Verwijderd

hier een linkie voor meer info over BDE

www.iands.org/

Verwijderd

hhmmzz wat vreemd ik zie m'n eigen posting niet meer :?

ah daarissie al :)

Verwijderd

Tja,ik zal dan wel op weg naar de hel ofzo geweest zijn.

Mijn persoonlijke ervaring is heel simpel je zakt steeds verder weg.

Geen vervelend gevoel,pijn gaat weg geluid zakt weg.

Jullie kennen het wel,je hebt 1 beter 2 nachten door gedraaid.

eindelijk in je bed,kwartiertje/halfuurtje echt aan het slapen.

Wordt je wakker gemaakt.

Dat je dan misselijk van de slaap bent.
Als mensen dan tegen je praten dan zak je zo lekker weer weg.

Daar vond ik het een beetje op lijken.

De terug weg was ook wel aardig.

Eerste wat ik heriner is ijskoud en dan net of je in water ligt dat warm wordt in voor m'n gevoel min.tje of 3-4.

Verwijderd

Ach moet eens met man 10 aan de lsd gaan, dan zul er snel achter komen dat ze allemaal zo ongerveer in de zelfde trip zitten. Dus waarom zou het als je het loodje legt en met aanmaak van endorphine anders zijn?
Een BDE is toch wel iets anders dan een trip. En als je met dingen komt die je niet had kunnen weten als je ervaring alleen maar fantisie zou zijn, hoe verklaar je dat dan?
Heel veel mensen die zulke ervaringen hebben gehad ontkende zulke verschijnselen en gingen na die ervaring juist kijken wat het geweest had kunnen zijn.
Dus die zijn niet van te voren beinvloed om een pebaald iets te zien.

Zo was er ook een keer een meisje dat een BDE kreeg en opgewacht werd door een aantal bekende en onbekende mensen.

1 onbekende bleek haar overgroot oma te zijn die reeds voor haar geboorte overleed.

Toch klopte het uiterlijk precies met de beschrijving die haar moeder later gaf.

Nu is het misschien mogelijk dat ze foto's van haar had gezien, maar dat weet ik niet.

Wel weet ik zeker dat OOBE's wel degelijk kunnen. Ik heb zelf een aantal maanden terug ook een soort spirituele ervaring meegemaakt.
In een aantal/veel gevallen is het mogelijk om een "traditionele" wetenschappelijke verklaring op te stellen. Maar er blijven gevallen waarin het erg moeilijk is. Zoals jouw verhaal met dat meisje. Daar zal men dan iets anders voor moeten verzinnen

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-12 20:48

me1299

$ondertitel

Let op het woord verzinnen >:)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

LOL!!
Weet jij een zinnige verklaring dan?
Pagina: 1 2 Laatste