Beste mensen, ik zit hier met een probleem en kom er zelf helaas niet uit:
Heb onlangs een DELL inspiron 9400 aangeschaft en hier bij zat een Sony DVD+-RW DW-Q58A brander.
specs:
Volgens de specs zou dit 8x speed moeten zijn.
Ik maak gebruik van gewone Platinum 8x speed DVD + schijfjes.
Als ik vervolgens de maximale brandsnelheid kies (3x of soms 4x ipv de 8x die het eigelijk zou moeten zijn) dan haperen de gebrande DVD's in de DVD-speler (Films bijvoorbeeld)
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Identieke DVD-brander er in geplaatst (andere SONY DW-q58A)
- Windows opnieuw geinstalleerd (Image van DELL even terug gezet)
Wat zou ik verder nog kunnen doen?
- Verder zijn er geen drivers beschikbaar op internet. En dat is verder ook niet nodig volgens miJ?
- Verder kon ik nog geen nieuwe firmware vinden op het internet.
Kan iemand mij hier verder mee helpen? heb namelijk geen idee wat ik verder kan doen.
MVG Maart
Heb onlangs een DELL inspiron 9400 aangeschaft en hier bij zat een Sony DVD+-RW DW-Q58A brander.
specs:
Nu zit ik met het volgende: zowel NERO en Sonic geven aan dat de brander maximaal op 3x of 4x speed kan branden.SONY Black
8X DVD+R
8X DVD+RW
4X DVD+R DL
8X DVD-R
6X DVD-RW
8X DVD-ROM
24X CD-R
24X CD-RW
24X CD-ROM
2M Cache IDE Slim DVD Burner
Volgens de specs zou dit 8x speed moeten zijn.
Ik maak gebruik van gewone Platinum 8x speed DVD + schijfjes.
Als ik vervolgens de maximale brandsnelheid kies (3x of soms 4x ipv de 8x die het eigelijk zou moeten zijn) dan haperen de gebrande DVD's in de DVD-speler (Films bijvoorbeeld)
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Identieke DVD-brander er in geplaatst (andere SONY DW-q58A)
- Windows opnieuw geinstalleerd (Image van DELL even terug gezet)
Wat zou ik verder nog kunnen doen?
- Verder zijn er geen drivers beschikbaar op internet. En dat is verder ook niet nodig volgens miJ?
- Verder kon ik nog geen nieuwe firmware vinden op het internet.
Kan iemand mij hier verder mee helpen? heb namelijk geen idee wat ik verder kan doen.
MVG Maart