Toon posts:

igreen kak voeding??

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers..

ik ben van plan om een E6600 te halen en een P5W DH deluxe met corsair PC5400 geheugen en een X1900XT en dit in een coolermaster mystique 631 kast te bouwen. ik had een coolermaster igreen 500 watt in gedachte, alleen ik hoor in veel reviews toch dat hij soms redelijk veel geluid maakt en dat is iets wat ik echt NIET wil.. :P ik heb een budget van rond de 90 euro voor een voeding en ik denk dat ik wel 450-500 watt nodig heb voor mijn systeempje, kunnen jullie mij ALSJEBLIEFT een klein beetje helpen ? :) Alvast heel erg bedankt :)

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-02 16:50

BHQ

Tagan / Zalman is altijd wel stil...

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Daar heb je een heel aardig topic over..

Verwijderd

voor stilte moet je de seasonic s12 serie nemen. Die zou stiller zijn dan de tagan voedingen (geen ervaring met de seasonic s12's, wel met oude en daarbij maakt mijn CRT meer lawaai dan mijn voeding)

Verwijderd

Topicstarter
oke hartstikke bedankt mate ;)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb net een Zalman 460W aangeschaft omdat ik mijn Coolermaster te veel herrie vond maken. Omdat ik gebruik maak van waterkoeling moest de PSU echt stil zijn en dat is ie zeker.

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik zal eens ff iets meer opzoeke over die zalman ;) is dat wel genoeg watt voor mijn systeempje ?

• PilatuS
  • Niet online
Ik draai die Zalman met een E6600 CPU @3.1GHz en een X1900XT@XTX. Verder nog 2 hdd's wat leds en neon. Die Zalman voldoet prima :)

Ik heb alle fans vervangen door Papst fans die erg stil zijn en nog maken die meer lawaai dan de PSU.

[ Voor 29% gewijzigd door PilatuS op 27-08-2006 16:44 ]

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:03
Die Coolermasters maken indd bij wat zwaardere belasting vrij veel geluid, is dus geen aanrader.
Heb zelf een Elan Vital Greenerger voeding, bevalt erg goed en is vrijwel niet te horen, ook niet bij zware belasting

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zo'n test gedaan voor hoeveel watt ik nodig heb.. en daar komt 530 uit :| maar volgens mij klopt er geen bal van want ik heb maar :
1hdd
E6600 clocked at 3.2Ghz
X1900XT
P5W DH deluxe
5 usb devises
2x 120mm
1x 80mm

• PilatuS
  • Niet online
Ik heb de zelfde test gedaan en kom niet eens aan de 400W.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Hier is idd het topic wat Bluecold aangeeft voor bedoeld, ik wil je dan ook aanraden om daar even een kijkje te nemen... Verder heeft het weinig te maken met overklokken of koelen, om deze 2 dingen doe ik dit topic op slot...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.