Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] pushovers blijven zichtbaar in myreact

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:38
Zoals de titel. Ik heb even snel de search gebruikt, maar kan hier niets over vinden.

De pushovers die je wel is krijgt, bleven voor de upgrade naar 1.94 niet zichtbaar voor langere tijd. Oftewel, nadat zo'n bericht ongeveer 1 maand oud was (of zoiets) verdween het en was het alleen zichtbaar wanneer je specifiek alle pushover berichten wilden bekijken. Na de upgrade zijn al mijn pushovers weer zichtbaar, zelfs eentje uit zaterdag 09 juli 2005 00:10

Is dit bekend? Is dit wel een bug? Ik vind het wel irritant omdat ze best wat ruimte innemen. (heb er 6 en hoef ze niet elke dag te lezen ofzo)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik heb geen idee wat je met pushovers bedoelt?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• mrFoce
Foutje, ze heten pushmessages

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 21:54

Zoefff

❤ 

Wat zijn "pushovers"? Je bedoelt "pushmessages"? Daarvan worden er volgens mij een x aantal getoond, ik zie er iig maar 5 (van veel meer). Bovendien zit er een mooi pijltje naast de header (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/admin_open.gif) waarmee je ze kan inklappen? :)

Bij jou zie ik er iig ook maar 5, de zesde (uit 2004) wordt niet getoond :)

[ Voor 11% gewijzigd door Zoefff op 29-08-2006 22:37 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zoefff schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:35:
Wat zijn "pushovers"? Je bedoelt "pushmessages"? Daarvan worden er volgens mij een x aantal getoond, ik zie er iig maar 5 (van veel meer)Overbodige info voor ons :) . Bovendien zit er een mooi pijltje naast de header ([afbeelding]) waarmee je ze kan inklappen? :)
Dat inklappen werkt overgins ook erg irritant. Als je op een andere comp inlogt, dan wordt alles uitgeklapt en dat is erg onoverzichtelijk. Misschien dat daar wat aan gedaan kan worden :)

• mrFoce
Zoefff schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:35:
Wat zijn "pushovers"? Je bedoelt "pushmessages"? Daarvan worden er volgens mij een x aantal getoond, ik zie er iig maar 5 (van veel meer). Bovendien zit er een mooi pijltje naast de header ([afbeelding]) waarmee je ze kan inklappen? :)

Bij jou zie ik er iig ook maar 5, de zesde (uit 2004) wordt niet getoond :)
Dat pijltje zit er inderdaad. Maar voor de upgrade werd er een bericht getoont van: Geen pushovers zichtbaar ofzo.

Screen:
http://aug29.imghost.us/wifayh.jpg

volgens mij als ik ze nu inklap, zou ik een nieuwe pushmessage over het hoofd kunnen zien.

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
[feat]Push/Direct message in MyReact

Hier is het ook besproken, je kan ze hiden door een map te maken onder de map pushmessages

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ah, pushmessages :)
Ten eerste heeft Zoefff een punt, je kunt dat gedeelte van je myreact dichtklappen,
verder kun je ook een folder maken in je pushmessage-map en daar de pushmessages heenmoven die je niet meer wenst te zien. Helemaal te verwijderen zijn ze niet omdat de crew ze wil behouden voor het totale beeld wat ze van je heeft :)

Ik geef toe, het is niet helemaal netjes, maar het is wel by design dat het zo werkt :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.