lijkt me geen slechte keuze als ik lees wat je ermee wilt, we horen zeker wel of ie bevalt?
Dat dacht ik ook, maar het feit dat ik eerst nérgens een zwarte versie kon vinden hield me tegen.
Uuuh.... Ik dacht dat de 770P alleen in het wit te krijgen is?
Kun je vertellen waar je hem besteld hebt?
Bij perfect-systems, misschien niet de beste winkel, maar wel de énige die hem in het zwart kan leveren. Althans, dat zeggen ze. Ik heb voor de zekerheid een e-mailtje gestuurd of het wel écht de zwarte was en daarop kreeg ik een positief antwoord. Ook in de specs staat dat het de zwarte versie is en dat zie je ook niet vaak. Enig nadeel is wel dat ik er een kleine €330,- voor neer heb moeten leggen.
Overigens staat de zwarte versie ook bij TechDepot in het assortiment, maar toen ik op het punt stond de bestelling te plaatsen (~ €303, - ) gaf het winkelmandje tóch om een of andere reden "White" in de naam van de monitor aan en daarom heb ik de gok niet genomen. TechDepot heeft me echter wel, aan de hand van een aan hun kant net ontvangen samsung catalogus, kunnen vertellen dat de 770P een class1 scherm is, maar daarover heb ik bij samsung zelf (de service medewerkster wist niet eens wat class1 betekent) niets kunnen vinden.
Hoe dan ook, ik heb er mede door de mededeling van TechDepot geen pixelgarantie bij genomen, omdat daar bij perfect-systems nog eens €60,- voor moet worden betaald en mij dat net iets te gortig werd.
Zodra ik hem binnen heb laat ik direct weten of het inderdaad de zwarte versie is en zoja (als ik dus de verpakking open kan maken) of er enige dode pixels in zitten en wat mijn eerste bevindingen zijn. Een weekje later denk ik dat ik wel een reviewtje kan schrijven. Tot die tijd raad ik jullie aan de monitor nog niet te bestellen, omdat het nog niet 100% zeker is dat het écht de zwarte versie is.
I'll keep you posted.
[
Voor 0% gewijzigd door
Verwijderd op 08-01-2007 18:23
. Reden: Beetje verwarring met die samsung catalogus (wie had 'm nou?) weggewerkt ]