Apple Battery Recall

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 620 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-02 21:41

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

woesj vandaag de batterij binnen!
Nu aan het ontladen.. voor het eerst maar eens 'chess' opgestart.. haha omdat ik het een grappige tip vind loopt er nu dus een gezellige schaakpartij op de achtergrond :)

Was stielem wel tevreden met oude batterij.. 10 maanden oud / 60 cycles.. levensduur op 96%
Hopen dat de nieuwe ook lang goed blijft.

ah.. schaakmat hoor ik ;)

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-02 08:22

Superflip

*pwiet*

Hmmm was ook nog best tevreden van m'n oude batterij, maar heb m'n nieuwe gisteren binnen gekregen op het werk :)

Heb alleen geen zin om UPS te bellen om de oude weer op te halen...

Verwijderd

paella schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:41:
[...]

Ik heb ook nog een sticker met "SECURITY SEAL, VOID IF BROKEN". Deze moet vast ook op de doos, om de doos te sluiten?
Dat staat letterlijk in de handleiding... ff lezen misschien? :)

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 21:09
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:47:
[...]

Dat staat letterlijk in de handleiding... ff lezen misschien? :)
Die handleiding had wel ietsje duidelijker gemogen, bijvoorbeeld alle nederlandse handelingen op 1 pagina dan wel 2 paginas, maar achter elkaar? Maar goed, pakketje is verder zonder zeuren opgehaald ;)

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Hmmm, me 2 dagen geleden op de site aangemeld (kwam in aanmerking), maar nog geeneens een bevestigingsmail gekregen. Opnieuw aanmelden kan niet omdat mijn batterijnummer al is aangemeld. Hmpfff, normaal krijg je zo'n bevestigingsmail toch practisch direct. Hoe lang duurde dat bij jullie?

• paella
Ja, die kreeg ik vrijwel direct dacht ik

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:18
Zijn er al tweakers die 2 accu's laten vervangen voor dezelfde iBook/PowerBook en die ze al allebei hebben ontvangen?

Ik heb dus 2 accu's voor mijn iBook.. 1 daarvan is omgewisseld, de andere nog niet..

Verwijderd

Maandag heeft UPS een eerste poging gedaan om mijn nieuwe accu te bezorgen. Helaas was ik niet thuis, dus zat ik gisteren verwachtingsvol te wachten op de tweede poging van UPS. Tot mijn verbazing heb ik dinsdag geen bezorger meer gezien en dus vandaag maar even met UPS gebeld. Blijkt dat mijn accu na de eerste poging per direct retour is gegaan naar Apple....
Na net met Apple gebeld te hebben en het probleem te hebben voorgelegd is er een nieuwe order aangemaakt en kan ik dus nog even wachten op de bezorging van mijn accu. Apple kan hier natuurlijk niets aan doen, maar het schiet niet echt op zo.....

Verwijderd

Alsnog de accu ontvangen zonder ooit een mail ter bevestiging gehad te hebben.
Overigens was mijn oude accu laatst ook zomaar (eenmalig) zeer heet dus ben best blij m'n nieuwe te hebben ontvangen.

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

verrek.. moet nog steeds die ander laten ophalen.. hmm snel maar eens doen.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:18
SyS_ErroR schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:01:
Zijn er al tweakers die 2 accu's laten vervangen voor dezelfde iBook/PowerBook en die ze al allebei hebben ontvangen?

Ik heb dus 2 accu's voor mijn iBook.. 1 daarvan is omgewisseld, de andere nog niet..
hmmz.. nog steeds niet! :(

Zijn alle accu's al omgewisseld? Of zitten er nog veel meer mensen te wachten op een nieuwe accu?

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

vriend van me heeft ook nog niets gehoord...

• Superflip

Superflip

*pwiet*

Ik heb mijn oude nog steeds niet teruggestuurd, heb de nieuwe nu ondertussen toch al een maandje en nog steeds niets gehoord van Apple :)

Verwijderd

Ik heb mijn nieuwe accu ook nog niet ontvangen. Vorige week nogmaals gebeld omdat er de eerste keer iets fout was gegaan bij UPS (zie post iets naar boven). De Apple medewerker wist me nu te melden dat ze nog niet aan konden geven wanneer de nieuwe accu verstuurd zou worden, aangezien de blijkbaar op dat moment even niets meer op voorraad hadden. Blijf dus nog maar even wachten.

• paella
aik0n schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:24:
Ik heb mijn oude nog steeds niet teruggestuurd, heb de nieuwe nu ondertussen toch al een maandje en nog steeds niets gehoord van Apple :)
Living on the edge... :P

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

agh, van de omwissel actie van mei 2005 heb ik ook nog niks gehoord.

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik heb die van mij ook pas 3 weken na dat ik mijn accu had ontvangen, en ik heb ook nog niks gehoord.

• Superflip

Superflip

*pwiet*

Ach, ze hebben enkel me werkadres :)

Maareuh, vergeten is menselijk hé. Voor je ze een rekening opsturen mag je best eerst herinnerd worden. Als dat het geval is zal ik hem wel netjes opsturen!

• brewer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2025
ik heb vandaag een nieuwe accu binnen voor mijn powerbook g4 12" (pas gedaan nadat ik hem van mijn baas heb overgenomen). De accu die er in zit doet het nog goed en wil hem eigenlijk (nog) niet opsturen, meer mensen die dit niet gedaan hebben en hoelang duurt het voordat apple je een rekening stuurd?

• Superflip

Superflip

*pwiet*

Ik heb nog steeds niets ontvangen van Apple. Mijn Powerbook is ook net voor reparatie binnen geweest en geen probleem gehad, door checkup ofzo... Dusjah... Dat is al echt heel lang geledan dat ik die heb (paar maanden) en nog steeds niets gehoord.

• brewer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2025
ok bedankt dan leg ik hem in de kast tot ik een brief krijg met een rekening of aanmaning..
Pagina: 1 2 Laatste