Nieuw / dik / snel / heavy game-systeem #6437853 in CSL

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Geachte "beheerders",

blijkbaar heeft Intel een idee op de markt gezet waardoor GoT een onoverzichtelijke bende is geworden. Misschien een beetje te sterk uitgedrukt, maar sinds men op de hoogte is van de nieuwe E-serie CPU's (in de volksmond Core 2 Duo), wordt het een na het andere zogenaamde high-end game-systeem gepost in CS&L. Onder al die topics zijn er een aantal die netjes een volledige SP met motivatie in elkaar hebben gezet maar veel topics zijn echt het schoolvoorbeeld van luiheid en/of onbekendheid met de zoekfunctie, FAQ en dergelijke.

Helaas moet ik, als zeer frequent bezoeker van GoT, constateren dat de modjes hier niet echt bovenop zitten waardoor veel van de beginners-topics constant dezelfde richting inslaan namelijk het opvoeden/informeren van de TS over wat een bepaald onderdeel doet, waarom het wel/niet handig is voor het voorgestelde systeem en dergelijke. En uit reakties van een aantal anderen proef ik ook enige ontevredenheid over de vraagstelling omtrent het zoveelste high-end systeem maar wat niet meer dan 1500 Euro mag kosten (in mijn ogen middenklasse systeem, maar ja).

Ik begrijp wel heel goed dat de aanwas van topics misschien wel groter is dan de reaktiesnelheid van de modjes alsmede het feit dat de aanschaf van een E-CPU nu in een enorme hausse zit vanwege de alom bekende benchmarks, maar hopelijk kunnen de opper-GoT'ers toch iets meer tijd vinden om dit soort topics sneller/anders te beoordelen en te corrigeren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mja is al besproken in [CSL] Nieuw systeem samengesteld.

Je hebt wel gelijk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

* BalusC ziet in CSL geen nieuwe TR's op dit soort topics? Als je het niet met het verloop van een topic mee eens bent, dan kun je wel gerust een TR posten, dat valt extra op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:54
idd irritant, elke dag komen er weer 20 nieuwe topics over een nieuw gamesysteem, en allemaal zijn ze hetzelfde. Als mensen nou eerst eens andere topics door zouden lezen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
We hebben sinds het vorige topic de topictitel richtlijnen een beetje aangepast in CSL, waardoor er nu bij vele systeemvragen een budget in de topictitel staat vermeld. Zo wordt er niet nòg een topic geopend over een gamepc met hetzelfde budget. Het is dus niet zo dat wij, modjes, er niets aan doen/willen doen; we proberen het probleem ook bij de bron aan te pakken. ;)

We zijn ook meer gaan letten op de slechte topicstarts en harder gaan modereren. Heb je enkele voorbeelden van vandaags slechte topics in CSL?

Al eerder in dit topic werd gesproken van topicreports. Als je een slecht topic ziet, report het dan gewoon eventjes, het valt bij ons dan eerder op. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Laurent op 05-09-2006 19:12 ]