• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01 17:03
Beste fotografen/tweakerts/rest,

Het leek mij leuk om een landschaps meet de komende herfstvakantie te organiseren, aangezien hier toch wel animo zal zijn, en er wel wat landschapsfotografen zijn, en mensen die wat meer over landschaps fotografie willen leren.

Het idee is dat we een mooi landschap uitkiezen, goed bereikbaar etc, de ochtend/middag fotograferen, en daarna genieten van een drankje en een lekkere maaltijd. We wandelen dan door het gebied, en richten dan wat meer op landschapsfotografie. Hierbij krijg je tips en trucs van diegene die 't vaker doen, en kun je wat kletsen over hoe scheef de horizon op die ene plaat wel niet is.
Waar?
Het leek mij leuk om het in de uiterwaarden bij Gorssel en Zutphen te doen, een ruim en mooi gebied (bekijk de pics op m'n site onder uiterwaarden maar). Zutphen is goed met de trein te bereiken, en volgens mij zijn de uiterwaarden dan op loopafstand. Maar dat moeten we even in detail uitzoeken.
Wanneer?
In de herfstvakantie dus, ik kom nog met zo'n dataoverzicht.
Sexy aanmeld overzicht
Afbeeldingslocatie: http://meeting.erkens.eu/103/table.png

Aanmelden doe je hier: http://meeting.erkens.eu/103/add/

[ Voor 6% gewijzigd door simon op 04-09-2006 16:46 ]

|>

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-01 20:06
Ik heb zeker interesse. Nog nooit eerder een meet bijgewoond, maar het lijkt me leuk om ook eens wat andere (hobby) fotografen te ontmoeten. Zutphen is voor mij goed te bereiken vanuit Apeldoorn. Aangezien ik in studeer heb ik niet echt herfstvakantie, welke week is dat?

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-01 14:33

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb ook wel intresse. Enige nadeel is dat ik pas vanaf eind oktober weer een groothoek bereik heb. Dan laat mn budget het pas toe om een vervanging te kopen voor mn 18-55.

Verwijderd

Uiteraard afhankelijk van werk enz, heb ik zeker interesse... Locatie lijkt me prima geschikt.

Verwijderd

/me zwaait. Waar je ook goed terecht kunt, ik ben er van de week een paar keer doorheen gereden zonder camera helaas, is in de omgeving van Zwolle / Deventer. Prachtige landschappen met hier en daar een verhoging zodat je lekker uit kan kijken :)

@Januszjes: ik heb een Canon-kitlens voor je te leen voor die dag.

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 08:13
Mijn herfstvakantie is van 23 tot en met 27 oktober. Uiteraard ben ik tijdens de weekenden ook vrij (afhankelijk van eventueel werk). Maar ik heb zeker wel interesse aangezien landschappen in mijn ervaring best moeilijk zijn om mooi vast te leggen.

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:10:
/me zwaait.
@Januszjes: ik heb een Canon-kitlens voor je te leen voor die dag.
Helaas schiet ik me Nikon :( Als je ook een canon body over hebt :P

Ik heb wel geld om een nieuwe 18-55 te kopen van Nikon maar ik wil het meteen goed doen en even doorsparen voor de 18-70. De 18-55 is me iets te fragiel.

Verwijderd

Januszjes schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:24:
[...]

Ook dat nog :+

Verwijderd

Januszjes schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:24:
[...]

Ik heb wel geld om een nieuwe 18-55 te kopen van Nikon maar ik wil het meteen goed doen en even doorsparen voor de 18-70. De 18-55 is me iets te fragiel.
Onder het voorbehoud dat ik er ben, heb ik een 19-35 over die je kunt gebruiken. :P

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-01 09:27
Lijkt me leuk, m'n eerste meet was ook in Zutphen en toen heb ik me vermaakt. 18-55 is het groothoekste wat ik heb :P

• simon
Lijkt me verstandig dat de club niet al té groot word, is 't nog wat uit te houden, ik ga uitzoeken hoe we 't makkelijkst naar de uiterwaarden kunnen komen :)

|>

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:32
Leuk initiatief :) , en op zich wel interesse, maar hangt er ook mede vanaf aan welke dag je zit te denken (week/weekend, zelf voorkeur week), en wat je bedoelt met herfstvakantie (verschilt per regio)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-01 19:35

Arfman

Drome!

Geinig, dit ga ik in de gaten houden :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• simon
Ik heb zelf 't liefst een weekend, maar week 43 komt (ma 23 okt tot 27 okt) komt me 't beste uit :) Dan heb ik namelijk vrij

|>

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:53
* Ronald zwaait

Waar kan ik me inschrijven ;)?

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
lijkt me een goed plan. wideangle heb ik ook zat, dus ik hoef niet te lenen. :P

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:54

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

lijkt ook mij erg leuk, maar inderdaad is het nog wel belangrijk hoe en wat en waar :)
Groothoek heb ik aan gear helaas niks bijzonders, maar evengoed een fijne leerervaring en vooral erg leuk om de GoT'ers te ontmoeten :)

aangemeld, zonder data in te vullen, dat moet nog, eerst even kijken hoe het uitkomt, maar zou graag mee willen.

[ Voor 20% gewijzigd door Nomad op 04-09-2006 18:43 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

Doordeweeks gaat voor mij enigzins tricky worden, aangezien ik op stage ga. Ik weet nog niet hoeveel dagen ik vrij kan regelen ;)

• simon
Zo, het sexy aanmeld formulier zit erin, en wat data toegevoegd :)

|>

Verwijderd

D'r gaat er iets niet helemaal jofel :+ Check de titel van je dinges eens ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2006 16:43 ]

• simon
Jofelheid gefixt, hij is nu weer 100% sexy dope en jofel

|>

Verwijderd

Damn, dit is toch wel de overtreffende trap qua jofelheid zeg. Hulde

*O* O+

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Check :Y)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Superduper... ik sta er bij :P

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:19
Mcdeath wil heel graag mee, kan alleen het tweede weekend en wel op zondag.
Het eerste weekend is het JOTA en dan moet wij de cross organiseren.
Ben daar een heel weekend aan het fotograferen enzo, dus geen tijd!

huidige opstelling

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:44

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Ik ga eens kijken of ik tegen die tijd kan, meeten lijkt me leuk en leerzaam.

edit:
Het word of deze meeting of de analoge Zaanse Schans meeting.

Het word toch de analoge Zaanse Schans meeting, veel plezier alvast. :w

[ Voor 52% gewijzigd door Grubeater op 07-09-2006 12:39 ]

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 16:49

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Zo maar aangemeld enzo :+
Analoge zut neem ik mee denk ik trouwens ;)

• semicolon
  • Niet online
Heb me ook ff aangemeld op alle data (ik plan zelden zover vooruit gelukkig :p), al ken ik bijna niemand en ben ik ook nog maar een soort van beginner uit het zuiden. Landschap vind ik harstikke leuk, heb op m'n vakantie in Scandinavie best mooie foto's kunnen maken in Noorwegen, prachtig land voor landschap fotografie!

Alleen is de enige groothoek die ik heb m'n kitlens van 18-55mm, maarja, toen ik begon moest ik me betreft lenzen eigenlijk wat beter voorbereiden, want m'n 55-200mm van Canon gebruik ik amper (alleen om te spelen eigenlijk :p).

Kan ik m'n nieuwe statief ook eens in de praktijk gebruiken hopelijk (Manfrotto 190DB) :)
en misschien/hopelijk leer ik zelfs wat nieuwe dingen!

:D/-<

• Frank Timmer
  • Laatst online: 30-01 20:06
Ook ik heb alle data aangemeld. Qua lenzen ben ik nog niet zo rijkelijk bedeeld met een 18-55 en de 50 1.8, maar dat zal voor mij de pret niet drukken!

• simon
Ok, omdat het me verstandig lijkt (natuurlijk is hier veel animo voor ;)) om 't leuk te houden, wordt de groep gelimiteerd, tot max 18, dan kan ik 't nog bijhouden als iedereen scheve horizons en overbelichte wolkenpartijen doet ;) :P

|>

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Ook even aangemeld, ben niet zo'n landschapsmanspersoon, dus ik kom voor de gezelligheid :P

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
lijkt me opzich wel cool om zoiets een keer mee te doen met me best wel zure (Minolta Z6.....)
camera..

als het beetje te doen allemaal is wil ik ook wel mee ^^

1337

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-01 09:27
Aangemeld :)

• Raegin
  • Laatst online: 30-01 09:08
En hierbij ook aangemeld. Ik moet alleen nog kijken welke dagen ik vrij ben. En nog een statieftas zien te vinden.

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Lijkt mij een erg leuk idee, maar ik heb helaas totaal geen tijd komende maanden.. Dus deze moet ik aan mijn voorbij laten gaan. In het voorjaar mischien! :)

Veel plezier iig :P

Verwijderd

Lijkt me interessant. Zutphen is ook goed, kan ik het meteen combineren met een bezoek aan vrienden. Ik ben wel user 19 op de lijst...

Misschien dat ik ook iemand's 12-24 uit kan proberen, ik wil wel eens in de praktijk zien hoeveel ik daar aan zou hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 21:13 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 21:12:
Misschien dat ik ook iemand's 12-24 uit kan proberen, ik wil wel eens in de praktijk zien hoeveel ik daar aan zou hebben.
Ligt eraan wat je voor fototoestel hebt ;)

/me SmartDoDo had zich al aangemeld, lijkt me wel leuk eens focussen op landschap. Van de vakantie wel eea geschoten, maar nooit bewust mee bezig geweest :)

Verwijderd

Simon, ik zou de datum gewoon prikken nu :)

• simon
Zondag de 29e is wel leuk, ik wil jou er wel graag bij hebben, maar zondagen zijn niet de meest handige snappez-vous?

|>

• Oxi

Oxi

De meeste meetings zijn op zondagen omdat zaterdagen weer voor andere mensen vervelend zijn. En dat is elke meet weer een "probleem".

• Wolfensteijn
* Wolfensteijn stemt dan toch voor de 2122ste, dan kan ik het tenminste zeker weten goed laat maken. De hele week erna namelijk lekker vakantie :P

En tja, tot nu toe nog niets gepland in die tijd, maar de zaterdagen lopen bij mij sneller vol dan de zondagen. Zeker als ze werk voor me inplannen op zaterdag.

[ Voor 4% gewijzigd door Wolfensteijn op 06-09-2006 07:49 ]

Verwijderd

D'r zit een zaterdag tussen bij mij, alleen de 21ste is echt out of the question: 50-jarige verjaardag van ouders :)

Verwijderd

22ste bedoel je dan toch Wolf? Da's de zondag tenminste :p

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

hoe verander je je status in dat tabelletje?....gewoon door je opnieuw aan te melden of iets anders?

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

nomad85 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:28:
hoe verander je je status in dat tabelletje?....gewoon door je opnieuw aan te melden of iets anders?
Inloggen met de gegevens die je gemaild zijn.

Verwijderd

Hm ik vrees dat het mailgedeelte niet helemaal werkte, mail Erkens anders even :)

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:29:
Hm ik vrees dat het mailgedeelte niet helemaal werkte, mail Erkens anders even :)
Helaas kan ik zijn mail niet vinden op zijn site. Misschien dat iemand mij kan helpen hiermee, want ik kan simon wel gaan mailen, maar of dat zin heeft weet ik niet :)

Verwijderd

Zoek zijn profiel hier eens op :P

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:43
Heb zeker interesse. Ik hou het even in de gaten.

Verwijderd

SmartDoDo schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 21:17:
[...]

Ligt eraan wat je voor fototoestel hebt ;)

/me SmartDoDo had zich al aangemeld, lijkt me wel leuk eens focussen op landschap. Van de vakantie wel eea geschoten, maar nooit bewust mee bezig geweest :)
Ik schiet Nikon :)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

In dat geval blijf ik uit de buurt, zou het zonde vinden als je mijn D70 raakt :P

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Zijn er ook mensen die vanuit het noorden moeten komen. Ik woon namelijk in groningen en het kan best handig zijn om met wat meer mensen te reizen. Hoop met iemand mee te kunnen rijden, maar anders zou ik zelf even moeten kijken of ik een auto kan regelen (in dat geval kunnen mensen natuurlijk met mij mee rijden, maar dan moet ik wel een auto regelen....)

Verwijderd

SmartDoDo schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:16:
[...]
In dat geval blijf ik uit de buurt, zou het zonde vinden als je mijn D70 raakt :P
Nou zeg -O-

:+

Mijn deelname is wel onder voorbehoud, want ik ga alleen als ik ervoor of erna bij die vrienden van mij langs kan. Voor alleen de fotomeet is Zutphen voor mij net iets te ver weg.

• Sijhtam
al iets bekend over de datum?

huidige opstelling

• Wolfensteijn
Mijn voorkeur gaat nu nog sterker uit naar de 22ste. Ik heb de week erna geen school, maar wel stage. Maar de week erna, dus na de 29ste heb ik tentamenweek. En tja, dan is het niet handig om het zondag laat te maken enzo :P

• simon
22e is een zondag, hoor, dat is ook niet handig. Ik heb liever de 28e...

|>

Verwijderd

/me stemt ook voor de 28ste, simpelweg omdat ik er de 21ste écht niet bij kan zijn :)

• Raegin
28ste komt mij ook het best uit. Zondag is uitbesteed aan huiswerk :+

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

22 komt mij dan weer beter uit, veel universiteiten hebben namelijk tentamen week na de 28e inclusief RUG :P.....dus als het even kan de 22ste :)

Verwijderd

21 of 22 ook voor mij de betere datum, aangezien mijn vrienden de 22e 's ochtends vroeg weg gaan.

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 15:23

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

nomad85 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:23:
Zijn er ook mensen die vanuit het noorden moeten komen. Ik woon namelijk in groningen en het kan best handig zijn om met wat meer mensen te reizen. Hoop met iemand mee te kunnen rijden, maar anders zou ik zelf even moeten kijken of ik een auto kan regelen (in dat geval kunnen mensen natuurlijk met mij mee rijden, maar dan moet ik wel een auto regelen....)
Ik twijfel nog of ik ga, zoja, dan met de auto vanuit Groningen. Maar mijn zaterdagen zijn gevuld met werken.

• ZandBak
  • Laatst online: 09-06-2023
de enige dag is ajax - heerenveen de 2de ajax - feyenooit.. dus kan die dagen niet....

1337

• simon
ZandBak, helaas, aan voetbal hebben de meeste hier niet zo'n boodschap, denk ik, zullen we er gewoon een zondag van maken, 22/10? Dan zijn we daar iig uit

|>

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

simon, denk dat dat wel een goed idee is. Zaterdagen hebben sommigen problemen mee en 22e lijkt dan inderdaad het best.

• Oxi

Oxi

Mik dan maar de zaterdagen uit het schema, dan hebben we dat ook gehad. :)

• Raegin
Nu hoop ik maar dat mijn pa de auto niet nodig heeft, dat scheeld mij een uur langer reizen (trein) dan nodig :P

• jorammeke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-01 13:16

jorammeke

Prutser

Ik heb me ook aangemeld, hoop dat ik niet te laat ben?

4800Wp / Elga-Toshiba / HA / ESP's en andere rommel

Verwijderd

Datum al gezet Simon? Svp ook in de intro zetten dan :+

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-01 15:51
als het op een zondag is ben ik ook geinteresseerd :)

• simon
Het wordt de 22e, invulling van de dag ga ik aan werken :) verwacht iets als een clinic/miniworkshop

|>

Verwijderd

Simon schreef op woensdag 13 september 2006 @ 07:17:
Het wordt de 22e, invulling van de dag ga ik aan werken :) verwacht iets als een clinic/miniworkshop
Clinic/miniworkshop? Ga je daar een echte (prof) fotograaf voor inhuren? Of een Cliniclown?
Hmmm... was vast ergens gemeld, maar niet in de start-post.
Maar eerlijk gezegd vind ik dit redelijk onaantrekkelijk klinken. Ik wacht nog ff af... :+

• simon
Soms hé RC vragen mensen me wels, hoe doe je dat, en dit. En ik dacht, ik vertel wat van hoe ik wat en wat andere zaken doe. Ik geef m'n geheimen lekker prijs, en jij mag met de cliniclown mee. Je hoeft niet te luisteren, maar landschapsmeet alleen lopen? Dan kan 't net zo goed een gewone meet worden. Hier zijn genoeg mensen met veel ervaring, ik wil niet arogant zijn, maar ik maak redelijk vaak landschapsfoto's. Nu deel ik m'n ideeën, hopelijk vinden jullie m'n verhaal boeiend. Zo komt er wat lijn in 't geen wat we doen. We lopen langs een paar van m'n favo spots, ik vertel wat ik dan zou doen. Jij mag zelf wat doen, we lopen door, ik weet redelijk de weg, is een prachtige wereld. Niets opdringerigs. En prof? Zijn we niet allemaal profs in wat we doen? Want tja, geld eraan verdienen betekent nog niet dat we goed zijn.

|>

• Sijhtam
Simon schreef op woensdag 13 september 2006 @ 07:17:
jammer, dan ben ik waarschijnlijk erg druk en brak,

geluidsapparatuur opruimen plus andere zooi van de avond ervoor...

huidige opstelling

• jorammeke

jorammeke

Prutser

Ik vind het anders wel interresant hoe andere hun foto's maken. En aangezien ik mezelf nog een rookie vindt kan het voor mij alleen maar leerzaam zijn.

• simon
Nou, das hardstikke leuk, ik vind 't leuk als mensen naar m'n verhaal luisteren, hopelijk leer je er nog wat van. Iig geval moeten we nog uitzoeken hoe we 't met het eten regelen.

Aangezien het gebied (gelukkig) niet naast het station ligt moet er van zutphen station naar de uiterwaarden gereden worden voor diegenen die met de trein zijn, er komen vast wel lui met de auto, die kunnen de 3 km ofzo wel rijden :)

|>

Verwijderd

Mag ik voorstellen om de toko waar we de vorige keer hebben gegeten over te slaan? Het was er best gezellig, maar het eten was niet écht te pruimen :P Pizzariaatje ofzo is ook meer dan prima imo :9

• simon
Goed idee, er was ook geen bier of andere alcoholische dranken, volgens mij probeerde jules wel tot 2 keer toe bier te bestellen..

|>

Verwijderd

Ik moet helaas mijn deelname intrekken, sorry ;(

• Zoefff
  • Laatst online: 30-01 14:03

Zoefff

❤ 

Titelfixje, datum staat er nu in :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Is er al iets over tijden etc bekend? Ik heb zaterdagavond ook nog iets, dus daar hangt het wel wat vanaf. :)

• simon
Ik denk dat we toch niet té laat beginnen, Martijn, 11/12 uur ofzo, misschien 1 uur, want je bent al snel teveel tijd kwijt, helemaal met wat grotere groep, en 't idee is dat werkelijk met resultaat thuis komen :)

|>

Verwijderd

Ok ben hier niet zo veel, maar ben gedwongen door Neo en ach vorige keer was best gezellig =)

• Oxi

Oxi

magica *O*

• simon
gezelli!

|>

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Ik heb er zin in *O*
Als mijn Pentax K10D er is, mogen lieve mensjes haar ook wel eventjes aanraken :P
Zo niet dan ben ik er met mijn analoge Pentax ME en Nikon D70 ;)

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Simon schreef op donderdag 14 september 2006 @ 21:54:
Ik denk dat we toch niet té laat beginnen, Martijn, 11/12 uur ofzo, misschien 1 uur, want je bent al snel teveel tijd kwijt, helemaal met wat grotere groep, en 't idee is dat werkelijk met resultaat thuis komen :)
dOh! Ik dacht dat het volgende week zondag al was, maar dan is het nog een oktober. |:( 22 oktober ben ik misschien al op vakantie, dus ik zeg toch nog even niet toe.

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01 11:32
Ik zou eigenlijk best heel graag willen komen (ik woon er 8 km vandaan) alleen waarom plannt men zoiets nou weer op mn verjaardag... :'(

(heb geen camera, alleen hoe meer zielen, hoe meer vreugd!)

[ Voor 18% gewijzigd door DonMetal op 23-09-2006 16:29 ]

Joejoe!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

DonMetal schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 16:27:
Ik zou eigenlijk best heel graag willen komen (ik woon er 8 km vandaan) alleen waarom plannt men zoiets nou weer op mn verjaardag... :'(

(heb geen camera, alleen hoe meer zielen, hoe meer vreugd!)
sommigen van ons hebben 2 camera's, ikzelf helaas slechts een compacte casio als back-up.
Je mag hem lenen als je komt, maar hoewel het toen een goede camera was (1700 gulden) is het nu achterhaalt. Handmatige instellingen heeft hij wel, evenals 8x optische zoom (weet het bereik alleen niet), maar slechts 2mp (die wel erg scherp zijn)

• Mawlana
  • Laatst online: 07:18
Hmm, als ik vrij kan krijgen dan ben ik ook aanwezig. :)

• semicolon
  • Niet online
Zijn er mensen die uit limburg komen? Zoja, dan is misschien de NS Herfst-toer wel interessant, is voor 2 personen. Kunnen misschien samen reizen ofzo?

:D/-<

Verwijderd

Ik kom vanaf Arnhem, ik kan drie man meenemen vanaf daar op m'n OV met 40% korting :)

• Oxi

Oxi

* Oxi Auto, Tilburg :+

• simon
Ok, programma voor de dag:

Ontmoeten elkaar op Zutphen station. We proberen avec de auto elkaar naar de uiterwaarden te vervoeren, is 6 km rijden ong (van Zutphen naar Gorssel), dan gaan we daar door het landschap wandelen. Ik geef ondertussen wat tips en uitleg over landschapsfotografie, en er is een fotoopdracht/wedstrijd waarbij je 4 naar thema gemaakte fotos moet maken en die inlevert. Dan vervoeren we ons allemaal weer naar Station waar de hongerigen de stad in duiken voor lekker eten. Tent moeten we nog uitzoeken.

|>

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

* mystic had zich al aangemeld als lurker :p

ik ben nog steeds van plan te komen, en kan 2 mensen van de lijn steenwijk-zwolle-apeldoorn meenemen :)

ik kom oorspronkelijk uit apeldoorn (woon er nu net een week niet :+ ) dus kan het ook makkelijk vinden :p

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Verwijderd

Ik heb het al even met Simon besproken: het leek ons leuk om voor de contest het systeem te gebruiken wat ik vorige week heb geschreven voor de site in mijn sig. Daar kan men dan één (fullres) foto kwijt, waarop mensen kunnen stemmen en er opmerkingen bij kunnen plaatsen nadat de contest gesloten is :) Na een paar dagen komt de winnaar uit de bus rollen. Normaal doe ik die contests van maandag tot maandag en kan er tot de donderdag gestemd worden, maar voor deze gelegenheid zal ik hem dan denk ik maar wat inkorten :)

• simon
Contest is natuurlijk niet verplicht, de winnaar krijgt eeuwige eer plus kus van z'n moeder

|>

• Wolfensteijn
Is er al nagedacht over tijden? Dus hoelaat spreken we af op station Zutphen, hoelaat gaan we daar vandaan naar de uiterwaarden, hoelang blijven we daar rondlopen, hoelaat willen we weer terug zijn in Zutphen enz... ;)

Dan kan ik namelijk wat beter kijken hoelaat ik vanuit Rotterdam moet vertrekken.

• simon
Nog niet nagedacht, maar ik denk dat we zo'n 3 á 4 uur rondlopen in 't gebied, vanaf half 2 ofzo?

|>

• jorammeke

jorammeke

Prutser

Ik kom met autotje vanuit ede.
Er kan eventueel 1 iemand meerijden. (tis een caddy)

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Ik kom met de auto uit Amsterdam.
Waarschijnlijk met een Twingo dus er kunnen in princiepe 3 mensen mee ;)
Als ik de Laguna van mijn vader kan lenen dan kunnen er 4 mensen mee.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste