m.i. in potentie het mooiste plaatje (die zon achter de wolken is fantastisch), maar heeft wel wat nabewerking nodig. Hij is nu te donker en te weinig sprankelend.
Verwijderd
Owja, ik ga morgen even het contestsysteem debuggen voor de vier(!) contests die we vandaag hebben gehouden, morgenavond zullen de contests erop staan en kunnen de foto's (na registratie) worden geplaatst
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 22:39 ]
erg gezellig, kan niets anders zeggen
en over spetters gesproken: 1 van de serveersters nestelde haar boezem in mn nek toen ze de tafel aan het afruimen was... warm en zacht
eten was overigens ook erg goed, leuke tent ook! voor herhaling vatbaar deze dag!
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
[ Voor 231% gewijzigd door Fairy op 23-10-2006 20:06 ]
Hier SD kaartje leegtrekken.
Idd ook van mijn kant, thnx simon
Haverkamp, hdr is netjes en subtiel. Krijg je wanneer je mooie snele burst hebt, kan je hdr foto's vanuit je hand doen
Het was echt gezellig, het eten lekker, de omgeving fijn, de mensen vriendelijk en simon vol nuttige tips.
Tot een volgende keer allemaal
Ik was langer onderweg, moest eerst naar lelystad om iemand anders weg te brengen en vervolgens door naar Wezep (Zwolle).nomad85 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:54:
Ben ongeveer het langst onderweg geweest, maar ben er ook weer (opstopping A28 assen-groningen)....ben nu al weer eventjes thuis hoor, 22:30 was het.
Hier SD kaartje leegtrekken.
Idd ook van mijn kant, thnx simon
Haverkamp, hdr is netjes en subtiel. Krijg je wanneer je mooie snele burst hebt, kan je hdr foto's vanuit je hand doen
Het was echt gezellig, het eten lekker, de omgeving fijn, de mensen vriendelijk en simon vol nuttige tips.
Tot een volgende keer allemaal
Lelystad was nog verder weg dan Wezep rechtstreeks en tevens was Lelystad-Wezep nog verder weg dan Zutphen-Wezep
|>
Ik host via Zoto.com. 2GB gratis uploaden. Ze zijn van plan om eind november een nieuwe versie van de site uit te brengen. Je kan dan als bestaand lid voor 10 $ een pro membership voor een jaar aanschaffen. Je kan dan 10GB uploaden en veel meer galleries mogelijkheden. Uploaden gaat handig met een tooltje dat je installeert. Kijk ff op mijn zoto account. Kan je ff de interface zien.
[ Voor 8% gewijzigd door nadroJ op 22-10-2006 23:33 ]
Sowieso schrijf je zo!
mijn god, hiermee bevestig je - iig voor mij - een heel groot vooroordeelmystic schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:39:
en over spetters gesproken: 1 van de serveersters nestelde haar boezem in mn nek toen ze de tafel aan het afruimen was... warm en zacht
47 en 52 hebben voor mij wel potentie simon, maar je moet nog wel wat aan je nabewerking doen...
Ik vond het ook een hele geslaagde dag! heb nog geen tijd/ruimte om de foto's te bewerken (broerje zit op de pc) maar de foto's zijn (onbewerkt) niet zo mooi als ik gehoopt had.
Verwijderd
Oke, onbewerkt, morgen ga ik lekker shoppen
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 00:09 ]
als ik door een grappig bedoelde opmerking al jouw vooroordelen bevestig, denk je vast ook dat elke marokaan crimineel is, omdat daar elke dag grappen over worden gemaaktlateef schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:42:
[...]
mijn god, hiermee bevestig je - iig voor mij - een heel groot vooroordeel
voorlopig erg leuke foto's wat ik zo zie. mijn eerste blik op mn eigen foto's werd ik nog niet erg enthousiast van, maar vandaag maar wat beter kijken.
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
inderdaad, ik heb door rawshooter gehaald.lateef schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:42:
[...]
mijn god, hiermee bevestig je - iig voor mij - een heel groot vooroordeel![]()
47 en 52 hebben voor mij wel potentie simon, maar je moet nog wel wat aan je nabewerking doen...
|>
Als ik de eerste foto bekijk, wordt ik meteen jaloers.Simon schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:03:
De digi pics staan hier; http://simon.delacourt.co.uk/privgal/lmeet/ ik haal ze wel weer 's door PS heen, want rawshooter bakt er niets van. Ziet er in RS mooi uit, maar jpeg...
Die is gemaakt met je ND gradueel filter? Mag ik toch hopen, want anders doe ik het zelf toch heel erg fout omdat ik vooral saaie egaal grijze luchten krijgen (zonder te HDR-en).
Mijn Powershot G5 heeft een ingebouwd ND filter, echter wordt die volgens mij op de hele beeld losgelaten, die is niet gradueel.
In ieder geval weer iets om op de wensenlijst te zetten.
Echter hebben mijn lensen verschillende filter diameters. Zijn er houders te koop voor verschillende filtermaten waarin dezelfde NDx plaatjes te schuiven zijn?Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:54:
Plus dat het je de kop niet kost, paar tientjes voor de ring + houder + ND4 + ND8
Op dit moment zal ik hiervoor de 17-85 (filtermaat 67mm) gebruiken. Echter koop ik liever 77 mm spul omdat ik denk dat ik in de toekomst met mijn lenzen toch vaker naar die maat ga.
Verder nog tips wat betreft merk?
|>
Verwijderd
Anyway, ik ben nu weer thuis, en ga m'n foto's is bekijken.
En hier zijn ze dan

[ Voor 48% gewijzigd door Heaget op 23-10-2006 11:45 ]
Ik kan iig wel alvast zeggen het was harstikke leuk/gezellig, en Simon je had helemaal gelijk met het filter, ik heb het gemerkt toen ik even snel de CF bekeek op school.. wel jammer.
:D/-<
Verwijderd
• registreer je hier mocht je dat nog niet gedaan hebben
• Vervolgens zie je hier de opdrachten staan (in het Engels vanwege de taal van de site) met daarachter een link "participate"
• Klik op die link en selecteer je foto, klik op pariticipate en heb even geduld.
• Je foto zal in het overzicht verschijnen, vanaf het moment van het sluiten van de contest (tot maandag 09:00 is het plan, tenzij het korter moet) kan er vier dagen gestemd worden door iedereen.
• Daarna zal er per categorie een winnaar worden gekozen, elke winnaar krijgt van neo een biertje op de volgende meet vanwege de tien euro die ik nog heb.
We hebben dus een prijs \o/ Biertje?
Je kunt trouwens gewoon een fullsize plaat uppen, geen enkel probleem, je kunt echter maar één keer per contest meedoen. Ik zou het trouwens waarderen als er een paar reviews van lenzen geplaatst worden, het mes snijdt dan een beetje aan twee kanten
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 19:42 ]
Alleen die rode randjes voor landscape foto's is irritant.
1: Koei

2: Dichtbij, maar toch ver weg:?

3: Dinnetje neo heeft een koei over het hek getild

4: Nog even een shot

5: Koei heeft het wel gezien

6: Ikke glas op jou richten

7: Sander: "Issie van jou echt zo klein?"

8: Priyantha, analoog r0xorz

9: Ja hier moest ik even lachen

10: 4 kleine kleu.....

11: mijn enige landschapje volgens mij

12: 2x tc geeft toch iéts onrustige bokeh...?

13: 1.4x tc heel ander verhaal.

14: of toch niet helemaal.

15: groepje hangjongeren

16: Simon attack!!!!!1111oneone

17: Tja

18: Ach, als de natuur niet meewerkt, helpen we toch even een 'handje'

19: Ehhh, da's Neo

20: Das't meissie van Neo

21: Goed beschermd tegen de kou

22: Mooi hé

23: Moet je eens kijken wat ik met mijn Minolta telefoon kan

24: Hier heb ik de witbalans maar in eigen hand genomen

25: Liev

Schiet me maar af op de pics
Als men van mening is dat ze te groot zijn dan hoor ik het ook graag, en dan ook graag even zeggen wat voor resolutie ik dan moet gebruiken, dan wil ik ze nog wel 1 keer converten.
Jongens, posten! We hebben meer foto's gemaakt dan alleen die van Neo, ajhaverkamp, heaget, simon en die van mij!
[ Voor 18% gewijzigd door Fairy op 23-10-2006 20:58 ]

Edit:
Fairy, ze mogen max 600 pixels breed zijn, een aantal is nu te breed. Persoonlijk stoor ik me er niet aan.
[ Voor 22% gewijzigd door ajhaverkamp op 23-10-2006 20:11 ]
Ja snap ik, maar dan worden de landscape shots ineens freaking klein. Ik laat het maar zo hoor.ajhaverkamp schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:10:
Ik ben nog maar even mijn foto 4 met Photoshop gaan mishandelen:
[afbeelding]
Edit:
Fairy, ze mogen max 600 pixels breed zijn, een aantal is nu te breed. Persoonlijk stoor ik me er niet aan.
PS die HDR shot, tja moeilijk, ik persoonlijk vind het een beetje onrealistisch omdat het effect te overdone is i.m.o. (nofi). Maybe moet je nog even kijken of je die zon wat 'zachter' kan maken.
De grote versie heeft te veel ruis en er zit beweging in.
Ik denk dat er wel wat van te maken is, maar als het realistisch moet, effe de sliders wat terug naar links zullen we maar zeggen
[ Voor 18% gewijzigd door Fairy op 23-10-2006 20:24 ]
No offence taken. Daarom begon ik ook met de kreet "mishandelen' op de vorige versie kreeg ik commentaar dat daar te weinig kleur in zou zitten. Op mijn ene TFT is het nu Tjernobylgras geworden, op de andere ziet er wel oke uit. De beweging is in deze versie wel minder omdat deze gemaakt is uit 2 foto's, de vorige versie uit 3. Bladeren/gras beweegt nu eenmaal door de wind. Volgende keer maar in RAW schieten en dan uit 1 foto de HDR halen. Dan heb ik dit probleem niet meer. Zonder trucken (HDR of ND filters) worden de foto's grauw, maar dat lag aan het weer zoals alle aanwezigen zullen beamen.Fairy schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:22:
[...]
PS die HDR shot, tja moeilijk, ik persoonlijk vind het een beetje onrealistisch omdat het effect te overdone is i.m.o. (nofi). Maybe moet je nog even kijken of je die zon wat 'zachter' kan maken.
De grote versie heeft te veel ruis en er zit beweging in.
Ik denk dat er wel wat van te maken is, maar als het realistisch moet, effe de sliders wat terug naar links zullen we maar zeggenals het echt surrealistisch moet, dan is die okee, maar jammer van de movement (wind in de bomen).
Edit: na nogmaals je commentaar lezen, zie ik dat je vooral problemen met de zon heb. Dat kan ik eenvoudig ongedaan maken, er zitten nu 3 selecties in de foto, de lucht is er 1tje.
[ Voor 7% gewijzigd door ajhaverkamp op 23-10-2006 20:33 ]
Verwijderd
Ik ga m'n eigen pics onder handen nemen nu
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 20:35 ]
* jorammeke bekijkt zijn foto's....Fairy schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:05:
Jongens, posten! We hebben meer foto's gemaakt dan alleen die van Neo, ajhaverkamp, heaget, simon en die van mij!
Eens kijken of er met ps nog wat van te maken valt...
ps. Het was btw een leuke gezellige dag.
Gewoon postenjorammeke schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:02:
[...]
* jorammeke bekijkt zijn foto's....en hij durft niet meer
![]()
Verwijderd
Jaahh gewoon doenjorammeke schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:02:
[...]
* jorammeke bekijkt zijn foto's....en hij durft niet meer
![]()
Verwijderd
The far sight:

Waves in a landscape:

Coliding colors:

Close but far away (in het kader de herfst die dichtbij is, maar tegelijkertijd ver weg):

Voor wie ze aan de muur wil, de fullsizes hangen erachter
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 00:39 ]
Foutje? Ze zijn niet klikbaar.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:38:
Ow mijn inzendingen voor de contest:
<KNIP>
Voor wie ze aan de muur wil, de fullsizes hangen erachterIk ga trouwens voor een amaretto, ik mot geen bier
Verwijderd
Ik ben lui, klik maar op de foto's op de site
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 21:47 ]