Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Kan mijzelf niet terugvinden bij gemerged topic

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Ik zat naar [PC] Muizen, Mousepads & andere muisgerelateerde zaken te kijken (leek mij wel interessant), en zag mijzelf langs komen.
Het was al een oud topic wat weer omhoog gekomen is, en is blijkbaar ergens gemerged met een ander topic (geen melding verder, 255bpp), maar toen ik bij http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/25784 keek zag ik het topic er niet meer tussen staan.

Jammer, nu moet ik in 1x heel veel bijlezen in plaats van steeds de updates van het topic volgen, nu het opeens weer mijn interesse heeft, ik had dat dus vaker kunnen doen als ik het gezien had bij de topics waarin ik ooit iets gezegd heb als ik op 'startpagina' op Resistor had geklikt :P

En ik zie dit verschijnsel ook bij andere posters in dat topic. Bij voorbeeld http://gathering.tweakers...nd/poster/102370/topics/0 is de 1e replier in het topic, maar die zie ik ook niet terug, maar wel weer de laatsten zoals http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/71120/topics

Kan het zijn dat door de topicmerge alleen de mensen van het 2e topic het topic terug kunnen vinden?

(ik kon niet zo snel iets dergelijks vinden in de laatste 6 maanden, ctrl-f op 'merge', 'search' en 'topic')

In het topic zelf ben ik wel mooi gehighlight, dat werkt dus wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Resistor op 24-08-2006 21:11 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Bij oude topics zal dat inderdaad het geval zijn, al had dat eigenlijk wel meegenomen kunnen worden in het conversiescript (misschien iets voor de merge crisp? ).
Bij nieuwe topics moet het niet gebeuren, sinds we 1.9.4 draaien is daar namelijk een fix voor gemaakt :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

moto-moi schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:15:
Bij oude topics zal dat inderdaad het geval zijn, al had dat eigenlijk wel meegenomen kunnen worden in het conversiescript (misschien iets voor de merge crisp? ).
Herparsen van berichten is toch wel heel iets anders dan de topichistory opnieuw opbouwen.
In theorie zou je daar een scriptje voor kunnen schrijven om de historie van scratch af aan weer aan te maken, maar reken maar dat Apollo het dan een aantal uren erg zwaar heeft. Eerlijk gezegd zie ik het ook niet zitten om zoiets dergelijks met de merge 'erbij' te doen...

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:42:
Herparsen van berichten is toch wel heel iets anders dan de topichistory opnieuw opbouwen.
Pff, dat was een vingeroefening om te zien of je het wel kon, nu komt het echte werk :+
In theorie zou je daar een scriptje voor kunnen schrijven om de historie van scratch af aan weer aan te maken, maar reken maar dat Apollo het dan een aantal uren erg zwaar heeft. Eerlijk gezegd zie ik het ook niet zitten om zoiets dergelijks met de merge 'erbij' te doen...
Is het mogelijk om alleen topics met een lastmodifiedtijd tussen 1.9.3(?) en 1.9.4 hiervoor in aanmerking te laten komen? Dan wordt het wel een stuk lichter lijkt me zo? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Sinds het mergen is ingevoerd? Op een of andere manier kunnen zien _of_ een topic gemerged is, en enkel die nemen?

Ik probeer een beetje mee te denken, even 'hoi' of erger: TVP in het topic gooien is ook zo onzinnig voor mij :+

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

We hebben hier een script liggen wat na 15 minuten klaar is [getest @jullie database door chem]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

* crisp interested is :)

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

check je mail :P

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

We verwachten toch dat dat wel wat langer duurt dan een kwartiertje en dat het op zich het beste is om GoT daarvoor in maintenance te gooien.
Dat moeten we dan een keer inplannen, eventueel kunnen we dat mooi combineren met nog een aantal andere zaken (hertellen van counters enzo) die nog op de 'ooit to-do' lijst staan :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Staat op de planning voor tijdens de merge :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.