Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
volgens mij voegt het weinig toe, ik heb ze dan ook niet geinstalleerd
Van klussen krijg je grijze haren
Ik gebruik de drivers van de cd die ik erbij heb. Dit zijn namelijk de drivers waarmee het systeem het stabielste werkt (en als ik me niet vergis zijn dit dezelfde als die ook op de site staan).
Ik moet dan wel zeggen dat ik win2k draai op dit bordje, ik heb ooit wel XP erop gedraaid, maar moet zeggen dat die drivers minder werken dan de meegeleverde.
Ik moet dan wel zeggen dat ik win2k draai op dit bordje, ik heb ooit wel XP erop gedraaid, maar moet zeggen dat die drivers minder werken dan de meegeleverde.
[ Voor 29% gewijzigd door TERW_DAN op 01-09-2006 00:15 ]
Nu ik toch twee GA-7DPXDW-P eigenaren hier heb. Hebben jullie toevallig ook ervaring met SpeedFan en dit moederbord. Na de herinstallatie wil ik namelijk mijn L.I.S. Premium 2 fan controller weer installeren met vers gedownloade software, maar nu blijkt dat men over is gestapt van MBM5 naar SpeedFan. (Ik kan de oude software niet meer vinden.)
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ik gebruik de linux drivers voor dit bord.
Het enige wat veranders is, is de AGP bus driver.
Ik kreeg verder de hele chip management bus niet aan de gang, dus ik het nooit iets met de fans kunnen down (onder linux that is)
Windows heeft er nooit op gedraait.
Het enige wat veranders is, is de AGP bus driver.
Ik kreeg verder de hele chip management bus niet aan de gang, dus ik het nooit iets met de fans kunnen down (onder linux that is)
Windows heeft er nooit op gedraait.
openkat.nl al gezien?
Ik gebruik zelf geen speedfan, maar zoek wel een prog waarmee ik de temps goed kan uitlezen.
De bijgeleverde monitor software laat het systeem nameljik hangen onder win2k, dus dat is niet echt ideaal. Dit plankje komt in mijn TRmod te zitten en icm 2 7000jes wil ik eens kijken hoe langzaam ik ze kan zetten zonder dat m'n cpus te heet worden.
@ fullspeed zit ik op 38 en 41 graden bij belasting. Dus al met al valt de temp nogal mee, maar wil het toch in de ggaten houden als het systeem straks dichtzit.
De bijgeleverde monitor software laat het systeem nameljik hangen onder win2k, dus dat is niet echt ideaal. Dit plankje komt in mijn TRmod te zitten en icm 2 7000jes wil ik eens kijken hoe langzaam ik ze kan zetten zonder dat m'n cpus te heet worden.
@ fullspeed zit ik op 38 en 41 graden bij belasting. Dus al met al valt de temp nogal mee, maar wil het toch in de ggaten houden als het systeem straks dichtzit.
Ik heb twee Athlon MP 2800+ processortjes deze worden zo ronde 48-50 graden, tenminste dat is met de beide 8cm fan's op 50%. Aangezien mijn (L.I.S.) fan controller nog niet weer werkt draaien ze op 100% en dan zit ik <45 voor beide processoren, maar dat maakt mij teveel geluid.Terw_Dan schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:09:
Ik gebruik zelf geen speedfan, maar zoek wel een prog waarmee ik de temps goed kan uitlezen.
Maar geen ervaring met SpeedFan, jammer. Ik heb gisteravond al even geprobeerd, maar ik zag nog niet de juiste temperaturen. Jammer dat men gestopt is met MBM5, volgens mij ondersteund MBM veel meer moederborden.
[ Voor 9% gewijzigd door _Dune_ op 01-09-2006 13:34 ]
Pagina: 1