Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Philips GoGear SA179/00

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
ik heb een mp3 speler, waarvan de volume ECHT niet hard kan!
Weet iemand hiervoor een tweak of wat dan ook, of kan iemand die firmware tweaken voor me?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Eigenlijk zijn alle mogelijkheden al gegeven in het vorige topic. MP3-speler! Dus wat wil je nou met dit topic? Als de mogelijkheden die daar gegeven worden niet werken houdt het gewoon op. Er zitten hier trouwens geen firmware tweakers, dit gaat vooral over het bespreken van mp3spelers/portable media players.
Als je getweakte firmware wilt, moet je eens rondzoeken op internet, om te kijken of dat te vinden is. Rockbox.org is een bekende, maar ik geloof niet dat ze daar getweakte firmware hebben voor deze speler.

Kortweg: Je zult het er mee moeten doen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dat was het verkeerde forum.. dus daarom zet ik hem hier neer he.. en waarom zijn hier geen firmware tweakers.. ik weet ckr dat er wel mensen zijn op DIT forum die dat kunnen..! ;D

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat heeft het voor zin om het topic hier nogmaals te openen als de geboden mogelijkheden niet werken? Het is duidelijk dat er niks voor deze speler te vinden is. In reviews van anderen vind ik ook klachten over de maximale volume van deze speler.
En firmware tweaken is niet zo simpel als het lijkt. Het is geen pc oid waar je zo even een ander OS op kunt zetten.

Je hebt een speler gekocht met matige ondersteuning en mogelijkheden op dat gebied. Als Philips niet met een firmware oplossing komt (wat ik zeer betwijfel) heb je simpelweg pech.

Verwijderd

Topicstarter
GVD kanker mp3 speler jongeee!!

Verwijderd

chill... :P

Maar echt appart dat zo'n "niet de goedkoopste" mp3 speler zo zacht gaat. De meest el cheapo mp3spelers gaan er kwa geluid dik overheen. Maar is er in de firmware niet een bestand wat aan te passen is ofzo? Kweet niet hoe het in elkaar zit maar heb het idee dat het in kladblok toch ergens te wijzigen moet zijn?

Verwijderd

Topicstarter
ja dat moet wel he.. :D maar ik weet niet hoe.. :( ik ga denk ergewoon mee kloten en als ik me mp3 ermee verkloot dat ie niet meer aan gaat ofzo dan doe ik gewoon recovery! :D

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, absoluut niet. Als dat kon was het erg makkelijk geweest om de firmware van een speler te veranderen en allerlei features toe te voegen. Dat is het dus niet :) Het is geen config bestandje oid. De meeste fabrikanten maken hun eigen OS voor hun spelers.

Edit: @TS: Je hebt geen idee waar je over praat mbt het modden van firmware, en ik adviseer je niet aan de systeembestanden op je mp3speler te komen, want anders loop je de kans dat de speler helemaal niet meer werkt straks (mocht je al bij die bestanden kunnen komen)
Corrupte firmware kan erg dodelijk zijn voor een speler.

[ Voor 39% gewijzigd door RoD op 02-09-2006 12:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kan echt niemand die firmware hacken ofzo dan?! ik word echt getikt van die volume!!

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien moet je de posts hierboven met bijbehorende argumenten nog eens lezen.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Hoewel Apen-nootjes in zijn slotje op MP3-speler! naar de oude naam van dit sub-forum verwijst, heeft hij wel gelijk dat je topic ook hier geen bestaansrecht heeft. Als je je eigen reacties terug leest, zie je dat je niet veel meer doet dan ons om een pasklare oplossing vragen. Dat is niet de bedoeling op een forum. We verwachten dat je zelf ook wat doet.
Vandaar alweer een slotje op een topic dat je geopend hebt. Lees Registratievoorwaarden en faq, inclusief de verwijzingen daarin, eens door om te zien wat we van je verwachten en denk voortaan goed na voordat je een topic opent.

Tot slot: Ik kan niet vaak genoeg benadrukken dat je je gehoor maar een keer krijgt. Als het beschadigd is, kan het (in de nabije toekomst) niet meer gerepareerd worden...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.