Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:11

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik was vanmiddag bij T For Telecom, beetje kijken voor telefoons. En daar wist een verkoper mij te vertellen dat met een maand het hele concept van abbo + telefoon voor een hoog maandbedrag verdwijnt, dat kortingen verdwijnen en dat er alleen nog sim-only vanuit de providers zou komen. Weet iemand hier meer vanaf ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

Klopt, las het laatst ook op Zibb.nl, dat ze van de toestellen en gadgets gratis weggeven af willen. Alleen maar kosten voor hun. En KPN(?) denkt dat als hun dat doen,d at alle providers er mee stoppen, want het kost gewoon een berg met geld.

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
ik heb gehoord dat alleen KPN dit ging doorzetten, of andere providers dit ook gaan doen lijkt me onwaarschijnelijk. anders toch maar ff abbootje nog gaan afsluiten :9

[ Voor 3% gewijzigd door ThatsHollywood op 24-08-2006 22:00 ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:11

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik zie nu dus dat topic van KPN, maar die man zei mij dus dat het voor alle providers ging gelden. Dan wel impliciet, maar goed. Dat bedoelde hij wel.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:50
Denk dat als er veel sim-only verkocht gaat worden en mensen zelf een duur toestel in een keer moeten betalen de mensen voor een goedkoper toestelletje gaan. Dit is dus niet echt goed voor de telefoniesector lijkt me. Een ander scenario zou zijn dat je je toestel op afbetaling koopt bij de telecomwinkel ipv bij de provider.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat zeggen ze al jaren, en KPN roept het nu het hardste, maar als ik kijk naar de telefoon die ik wil dan blijkt dat KPN de meeste korting geeft...

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-11 11:52

SeatRider

Hips don't lie

Ik hoor dat nou echt al jaaaren, volgens mij wordt het zo nu en dan gehyped zodat mensen
ThatsHollywood schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:59:
anders toch maar ff abbootje nog gaan afsluiten :9
Ik heb er nooit iets van gemerkt. Soms is er wel eens een provider die zelf met sim only abo komt, maar er is nog geen beter dan een cashback deal geweest.

Heb in ieder geval vandaag zelf een jaar Orange €30 afgesloten voor 7 euro per maand :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Mijn ervaring is dat een duur toestel wat je gratis krijgt i.c.m. een duur abonnement uiteindelijk duurder is dan hetzelfde toestel los, en een (goede) simonly abonnement. Ik koop mijn toestellen dan ook altijd los en kies altijd simonly, heb momenteel 150 minuten voor 2,95 per maand!

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

ThatsHollywood schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:59:
ik heb gehoord dat alleen KPN dit ging doorzetten, of andere providers dit ook gaan doen lijkt me onwaarschijnelijk. anders toch maar ff abbootje nog gaan afsluiten :9
Lijkt me dat ze het ook afschaffen. Want, als de concurrent het niet doet, waarom jij dan wel? Zeker als het er voor kan zorgen dat de winst een stuk hoger gaat worden. Heeft ook weer als gevolg dat er, door minder kosten te maken, binnenkort weer tariefverlagingen plaats zullen vinden :)

IMHO weegt het kosten plaatje zwaar voor de aanbieder, iedere mogelijke cent die ze minder uit hoeven te geven, scheelt weer...

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:37
Google ad terwijl ik dit topic was aan het lezen:
Alle vrouwen GSM's gratis
De nieuwste ladyphones en vrouwen producten helemaal gratis!
nog 7 dgn - € 120 gratis
De lekkerste gsm's nu €15 p/mnd! Alleen op Hi.nl. Bestel snel online
ik bedoel maar.

Ik zie zo nog niet alle telecomproviders van dit principe afstappen, de markt is daar notabene ooit mee begonnen!

[ Voor 17% gewijzigd door GH45T op 24-08-2006 23:07 ]

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:50
YellowNeck schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 22:57:
Mijn ervaring is dat een duur toestel wat je gratis krijgt i.c.m. een duur abonnement uiteindelijk duurder is dan hetzelfde toestel los, en een (goede) simonly abonnement. Ik koop mijn toestellen dan ook altijd los en kies altijd simonly, heb momenteel 150 minuten voor 2,95 per maand!
Nadeel is dat je de telefoon in een keer moet betalen. Als je dan kijkt dat een fatsoenlijke telefoon algauw 300 ~ 400 euro kost wordt je daar niet vrolijk van. Zelf kijk ik ook altijd naar aanbiedingen die goedkoper, gelijk of maar heel iets duurder zijn dan een los toestel, zo kun je je toestel op afbetaling krigen en nog goedkoop bellen ook _/-\o_

De wijzen komen uit het Oosten!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:33

hamsteg

Species 5618

Zullen de providers nooit doen ... misschien iets minderen maar ze hebben nieuwe technieken nodig om de grote winsten te halen. Nieuwe technieken kunnen alleen met nieuwe telefoons. Iedereen die denkt dat hij/zij met zo'n "gratis" telefoon beter af is, wordt ondertussen een poot uitgedraaid met het nieuwste van het nieuwste (eerst SMS, toen MMS, nu streaming video). Om een markt te openen moet je investeren en die telefoons horen daar ook bij. Ze gaan niet weg, misschien is het zelfs een verkoop truuk om dit bericht in de markt te brengen!

... gecensureerd ...

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

KPN bouwt subsidie op mobiele telefoons af

Dit topic is wel geschikt om de discussie voort te zetten :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.