Toon posts:

CD-rom Wisseltruk van windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem zit zo ik heb net een niewe pc met 2 cd-rom en 2 S-ATA schijfen

Toen ik um net had waren mijn harde schijfen netjes de C en de D maar sins een tijdje veranderede dat en heeft hij van een van mijn cd-roms de D gemaakt wat nog al verfelend is omdat hij nu als mijn muzien in i tunes niet kan vinden en ook de meeste snel kopelingen het niet meer doen

nouw heb ik zelf al geprobeert dit terug te veranderen is ook wel gelukt maar als ik mijn pc opnieuwe opstart kan ik alles weer opnieuwe doen omdat hij net zo hard weer mijn cd-rom als D aan geeft

als iemand mij even zouw willen helpen met dit probleem graag want het werkt mij behoorlijk op de zenuwen

Groet!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hoe heb je het proberen te veranderen dan :? Via rechtermuistoets en dan eigenschappen zeker ;)
Wat je even moet doen (er vanuitgaande dat je XP gebruikt) is in je configuratiescherm even naar computerbeheer gaan, en dan schijfbeheer. Daar kun je keihard driveletters aan drives toekennen :)

Enne, snelkoppelingen kun je ook handmatig aanpassen ;)

Overigens zou een cursus Nederlandse spelling en grammatica ook geen overbodige luxe zijn, want je post is nauwelijks leesbaar zo. NOFI

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

The_Eagle schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:23:
Overigens zou een cursus Nederlandse spelling en grammatica ook geen overbodige luxe zijn, want je post is nauwelijks leesbaar zo. NOFI
Helemaal mee eens :P

Eigenlijk snap ik je probleem niet? Dan zet je toch alles gewoon om naar je nieuwe stationsletters? Of je gaat aan de gang met handy programmatjes. :)

Goedkoop bellen via VoIP

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 09:47

pasta

Ondertitel

Uiteraard ook Windows Clients - FAQ gelezen? :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Sorry heb nouw een maal last van dislexie he kan ook nie zo veel aan doen

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
Driveletters zo aanpassen is inderdaad geen probleem, Alleen kan ik de letter van men bootschijf niet instellen. De schijf waarop windows staat noemt bij mij dus i ipv C

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

_Losealot_ schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:45:
Driveletters zo aanpassen is inderdaad geen probleem, Alleen kan ik de letter van men bootschijf niet instellen. De schijf waarop windows staat noemt bij mij dus i ipv C
Nogal logisch he :P Dit is een beetje hetzelfde als je C: schijf (waar je draaiende OS op staat) formatteren terwijl je in XP zit. |:(

Goedkoop bellen via VoIP

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:45:
Sorry heb nouw een maal last van dislexie he kan ook nie zo veel aan doen
offtopic:
Voor iemand met dyslexie vind ik je post juist heel leesbaar.

LinkedIn WoT Cash Converter

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
Post constructief, dus inhoudelijk en niet met alleen maar hoofdletters, of post niet.

[ Voor 86% gewijzigd door blaataaps op 01-09-2006 16:55 ]

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:04
engelbertus schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:52:
[mbr]Post constructief, dus inhoudelijk en niet met alleen maar hoofdletters, of post niet.[/mbr]
Okee jongens, we houden t wel gezellig hea?! Weekend in aantoch!

Uhm, heeft je pc de laatste tijd meerdere kuren vertoond? Misschien spyware? Virus, dat soort ongein? Heb je dat al gecheckt?

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen spyware of Virusen gehad tot nu toe

en via Disk Management heb ik ook al geprobeer en dat wil ook niet lukken want na het opniew opstarten verandert hij mij cd-rom gewoon weer in de D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2006 17:03 ]

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
MensionXL schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:47:
[...]

Nogal logisch he :P Dit is een beetje hetzelfde als je C: schijf (waar je draaiende OS op staat) formatteren terwijl je in XP zit. |:(
Ja, inderdaad logisch, maar heb jij er dan een oplossing voor? er zijn andere mogelijkheden om je schijf te formatteren. Maar bij mijn weten niet om de schijf letter aan te passen.
Het vervelende is dat mijn USB stick telkens als C wordt ingesteld, waardoor hij bij de installatie van een programma dit telkens op men stick probeert te mikken

Verwijderd

Topicstarter
_Losealot_ schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:33:
[...]

Ja, inderdaad logisch, maar heb jij er dan een oplossing voor? er zijn andere mogelijkheden om je schijf te formatteren. Maar bij mijn weten niet om de schijf letter aan te passen.
Het vervelende is dat mijn USB stick telkens als C wordt ingesteld, waardoor hij bij de installatie van een programma dit telkens op men stick probeert te mikken
Dat probleem heb ik ook gehad maar das te verhelpen daar de stik aan te sluiten en hem met Disk Management een andere driver letter te geven en als het goed is neemt hij deze letter ok weer aan als je
hem de volgende keer aansluit
Pagina: 1