Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Oneindig grote velden in got template?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Topicstarter
Als ik dit topic open komt het er bij mij zo uit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/94ebe5b51c0c0924d711151e6a7a5e5f/full.jpg

Dit gebeurd enkel met de paarse got template, met andere templates wordt de post van Longbeard gewoon goed weergegeven. Het lijkt erop dat het veld van zijn post oneindig groot wordt weergegeven, ik kan ook niet naar beneden scrollen om de rest van het topic te lezen.

edit:
Alle posts van Longbeard geven dit effect, volgens mij ligt het aan een karakter in zijn forumtitel.
Ik zie nog net (Moderator BZ / en alles daarna wordt niet meer gerenderd.

edit2:
Als ik in IE inlog is de template helemaal FUBAR, is er atm iemand mee bezig ofzo?

[ Voor 22% gewijzigd door MadMarky op 01-09-2006 19:26 ]

🖥️ | 🚗

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:02

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

"Moderator BZ / Coördinator Pricewatch" is Longbeard zijn titel, is er misschien iets stuk in je charset of instellingen die daarmee te maken hebben?

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Topicstarter
Als je het zo neerzet gebeurd exact hetzelfde. na de / is het veld oneindig groot.
Als ik op een andere pc inlog is er niets aan de hand en met een andere template ook niet. IE laat echter alleen maar onzin zien als ik daarmee ingelogd werk.

Misschien is het een probleem met de charset op deze pc, maar hoe valt zoiets op te sporen of te fixen?

edit:
Het probleem ligt inderdaad bij mij. Na een stroomuitval zijn er kennelijk wat fonts beschadigd, ik ben nu bezig om ze terug te zetten vanaf een andere pc.

[ Voor 19% gewijzigd door MadMarky op 01-09-2006 19:58 ]

🖥️ | 🚗

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

ok :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.