Toon posts:

[voedig] packard bell 9015 (820 d)

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hi

vorige week heeft de voeding van m'n packard bell het begeven, ding is opgehaald en gerepareerd. Nu zie ik net op de reparatie bon dat de voeding is vervangen door een 250 watt, ik het ding open geschroefd en idd een 250 watt.

De laatste keer dat ik een 250 watt voeding gebruikte was op een p3, volgens mij heb je voor een p4 systeem minimaal een 350 watt voeding nodig? Zie de specs in me sig voor wat er in zit.

Ik kan helaas nergens vinden wat er standaard in hoort te zitten qua voeding, dus wie kan me hier uitsluitsel over geven :)

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-05 13:02
Ik moet thuis kijken wat ik erin heb zitten (bijna hetzelfde systeem). Als 250 watt niet genoeg is krijg je heel veel foutmeldingen in windows.

Ik gok dat je genoeg hebt, totdat je er een zware videokaart inhangt (of andere slurpende randapparatuur).

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Vragen over voedingen horen in Overige Hardware.
Aldaar kom je Welke voeding heb ik nodig? Deel 15 tegen :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• bramvandensteen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Heb thuis een HP staan die ook ongeveer deze specs heeft en deze heeft ook maar een 250W voeding dus ik zou er mij niet ongerust in maken.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik kan helaas nergens vinden wat er standaard in hoort te zitten qua voeding, dus wie kan me hier uitsluitsel over geven
Voedingen horen idd in Overige Hardware

Ik zou PB eens vragen wat erin hoort (PB heeft vrij uitgebreide site, specs allicht daar te vinden), verder horen specs in-topic, niet in je sig :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.