Toon posts:

Widescreen en gaming ?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
Ik zoek dus nog een monitor voor mijn nieuw systeemke af te maken , ik had gedacht aan de Acer AL 1916WAs 5ms 500:1 , een widescreen dus. Maar mijn vraag is , zijn widescreens wel geschikt voor gaming of neem ik toch best een "gewone" 19" ?
Alvast bedankt

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:32
Widescreen is prima voor gaming.
Veel moderne spellen kunnen er standaard al mee overweg, en anders via een truukje ( zie http://www.widescreengamingforum.com en dan vooral het forum )
Oude spellen kan je gewoon met zwarte balken links en rechts spelen. Hiervoor moet je DVI gebruiken en 'Fixed aspect ratio scaling' aanzetten bij de instellingen van je videokaart.

[ Voor 21% gewijzigd door FatalError op 30-08-2006 17:59 ]

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Over gamen op widescreens zijn al vele andere topics geweest en ook een wat groter [Discussie]Breedbeeld of niet?
Zomaar je vraag neerplempen zien we liever niet hier op GoT, we hebben veel liever dat je op onderzoek uit gaat. ;) Bijvoorbeeld door andere topics door te nemen, daar kun je vaak al alle info vinden die je nodig hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Ultraman op 31-08-2006 00:15 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.