Mijn Asus A6k is (omdat het geluid 'kraakte') ter reparatie bij Asus geweest. Er is een nieuw moederbord ingezet. De eerste keer dat ik 'm opstarte leek alles OK, maar al na een paar minuten werd het beeld af en toe zwart. Na een herstart werd het erger. Ik kreeg alleen nog maar een zwart of 'verknipt' beeld, Windows liep vast en hij ging automatisch herstarten.
Meerdere malen met Asus gebeld en op hun aanraden (in de veilige modus) eerst de NVidia-driver vervangen door versie 7.3.3.0 (=nieuwste versie; gedownload van hun site) en daarna de BIOS geupdate. Dit alles zonder resultaat. Mijn A6k wil alleen nog maar opstarten in de veilige modus of zonder NVidia-driver, anders krijg ik hetzelfde probleem weer.
Heeft iemand misschien een idee wat ik nog meer zou kunnen proberen???
De laatste tip van de helpdesk van Asus: Recoveren, bevalt me niet zo...
Meerdere malen met Asus gebeld en op hun aanraden (in de veilige modus) eerst de NVidia-driver vervangen door versie 7.3.3.0 (=nieuwste versie; gedownload van hun site) en daarna de BIOS geupdate. Dit alles zonder resultaat. Mijn A6k wil alleen nog maar opstarten in de veilige modus of zonder NVidia-driver, anders krijg ik hetzelfde probleem weer.
Heeft iemand misschien een idee wat ik nog meer zou kunnen proberen???
De laatste tip van de helpdesk van Asus: Recoveren, bevalt me niet zo...