Teamspeak microfoon probleem

Pagina: 1
Acties:

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:43

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Een vriend van mijn heeft een probleem met teamspeak waarbij zijn microfoon het niet doet.
Met skypte doet tie het wel. Hij heeft in teamspeak ingesteld dat zijn soundsblaster als input moet dienen. Dit heeft hij ook in windows zo ingesteld. We hebben het al een aantal keren geprobeerd, maar we snappen er echt helemaal niets van. Hij draait XP en heeft een logitech headset. Hij hoort mij wel praten. Microfoon is niet gemute (zowel in xp als in TS). Het valt bij mij inmiddels in de categorie:"schiet mij maar lek". Vandaar de post hier...

Iemand suggesties?

Basement Bios ---- Exo-S

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Werkt de microfoon in meer dan alleen Skype? In dat geval kan het natuurlijk ook gewoon aan TeamSpeak liggen :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
ja hij werkt ook in msn ofzo
Maar enig idee waar het in ts kan liggen?

Basement Bios ---- Exo-S

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:58

Pieroman

/me

Ik neem aan dat je begrijpt dat je met teamspeak eerst een knop in moet duwen om te kunnen praten, of een bepaald geluidsniveau moet overschrijden voor die aangaat, kijk hier eens naar...

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Pieroman schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:06:
Ik neem aan dat je begrijpt dat je met teamspeak eerst een knop in moet duwen om te kunnen praten, of een bepaald geluidsniveau moet overschrijden voor die aangaat, kijk hier eens naar...
Ongelovelijk... en bedankt.. we hebben hier zitten pielen, probleem was dat je alles via skype moet uitleggen en dat is niet altijd makkelijk. Het werkt nu als een zonnetje.. :). bedankt!

Basement Bios ---- Exo-S