Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat]Push/Direct message in MyReact

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
In MyReact staat nu weer een push-message die ik in de vorige versie gehide had. Ik zie zo snel geen mogelijkheden om deze nu weer onzichtbaar te maken: Ik kan hem niet verplaatsen naar een andere folder, ik kan hem niet verwijderen (terecht), er is geen hide mogelijkheid meer, ik zie in de voorkeuren geen optie om het aantal te tonen messages te veranderen zoals ook bij bookmarks e.d. kan...

Ik vind het totaal overbodig om deze message elke keer weer te zien, als het alleen een titel en een link naar zou zijn ging het nog.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je kan hem als het goed is verplaatsen naar een andere folder door onder je folder 'Pushmessages => Ontvangen' een nieuw subfolder te maken en hem vervolgens daar naar te verplaatsen :)

[ Voor 3% gewijzigd door elevator op 31-07-2006 13:53 . Reden: foute lokatie ]

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ze staan standaard in het mapje "ontvangen" en dan zijn ze zichtbaar onder Myreact. Ik heb een foldertje "gelezen" aangemaakt, maar daar kan ik ze vervolgens niet heen verplaatsen?

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Je hebt op dat heel kleine pijltje links van de tekst geklikt of is dat niet zichtbaar/werkt niet?
Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/2990/image1jx7.png

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
elevator schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:44:
Je kan hem als het goed is verplaatsen naar een andere folder door onder je folder 'Pushmessages' een nieuw subfolder te maken en hem vervolgens daar naar te verplaatsen :)
Bíjna goed... Een nieuwe map onder "Pushmessages" werkt niet. Een nieuwe map onder "Ontvangen" (die dan weer onder "Pushmessages" staat) werkt wel :)

• elevator
  • Niet online

elevator

rac-on schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:49:
ze staan standaard in het mapje "ontvangen" en dan zijn ze zichtbaar onder Myreact. Ik heb een foldertje "gelezen" aangemaakt, maar daar kan ik ze vervolgens niet heen verplaatsen?
Heb je die folder 'Gelezen' wel *onder* Pushmessages => Ontvangen gemaakt?

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Motrax schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:49:
Je hebt op dat heel kleine pijltje links van de tekst geklikt of is dat niet zichtbaar/werkt niet?
[afbeelding]
Dichtklappen had ik niet aan gedacht, maar als er een nieuw bericht is wil ik dat waarschijnlijk wel zien. Dit is dus een work-around, geen oplossing.
Osiris schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:52:
[...]

Bíjna goed... Een nieuwe map onder "Pushmessages" werkt niet. Een nieuwe map onder "Ontvangen" (die dan weer onder "Pushmessages" staat) werkt wel :)
Dat werkt inderdaad wel, maar alsnog blijft het bericht dan in MyReact terugkomen.

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
hmzzz, 2 puntjes;
- onlogisch dat dat mapje per se onder ontvangen moet hangen? Is hier een reden voor?
- je blijft ze, wat cowgirl zegt, inderdaad gewoon zien onder myreact.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• elevator
  • Niet online

elevator

1- Ja, wij als moderators moeten altijd jouw pushmessages terug kunnen vinden en dus kunnen we nu je PM folder bekijken en dan alle berichten daaronder zien.
2- Dat is een bug.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit gaat zodanig aangepast dat je alleen je eigen PM's ziet die in /ontvangen staan; dit geld echter niet voor mods die naar andermans MyReact gaan :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.