Mij Hitachi deskstar 250gb werk maar voor een deel.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Roeland007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-02 10:28
Ik heb vanmiddag een hitachi deskstar T7K250 gekocht en gelijk in me pc gezet.
Mijn pc is heeft een hp asterope moederboord en windows xp service pack2. Toen ik na het aan zetten in de bios keek stond mijn nieuwe harde schijf ertussen en was enabled. Maar toen ik windows opstarte en bij "Deze Computer" keek stond mijn harde schijf er niet tussen. Ik heb toen gekeken bij hard ware en daar staat ie wel tussen. Ook speedfan kan hem vinden en geeft de temperatuur aan. Maar toen ik een oblivion wou installeren op de hardeschijf was hij nergens te bekennen toen in een lokatie moest uitkiezen. Hebben jullie misschien een idee hoe ik dit kan oplossen?
De enige manier die ik op het internet kan vinden is de pc formateren en windows opnieuw installeren. En dat is iets waar ik niet al te veel zin in heb.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Rechtermuis op "Deze Computer" dan Beheren en dan naar Disk Management ofzo.
Daar de schijf selecteren en formatteren en een nieuwe partitie/letter toekennen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Roeland007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-02 10:28
Bedankt dit heeft geholpen en hij is hem nu aan het formateren en hij geeft hem nu wel aan bij "Deze computer" nogmaals bedankt. :-)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit valt echt onder basiskennis. Check eens OM FAQ / Beleid » Mijn nieuwe HDD staat niet in Deze Computer, wat nu?

Topic dicht dus. Check eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor een uitleg over de werking van GoT.

[ Voor 14% gewijzigd door BalusC op 28-08-2006 21:18 ]

Dit topic is gesloten.