Toon posts:

problemen met moederbord p5n32-sli-se delux

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

gisteren nieuwe systeem in elkaar gezet
moederbord p5n32-sli-se
processor core 2 duo 6600
voeding tagan 480 watt

opstarten prima , gelijk naar bios maar na 5 min heel het systeem uit even gewacht weer opgestart ik in de bios gekeken nu geeft het moederbord in de bios gelijk een cpu tempratuur aan van 68 graden en dit loopt op binnen 5 min naar 80 en dan slaat het systeem de cpu herkent ie geheugen ook wat kan het zijn :/

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:34
Beste Jeroen, welkom op GoT. Bij je registratie heb je, als het goed is, een aantal regels en richtlijnen doorgelezen m.b.t. het openen van een nieuw topic. Dit topic voldoet niet aan die eisen (die je kunt vinden onder het kopje FAQ bovenaan deze pagina) en zal dus ook waarschijnlijk op slot gaan.

Over je probleem:
heb je wel een processorkoeler geïnstalleerd? Zit ie ook goed vast (maakt ie contact met je processor)? Zit er wel koelpasta op, zodat de warmte wordt geleid?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik denk dat dit komt doordat je het PMG Beleid hebt overgeslagen, incluis de daarin gelinkte Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Tevens had PMG FAQ » Hoe warm mag mijn CPU worden? jou wellicht ook verder kunnen helpen.

Enfin, dit topic gaat in ieder geval dicht wegens gebrek aan aantoonbare research en de resultaten daarvan. Zie verder ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor een uitleg over de werking van GoT :)

Dit topic is gesloten.