Racestuur van de Aldi

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 7.761 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Het MERk van dit stuur is TRUSTMASTER,
zag daarnet in een duits PC blad ook een grote T op een stuur staan.
Die pook was enkel up en down, ik hoop dat deze wel 5 richtingen heeft ;-)

Ik hoop jullie genoeg te hebben geïnformeerd :P

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:30:
Het MERk van dit stuur is TRUSTMASTER,
zag daarnet in een duits PC blad ook een grote T op een stuur staan.
Die pook was enkel up en down, ik hoop dat deze wel 5 richtingen heeft ;-)

Ik hoop jullie genoeg te hebben geïnformeerd :P
anders lees je het topic even

Verwijderd

haha idd, samenvatting: het merk van dit stuur is :zolid, en het zuigt en je kunt 4 richtingen op met dat pookje (ik heb hm gister gelijk terug gebracht (nog voor 12 uur!) en toen wilden ze me een nieuwe geven, maarja ik zei gewoon tsja hij werkt niet met de spellen die ik heb, hallo 35 eur, kga nu ff op ebay enzo kijken voor een goedkope momo of een formula force ex.

Verwijderd

Is het nou Logitech Formula Force EX of FX, want bij een advertentie op marktplaats zie ik een foto met op de doos FX staand, maar op de site staat EX, als ik met google op EX en op FX zoek krijg ik zelfde soort plaatjes...

Verwijderd

Nou ik heb het stuurtje gekocht en ben er zeer tevreden over.
Voor 35 euro mag je geen top stuur verwachten maar dit is vele malen beter dan degene die ik had.
Met de zuignappen blijft hij prima op zijn plaats en het schakelpookje is niets speciaals (meer een ouderwetse joystick) maar toch een leuke extra.
De knoppen aan de achterzijde van het stuur zijn handig tijdens games (schakelen, nitro etc).
En, wat niemand hier vermeld maar wat ik persoonlijk erg goed vind is dat hij de virbration volledig op de stroom van de usb doet.
M'n vorig stuurtje (engertic) had een apparte adapter hiervoor en trilde op hoe ver je het gaspendaal indrukte.

Verwijderd

Ik heb nog een vraag , wat zijn de verschillen tussen deze: pricewatch: Trust GM-3500R Force Feedback Steering Wheel
en deze: pricewatch: Trust FF380 Force Feedback RaceMaster
Welke versie is nieuwer? Of zijn ze exact hetzelfde, iig de verpakking is wel anders en de kleur...

Verwijderd

En welke is dan beter de logitech formula force ex/fx of de Trust gm-3500/FF380

• robbyboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-12 12:58
Ik ben via de uitgang naar de kassa gelopen met doos en al, en toen vroeg die vrouw: wil je hem ruilen of geld terug, toen zei ik dat ik graag m'n geld terug wou, ze drukte 2 keer op de bel en toen kwam iemand checken of alles nog in de doos zat, bonnetje gegeven en kreeg gewoon m'n geld terug :)

Verwijderd

Ik ga het stuur van de aldi vandaag ook terug brengen.

Ben er echt totaal niet tevreden over.
De deadzone is echt vervelend...
Die trilfunctie slaat nergens op :S Was bv met DTM3 op een recht stuk, niemand in de buurt gaat dat ding trillen. Bots ik ergens tegenaan helemaal niks :S
Heb hem afgekoppeld en ben verder gegaan met het toetsenbord...

Spaar nog wel ff door voor een betere waar wel forcefeedback op zit want dit is niks...
Geen aanrader wat mij betreft dit stuur.

Verwijderd

DaWaN schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:01:
Lol heeft dat ding ook Force Feedback? Als ie echt H patroon heeft om te schakelen ga ik hem halen, da ga ik heb alleen als shifter + extra koppelings pedaal naast mn 'echte' stuur gebruiken :)
koppelings pedaal kun je wel vergeten... dan zou windows 4 assen moeten ondersteunen.. forget it

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-12 19:50
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:39:
[...]

koppelings pedaal kun je wel vergeten... dan zou windows 4 assen moeten ondersteunen.. forget it
komt wel met de g25 dan kun je en xtra set pedalen kopen 4 dus,
1handrem en de ander kopeling, rest spreekt voor zich :O
Pagina: 1 2 Laatste