Toon posts:

hulp bij keuze voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik vroeg me af of iemand me kon helpen met de keuze voor een nieuwe voeding.
ik wil graag eentje die zuing in verbruik is en moet rond de 500 watt zitten mag iets minder of meer
want als ik nu een voeding koop wil ik er eentje hebben die rond 50 euro er aan uit geven iets meer of minder maar wil wel goede kwaliteit omdat ik over een tijd een nieuwe pc ga kopen en wens deze mee te nemen

mijn systeem ziet er als volgens uit

amd athlon 64 +3000
1gb werkgeheugen
moederrbord jetway K8T8AS
2x hitachi deskstar 80gb maar een gaat er weg voor seagate 10 320gb sata 16mb
ati radeon x1600pro 256mb
3 led case fans

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Waarom wil je 500W? Onnodig duur en je hebt het niet nodig; zoveel mensen geven onnodig veel geld uit aan oversizede voedingen. Bovendien heb je voor 50 euro geen fatsoenlijke 500W-voeding. Ik zou gewoon voor een goede ~400W-voeding gaan, bijvoorbeeld:Stuk voor stuk prima voedingen waar je meer dan genoeg aan zult hebben, ook bij een eventuele nieuwe PC (nou ja, tenzij je van plan bent om er acht harde schijven en twee Geforce 7950-videokaarten in te hangen ofzo ;)).

En volgens mij heb je het "welke voeding heb ik nodig"-topic over het hoofd gezien:
Welke voeding heb ik nodig? Deel 15

[ Voor 8% gewijzigd door NNF op 24-08-2006 12:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb nu een 350watt voeding en nu doet met videokaart al vreemd bij fifa 06 wat mijn ouders pc met een geforce mx4400 zelfs aan kan met af en toe wat langzaam gedoe maar ja dat ligt aan de kaart maar ik heb dan die x1600pro. maar mijn voeding is wel van qtec en dat is niet echt super zover ik heb gehoord ik zat dus al te kijken naar forton 500 blue storm. maar ik zou ook een antec 450 kunne nemen voor het geval dat ,zoveel duurder is die niet 7 euro ofzo of asus atlas 45a of die chieftec 450 bij azerty die is ook iets van 50 euro
want die heben geen 400w hebben ze daar niet en ik ga dar die seagate hardeschijfkopen daar is het bijna goedkoopst

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welke voeding heb ik nodig? Deel 15

Kijk voortaan naar wat al eerder geschreven is voordat je een topic opent :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.