Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hai, ik had een Sony ericsson W550i maar die is op vakantie verzopen, dus kapot.
Maar ik heb nog een langdurig abonnement lopen, dus wil ik een los toestel kopen.
Nu zit ik te twijfelen tussen de E900 en de D900. Welke is nou beter en fijner in gebruik?
Zo heeft de D900 3,2 megapixel, maar de E900 ziet er mooier uit. Maar ik heb ook gehoord dat dat touchpad van de E900 ook lastig kan zijn, dat je snel de verkeerde toetsten indrukt.

Ik vraag om jullie oordeel.

Alvast bedankt

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024
d900 nemen! touch is irri, je moet je duim zo raar krom hebben om de knoppen te bedienen dat je er kramp van krijgt. Of je schiet steeds terug in het menu, erg irri dus. Hij kost nu € 378,00 incl. de datakabel van 30 euro, dus eigenlijk nog maar 340 euro zag ik.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het best wat je kan doen, is in de volgende 2 topics even vragen wat de users van allebei de telefoons vinden:

Samsung Ultra Edition series
Het Samsung E900 Topic Deel 2

Dan kan je voor je zelf de plus en minpunten gaan optellen. Verder zijn er ook genoeg sites, zoals telefomvergelijker.nl, waar je deze toestellen kan vergelijken en gebruikservaring kan vinden. Wij kunnen immers moeilijk bepalen welk toestel jij moet kopen ;)

Een beetje zelf zoeken kom je dus een heel eind mee!

Succes :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wat DaannO zegt :)
Zie ook hier: Canaria in "D900 vs K800"
In die topics staat echt heel veel informatie. We verwachten dat je op basis daarvan zelf een keuze kunt maken. Het is in PSGG een regel dat er voor elk model een specifiek topic bestaat of aangemaakt kan worden, maar niet voor elke combinatie van twee modellen nog een vergelijkingstopic.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.