Toon posts:

[Videokaart] Welke raden jullie aan voor mijn pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben op zoek naar een videokaart rond de 100 euro(kan ook minder), ik ben lang bezig geweest met zoeken heb ook de FAQ enzo gelezen maar weet nog steeds welke ik zal moeten nemen voor mijn pc.
Mijn pc specs zijn:
Intel Pentium Dual Core 805 2.66 ghz
1024 mbram
ASUS P5VDC-MX Moederbord PCI-E Express
Ik wil graag Call of Duty 2 spelen op hoge resolutie spelen als het kan, zouden jullie mij kunnen helpen?
Alvast bedankt

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
voor Call of Duty 2 zou ik een ATI kaart nemen. Je hebt een AGP mobo neem ik aan? Dan zou je voor de x1600 pro ofzo kunnen kijken...

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-07 19:27
leonpwner1 schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:15:
voor Call of Duty 2 zou ik een ATI kaart nemen. Je hebt een AGP mobo neem ik aan? Dan zou je voor de x1600 pro ofzo kunnen kijken...
Lezen????

TS schrijft ASUS P5VDC-MX Moederbord PCI-E Express

TS:
Hier zou je met goed onderzoek toch zelf wel uit moeten komen.
Check de interactive chart van oom Tom:
http://www23.tomshardware.com/graphics.html

Kijk naar de lijst met spellen die daar in staat en vergelijk die met Call of Duty II. Misschien staat er wel een spel bij dat dezelfde engine gebruikt? Ik denk dat je budget voor een groot deel bepaalt welke kaarten je kunt kopen. Die kan je dan zo opzoeken in de lijst.

Je zou ook een tweedehands kaart kunnen kopen, dan kan je meestal een sneller exemplaar voor het zelfde geld scoren.

[ Voor 47% gewijzigd door metalant op 03-09-2006 20:23 ]

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-07 00:57
Heb je zelf al wat moeite gedaan om reviews of benchmarks op te zoeken?

http://tweakers.net/price...rijs&orderSort=asc&page=5

ik had voor 119 euro voor de 6800 XT 256MB DDR3 gegaan... en anders misschien een 7600GS.

[ Voor 19% gewijzigd door NeHoX op 03-09-2006 20:21 ]

Tesla Model Y Juniper Performance

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10-2025
Voor 125 euro kun je een X1600XT krijgen.

Die is net iets duurder als wat je in gedachte had maar een stuk sneller dan een X1600pro.

EDIT

Heh dit kan haast niet!!! http://www.pcone.nl/redir...ssrp=1&d_word=11072-00-20

Toch goedkoper te krijgen dan ik dacht ;)

[ Voor 40% gewijzigd door J0J0 op 03-09-2006 20:25 ]

specs

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

'k wil geen topicje kapen maar zo hoef ik er geen nieuwe aan te maken ;)
heb namelijk zelfde vraag als ts, maar dan met volgende systeem:

amd athlon xp 1800+
1GB ram
ecs k7s5a (versie onbekend)
huidige kaart: asus GF4 MX440 (agp)

bij voorkeur weer een nvidia kaart, maar welke? 7800gs lijkt me te snel voor de cpu om te kunnen bijbenen, of niet? of is een 6600gt al afdoende.

't is niet voor specifieke games.... als NFSU/MW, worms 4, windhoos vista en unreal tournament maar lekker draaien. doen ze nu ook wel maar met details op laag

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 03-09-2006 20:24 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10-2025
Die 6600GT kun je ook niet vol benutten maar ik zou het inderdaad niet hoger zoeken dan dat.

specs

• svajax
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-04-2022
@ Mods: ok, er liep dus al zo'n topic. dan moet het dus daarin!

Hoi,
Ik ben aan het sparen voor een 7900GT :9 :9 ^^D ^^D .
Helaas ben ik nog niet zover, en verwacht ik deze week mijn nieuwe systeempje in elkaar te zetten. (E6400, 1 gig Corsair PC5300 RAM, Asrock Conroe-Xfire-ESATA2, en andere meuk als brander, hdd voeding en kast) Ik wil de eerste 2 maanden toch wel een beetje wat op mijn computer kunnen doen, nog niet echt zware games, maar PES5 moet toch wel op High kunnen. (ik speel heeeeel veel pes) Daarom zoek ik nu een klote budget videokaart voor 65 euro zodat ik alvast wat met mijn pc kan doen. Meer heb ik op dit moment niet tot mijn beschikking, maar over een maand of 3 moet ik genoeg hebben voor een 7900GT (of iets wat dan goed is natuurlijk)
Welke videokaart moet ik nemen voor 65 euro (niet meer)

-7300GS
-Ati X1300 / X1300Pro
- andere suggesties?

Helaas kan het niet duurder, en ik ben genoodzaakt nu een kutvideokaart te kopen want ik wil beeld hebben. (dus geen reacties van: Doorsparen! (weet ik zelf namelijk ook wel) en dergelijke)

Pes5 betekend Pro evolution soccer 5, en nee, ik kan niet een paar maanden zonder dat. Maar het stelt helemaal geen hoge eisen.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:32
offtopic : officeel topic dit?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.