Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MP3-speler!

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb een philips gogear sa170, 1gig! :)
maaaaaaar ik wil de volume harder hebben, want als ie op zijn hardst staat, hoorik nog steeds mijn fiets, bijv. als ik fiets.. en die maakt geen herrie..
bestaat er geen tweak voor ofzo, die ik kan downloaden..?
alvast bedankt! :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Amerikaanse firmware erop zetten, als dat mogelijk is. Ik vraag me trouwens af of je hem dan niet te hard zet als je je fiets niet meer wilt horen, wees zuinig op je oren ;)

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:58:
Amerikaanse firmware erop zetten, als dat mogelijk is. Ik vraag me trouwens af of je hem dan niet te hard zet als je je fiets niet meer wilt horen, wees zuinig op je oren ;)
haha :) ik weet niet of dat kan, waar zou ik moeten zoeken? google > gogear american firmware? :o

• RoD
  • Niet online

RoD

Gewoon firmware zoeken. Meestal heb je dan de mogelijkheid om de EU versie of de US versie te kiezen. Maar ik heb geen flauw idee of dit voor deze speler kan. Het is in ieder geval wel een veelgebruikte manier om het maximumvolume op te schroeven.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een us english gedownload, zal dat het zijn? :P

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mp3gain?? --> volume verhogen in de file zelf

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
bartgrefte schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:05:
mp3gain?? --> volume verhogen in de file zelf
maar dan gaat de bas enzo storen, das niet mooi :(

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:05:
Ik heb nu een us english gedownload, zal dat het zijn? :P
Probeer het? :?
[...]

Dat is als je het teveel omhoog zet. Maar veel effect zal het sowieso niet hebben.

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
staat er niet in de handleiding hoe je die beveiliging uit kan zetten?

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ga allereest nog een paar keer nadenken voordat je dit daadwerkelijk gaat proberen (als het uberhaupt al lukt) Als je niks meer kan horen ben je een nog groter gevaar in het verkeer dan je nu al bent door de muziek, en daarnaast vergroot het de levensduur van je trommelvliezen ook niet.

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:51

The Zep Man

🏴‍☠️

Kawaii schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:09:
.. ........ .... ... ........... ........... .... . .......
Wat zeg je!? :?

Inkoppertje. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Verwijderd

Topicstarter
shit die firmware helpt niet.. is er geen tweak ofzo te downloaden?
Kan iemand niet de amerikaanse versie voor me downloaden of .. zoeken ofzo?
ik vind het niet..
waarom als je mp3 wel hard kan, het geluid ook nog goed is, en als je dat mp3gain doet, niet? watskeburt :P

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11 19:08
[...]

Heb je dat werkelijk geprobeerd? Want volgens mij moet je speler dan toch ondersteuning hebben voor ReplayGain om effect te hebben van MP3Gain. Trouwens zal je op een hoger volume steeds vervorming hebben. Mijn tip: spaar je oren of koop een hoofdtelefoon die minder achtergrondgeluiden doorlaat (in-ears of noise-cancelling headphones). En natuurlijk, op de fiets hoor je liefst toch nog net wat er rond je gebeurt - in stedelijk gebied toch zeker.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:01

BHQ

Koop dan inear dopjes of een koptelefoon die je oren helemaal overdekt, bijv. de PMX200 van Sennheiser. Wat je nu doet is iig. verschrikkelijk fout.

Dat de bass gaat kraken kan er overigens ook aan liggen dat je MP3 speler zelf te hard staat -> overstuurt -> oordopjes kunnen het niet hebben -> crunch.

Verwijderd

Topicstarter
pff oke.. :( thanks iig !

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:03

Theo

moederbord

Is het geluid ook erg zacht met andere oordoppen??

en waarom staat dit in TCA

7400 Wp op het dak

Verwijderd

Ik heb zelf de zelfde mp3speler en hij gaat echt overdreven zacht :O Mijn telefoon gaat nog harder.
Dacht eerst dat het aan de dopjes lag maar met de nieuwe is het presies hetzelfde. Ben dus ook opzoek naar een hack.

p.s
Voor de slimmerikken: Hij gaat dus echt zacht...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:27:
Ik heb zelf de zelfde mp3speler en hij gaat echt overdreven zacht :O Mijn telefoon gaat nog harder.
Dacht eerst dat het aan de dopjes lag maar met de nieuwe is het presies hetzelfde. Ben dus ook opzoek naar een hack.

p.s
Voor de slimmerikken: Hij gaat dus echt zacht...
echt he, hij gaat echt SUPER zacht, das nietmeer normaal je hoort bijna de muziekniet eens :P

Verwijderd

Topicstarter
theodouma schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:21:
Is het geluid ook erg zacht met andere oordoppen??

en waarom staat dit in TCA
ja en, waarom in tca, omdat er in tca TWEAKING staat..?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:57
weinig opbouwende reactie, als ts zijnde wil je toch antwoord?

Voor mp3 spelers en gadgets is een apart subforum

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:53
mp3's er in betere kwaliteit opzetten
andere dopjes (in-ear)
Equalizer aan? (rock)

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
De firmware truuk is volgens mij alleen van toepassing op de iPods. Probeer je muziek ook eens te normalizen, dat kan ook nog wel eens effect hebben. Heeft de speler niet iets toevallig van een functie die normalized (en nu aanstaat?), waardoor alles heel erg zacht doorkomt?

Anders naar de winkel ermee gaan en je situatie voorschotelen...

Instagram / YouTube

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ondanks dat er Tweaking staat is het niet de bedoeling om het harder zetten van een MP3 speler te bespreken... Het gaat hier meer om computer spullen tweaken (Tip: Lees ook de policy en FAQ van hier! ) Verder denk ik dat dit topic in Gadget Talk geen bestaansrecht heeft dus vandaar dat dit topic gewoon op slot gaat...

Verder: Denk er toch echt 3x bij na of je zeker weet dat je de mp3 speler harder wil laten spelen, de beperking zit er niet voor niets op, je gehoor is iets waar je zuinig op moet zijn!

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.