Racestuur van de Aldi

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 7.695 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:11

drooger

Falen is ook een kunst.

Topicstarter
Volgende week (vanaf 30 augustus, to be exact) komt er een racestuur in de aanbieding bij de Aldi. De folder hiervan staat nog niet online, maar ligt wel in de winkel.

Nu staat er geen merk bij en het enige wat te zien is, als embleem is een grote T en een scheve i (+- 70 graden). Wie weet welk merk dit is en als het stuur ook maar een beetje kwaliteit heeft?

Ps. dat de aldi niet (altijd) goede kwaliteit heeft en dat logitech e.d. veel beter is of zal zijn, weet ik wel :9

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 23:33
Hmm raar ik kan 31 augustus wel vinden: (maar dat is op een donderdag :S )

http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_35/OFF01.HTM
t/m
http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_35/OFF16.HTM

zou dat dan nog van vorig jaar zijn ? 31 Aug viel toen op een woensdag = aldi dag

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Topicstarter
Het stuur staat niet bij, als je al die nr's bekijkt, lijkt meer op vorig jaar.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186911

hey ik heb dat stuurtje ook gezien, ziet er best goed uit en Aldi heeft soms best oke dingen alleen die speedster 3 zal veel beter zijn mja je kan het altijd terugbrengen:P

zie plaatje

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_35/BILD03.JPG

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 186911 op 25-08-2006 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 16:11
Ziet er wel erg cool uit iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
zitten er nou helemaal geen knoppen op het stuur? en hoe denken jullie dat die schakelpook werkt? omhoog omlaag of echt 12345 enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
DECOY88 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:51:
zitten er nou helemaal geen knoppen op het stuur? en hoe denken jullie dat die schakelpook werkt? omhoog omlaag of echt 12345 enz.
dat vraag ik me ook af. Weet iemand het merk van dit stuurtje? Dan is er misschien wat meer info over te vinden.

Ik ga in ieder geval wel even kijken woensdag bij de Aldi, in ieder geval ff de doos checken wat het ding allemaal kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:19
DECOY88 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:51:
Als je goed kijkt, kun je inderdaad op- en weer terugschakelen in een soort van H:

| | | | |

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:39

DaWaN

'r you wicked ??

Lol heeft dat ding ook Force Feedback? Als ie echt H patroon heeft om te schakelen ga ik hem halen, da ga ik heb alleen als shifter + extra koppelings pedaal naast mn 'echte' stuur gebruiken :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaWaN schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:01:
Lol heeft dat ding ook Force Feedback? Als ie echt H patroon heeft om te schakelen ga ik hem halen, da ga ik heb alleen als shifter + extra koppelings pedaal naast mn 'echte' stuur gebruiken :)
Daar zat ik ook net aan te denken :)
Gevonden:
http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_35/OFF03.HTM
35 eurootjes :)

Misschien leuk:
• geschikt voor:
PC, PS1, PS2, Xbox
& Gamecube
• interactieve vibrerende
functie
• analoge versnelling
en rempedalen
• 12 afvuurknoppen
• 2 uitvoerstanden:
analoog & digitaal
• dual shock 2 /
dual shock compatibel

[ Voor 43% gewijzigd door Phyxion op 25-08-2006 21:05 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 19:58
FnF schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:04:
[...]

Daar zat ik ook net aan te denken :)
Gevonden:
http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_35/OFF03.HTM
35 eurootjes :)

Misschien leuk:
• geschikt voor:
PC, PS1, PS2, Xbox
& Gamecube
• interactieve vibrerende
functie
• analoge versnelling
en rempedalen
• 12 afvuurknoppen
• 2 uitvoerstanden:
analoog & digitaal
• dual shock 2 /
dual shock compatibel
toon volledige bericht
Dat is een heel mooi racestuur voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Hopelijk is het van goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Zijn er spellen/simulatoren dan die een H patroon ondersteunen om te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
gtr kon je een knop aan je 1e 2e 3e versnelling hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:39

DaWaN

'r you wicked ??

dvdhoek schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:21:
Zijn er spellen/simulatoren dan die een H patroon ondersteunen om te schakelen?
Ja de racespellensims die ik doe wel ja :)

Anyway vibrerende functie klinkt niet als FF, nu maar hopen dat ie een echt H patroon heeft anders hoef ik hem echt niet :P Bovendien heeft dat stuur eigenlijk wel aparte assen voor de pedalen.

[ Voor 30% gewijzigd door DaWaN op 25-08-2006 21:30 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10-2023
dat is denk ik geen Force Feedback
zonder dat is het niet leuk :)
ik heb eens een stuur voor me xbox gehad, die was "digitaal"
pas bij een bepaalde hoeveelheid sturen ging die opeens keihard naar rechts....
net of je op het naar rechts knopje drukt van je gamepad
maar misschien is dit verder wel leuk
maar force feedback zou ik niet op rekenen

het leuke van de aldi is... je krijgt heus je geld wel terug :) als het naar jou idee niet goed werkt :)

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 19:58
DaWaN schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:28:
[...]

Ja de racespellensims die ik doe wel ja :)

Anyway vibrerende functie klinkt niet als FF, nu maar hopen dat ie een echt H patroon heeft anders hoef ik hem echt niet :P Bovendien heeft dat stuur eigenlijk wel aparte assen voor de pedalen.
Het is een ''Interactieve Vibrerende Functie'' :p
Misschien is dat Aldi's verwoording voor Force Feedback? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:09

Coldcat

HODL

Ik wil iedereen even waarschuwen. Het lijkt wel erg mooi, yeah een H versnellingsbak maar ik denk dat het in de praktijk snel tegen zal vallen. Vooral als je racegames speelt waarbij het 100% om snelheid gaat en niet om rond te toeren zul je er al snel genoeg van krijgen omdat een pookje, of auto shifting, vaak sneller zal zijn. Je zult het in de praktijk niet zo heel erg snel gebruiken. Daarnaast is het stuur kwalitatief minder dan de (bv MOMO van Logitech). Ik heb met aardig wat mensen gesproken die zeer actief met elkaar reden (waar ik er één van was) en iedereen zei na verloop van tijd dat hij spijt had geen MOMO gekocht te hebben, uitgezonderd de mensen die er meteen 1 gekocht hadden.

Dus als je veel snelle racegames speelt zou ik voor een duurder exemplaar gaan. Speel je zo nu en dan en voornamelijk om te touren dan is dit een uitstekende keuze.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Topicstarter
Sounds like the perfect choice for me :P

Het is inderdaad wel de vraag hoeveel en welke spellen het ondersteunen, of als je het d.m.v. goede drivers kan regelen dat die pook het bij de spellen doet.

Nb. er staat ook dual shock 2 / dual shock compatibel, dan zal het ding vast ook wel gewoon kunnen trillen zoals een stuur met force feedback, is alleen een kwestie van anders benaderen.

Weet iemand ook waar die 2 displays voor zijn, zijn die voor de versnelling en kracht van het remmen zoals in de tekst staat? Lijkt me wel wat lastig om een snelheidsmetertje te hebben, aangezien dat per spel en per auto verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
drooger schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:52:
Nb. er staat ook dual shock 2 / dual shock compatibel, dan zal het ding vast ook wel gewoon kunnen trillen zoals een stuur met force feedback, is alleen een kwestie van anders benaderen.
Force feedback is toch echt wel ff wat anders dan het trillen bij dual shock. Het stuur reageert echt op eigenschappen van het wegdek en van de auto. Als je auto slipt, knalt je stuur naar links of rechts en moet je veel kracht zetten om tegen te sturen. Hobbels en botsingen voel je krachtig. Met dual shock trilt het gewoon om wat extra effect toe te voegen, force feedback trilt niet echt maar simuleert krachten die je in het echt ook ondervind :)

[ Voor 4% gewijzigd door Neofloppy op 25-08-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Laat maar weten als iemand hem gekocht heeft. Ben toch benieuwd hoe dat soort stuurtjes ondersteund worden door bijgeleverde drivers enzo. En of het natuurlijk ook goed stevig is en echt fijn werkt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:29
Coldcat schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:47:
Ik wil iedereen even waarschuwen. Het lijkt wel erg mooi, yeah een H versnellingsbak maar ik denk dat het in de praktijk snel tegen zal vallen. Vooral als je racegames speelt waarbij het 100% om snelheid gaat en niet om rond te toeren zul je er al snel genoeg van krijgen omdat een pookje, of auto shifting, vaak sneller zal zijn. Je zult het in de praktijk niet zo heel erg snel gebruiken. Daarnaast is het stuur kwalitatief minder dan de (bv MOMO van Logitech). Ik heb met aardig wat mensen gesproken die zeer actief met elkaar reden (waar ik er één van was) en iedereen zei na verloop van tijd dat hij spijt had geen MOMO gekocht te hebben, uitgezonderd de mensen die er meteen 1 gekocht hadden.

Dus als je veel snelle racegames speelt zou ik voor een duurder exemplaar gaan. Speel je zo nu en dan en voornamelijk om te touren dan is dit een uitstekende keuze.
Mijn persoonlijke voorkeur ligt bij de GT Driving force Pro maar die kan je niet op de Xbox/PS1 aansluiten. Als toevoeging lijkt dit aldi stuurtje op zich niet zo slecht ware het niet dat het beestje geen tafel-klemmen lijkt te hebben :D

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:04

Theo

moederbord

rutgerberge schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:36:
het leuke van de aldi is... je krijgt heus je geld wel terug :) als het naar jou idee niet goed werkt :)
Als je bij de Aldi aangeef dat je het stuurtje teruggeeft omdat het jou niet bevalt geven ze altijd geld terug. Enige eis die ze stellen dat het stuurtje in de verpakking zit, compleet is en in een verkoopbare staat. Ook moet je de originele kassabon kunnen tonen en mag de aankoop niet ouder zijn dan vier weken.

Ik werk bij de Aldi zo'n vijf jaar ongeveer en heb vaak genoeg dit soort situaties gezien. Er wordt altijd zonder moelijk doen geld terug gegeven. Alleen als je na 3.5 week terug komt willen we nog weleens moeilijk doen, maar als je binnen een week terug komt zal er geen enkele filiaalleider daar moeilijk over doen.
En als ze er wel moeilijk over doen, op de ingang zit een sticker met daarop het nummer van de Districtleider. Bel hem anders maar eens of zeg dat je hem belt als je je geldd niet terug krijgt..... :)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Topicstarter
Ik denk dat die tafelklemmen los zitten en in die 2 inhammingen moeten, onder 't stuur. Kwestie van schroeven aan het stuur en dan is het de vraag: zijn het zuignappen of echte klemmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
theodouma schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:49:
[...]

Ik werk bij de Aldi zo'n vijf jaar ongeveer en heb vaak genoeg dit soort situaties gezien.
Hmm weet jij dan of dit stuurtje eerder bij de Aldi te koop is geweest en wat het precies kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186980

Vroeger hebben ze al een keer een stuurtje verkocht (een andere wel), er was alleen een probleem met de xbox want daar werkte hij niet goed op. maar Voor de pc had hij goede reacties gehad. In het blaadje van de Aldi staan nog wat meer dingen:

-4 posities voor koppeling programmeerbaar
-180 graden stuurslot
-programmeerbare voetpedalen

Dus er is zo'n H ding denk ik. Maar kun je daarmee dus ook vanaf 1-6 schakelen? of alleen van 1-4 ofzo?

Hier is een plaatje van het eerder uitgebrachte stuurtje:
http://www.marktplaats.nl...53A%253Bosi%253A1%26p%3D4 (die link werkt niet, maar het is de eerste link in de gevonden artikelen.) Daar zat een extern pookje met ook een handrem bij zoals te zien.

Ik had een paar dagen geleden een Piranha stuurtje gekocht, maar toen ik de driver installeerde zag hij het als een multi media-audio apparaat en toen was alles door de war, uit eindelijk deed hij het wel (alleeen m'n s/pdif werkt nog niet) maar heb hm snel geruild toen ik zag dat er een bij de aldi kwam :P)

EDIT: hier ene beter plaatje van de oude: http://www.marktplaats.nl...otid%3D5026-29063-11450-0

Voor dezelfde prijs heb je ook al een logitech stuurwiel, maar juist daarom denk ik dat die van de aldi wel goed zal zijn. Anders zouden ze nooit zoiets duurs verkopen. En 'tis iig beter dan dat 17 euro stuurtje van Piranha D:

Quote: Sinds vele jaren bieden wij naast ons vaste assortiment ook artikelen aan onder de naam ALDI Actueel. Deze artikelen staan bekend om hun bijzonder goede prijs-kwaliteitsverhouding.

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 186980 op 26-08-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor 35 euri's lijkt me dit best een leuk stuurtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Neoflip schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:07:
[...]

Hmm weet jij dan of dit stuurtje eerder bij de Aldi te koop is geweest en wat het precies kan?
dit stuurtje zelf is nog nooit eerder verkocht bij de aldi.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar wat is zo'n H mechanisme ofzo? Is dat dat je los kunt schakelen vanaf 1 t/m 6? en ook bijv. vanaf 2 gelijk naar 4? of it's alleen vanaf 1-4 ofzoiets? hoe werkt dat? Op het plaatjse zie ik wel 6 inkepingen en nog eentje voor achteruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Moet je spel daar niet compatible voor zijn?
En zo ja, welke spellen hebben dat? Want ik wil kei graag gaan racen op de pc en had morgen bijna Logitech Momo gekocht.. Maar als ik het eerst met een stuurtje van 35 euro kan proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144581

Als daar een fucking h shifter op zit. Eentje die er dus niet uitziet net alsof. Dan wordt ik t baasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Topicstarter
maar wat is zo'n H mechanisme ofzo? Is dat dat je los kunt schakelen vanaf 1 t/m 6? en ook bijv. vanaf 2 gelijk naar 4? of it's alleen vanaf 1-4 ofzoiets? hoe werkt dat? Op het plaatjse zie ik wel 6 inkepingen en nog eentje voor achteruit...
Het is in principe gewoon hetzelfde als in de auto, hoe je de H 'tekent' zo schakel je dan omhoog:

linksboven: 1
linksonder: 2
rechtsboven: 3
rechtsonder: 4

Daarom lijkt het me ook wel handig, zodat je echt kan wennen aan het schakelen zoals in een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:43

Acheron

updatepack.nl

drooger schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:08:
[...]

Het is in principe gewoon hetzelfde als in de auto, hoe je de H 'tekent' zo schakel je dan omhoog:

Daarom lijkt het me ook wel handig, zodat je echt kan wennen aan het schakelen zoals in een auto.
Mhah. Het schakelen an sich is niet het lastigste. Het gaat meer om de koppeling goed op te vangen, dan om de pook in de juiste versnelling te duwen.

Verder biedt zo'n h-shift alleen voordeel in de race-games met tourwagens. Voor de F1/F3 gebruik je meestal de paddles achter het stuur. Voor de Rallygames een aangepaste shifter met de keuzes omhoog en omlaag. Zo doe ik dat met de Logitech Driving Force Pro zonder problemen.

[ Voor 20% gewijzigd door Acheron op 27-08-2006 16:14 ]

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iets bekend over merk en type? ik wil graag hier meer over weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Met die H-shifter zal het toch nooit zo realistisch worden als in Real Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ewald ! schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:02:
Met die H-shifter zal het toch nooit zo realistisch worden als in Real Life
So whats your point. Zelfs een maat links van me zegt dat die opmerking zuigt.
Btw is t heel realistich om met dit stuur een game te spelen. Vind dit redelijk reallife gamen...Afgezien van het feit natuurlijk dat een game niet echt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbyboy
  • Laatst online: 22-03 06:41
Ik ga 30 augustus ook ff een kijkje nemen voordat ze weg zijn _/-\o_
Als ik niet kan zien of het echt 6 versnellingen zijn vraag ik wel of ik ff mag kijken, of gewoon openmaken. :P

// dan zit ik wel op school |:(

[ Voor 8% gewijzigd door robbyboy op 27-08-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
hp38guser schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:12:
[...]

Verder biedt zo'n h-shift alleen voordeel in de race-games met tourwagens. Voor de F1/F3 gebruik je meestal de paddles achter het stuur. Voor de Rallygames een aangepaste shifter met de keuzes omhoog en omlaag. Zo doe ik dat met de Logitech Driving Force Pro zonder problemen.
Tja, en deze heeft geen flippers geloof ik. Dus ga ik zelf toch nog verder kijken, want paddles vind ik wel _erg_ fijn hoor (en zal dus waarschijnlijk voor een momo gaan)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Leuk stuur is dit zeg, heb wat gegoogled op TI (wat op het stuur staat) en kom
uit bij Technology Innovation Hong Kong LTD.

http://techinno.manufactu...344/action-GetProduct.htm

Het is dus een HY-841. Hoop dat jullie er wat aan hebben! (als het nog niet gepost is ;) )

edit:
Wat verder gezocht, er zit dus Vibration Feedback op. Dat wordt uitzetten die functie 8)

edit 2:

Afbeeldingslocatie: http://akamai.globalsources.com.edgesuite.net/f/593/3445/5d/pdt.static.globalsources.com/IMAGES/PDT/BIG/344/B1000984344.jpg

Lijkt erop dat het 6 versnellingen zijn! 8)
Ik zag het stuur bij een winkel voor 28 dollar, prijs valt nog wel mee :*)

[ Voor 34% gewijzigd door daandegoeiste op 27-08-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

drooger schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:08:
[...]

ja maar wat is dan 5 en 6 als je dat hebt? maarja kijk ff in de winkel en ik denk wel dat ik hm koop, en misschien kun je dat pookje ook gewoon gebruiken voor omhoog/omlaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en is't nou deze: http://techinno.manufactu...d_id-18173/page_num-1.htm

of deze:
http://techinno.manufactu...d_id-18173/page_num-1.htm

de ene heeft wel forcefeedback maar die ander niet

EDIT: o de links kloppen niet maar je moet even naar onder scrollen, daar staan de 2

EDIT!!! Nee laat maar tis geen van de 2 tis degene helemaal linksonder, dus ja forcefeedback (kzag het want die andere 2 zijn niet compatable met xbox en ngc)

http://techinno.manufactu...347/action-GetProduct.htm

het is dus een HY-844

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 186980 op 28-08-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Anoniem: 186980 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:40:
en is't nou deze: http://techinno.manufactu...d_id-18173/page_num-1.htm

of deze:
http://techinno.manufactu...d_id-18173/page_num-1.htm

de ene heeft wel forcefeedback maar die ander niet

EDIT: o de links kloppen niet maar je moet even naar onder scrollen, daar staan de 2

EDIT!!! Nee laat maar tis geen van de 2 tis degene helemaal linksonder, dus ja forcefeedback (kzag het want die andere 2 zijn niet compatable met xbox en ngc)

http://techinno.manufactu...347/action-GetProduct.htm

het is dus een HY-844
toon volledige bericht
dus toch force feedback! :)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:22
Ik ga hem halen morgen!

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Topicstarter
ja maar wat is dan 5 en 6 als je dat hebt? maarja kijk ff in de winkel en ik denk wel dat ik hm koop, en misschien kun je dat pookje ook gewoon gebruiken voor omhoog/omlaag
Wat dacht je van HH waarbij de 2 middelste strepen in elkaar zijn. Anders moet je maar eens kijken in een echte auto ;)

R 1 3 5

. 2 4 6

Zulk iets }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50683

hm, nice.
Heeft dat ding ook gearshift-paddles aan het stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
hoelaat is de aldi open? en vroeger was het toch zo dat het er ook wel de avond van te voren lag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbyboy
Ewald ! schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:42:
hoelaat is de aldi open? en vroeger was het toch zo dat het er ook wel de avond van te voren lag ?
volgens mij tot een uur of 5/half 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Topicstarter
volgens mij tot een uur of 5/half 6
Hoe laat, niet tot hoe laat :P

Volgens mij gaan de aldi's open rond 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee half 9 (die bij de vomar in haarlem dan volgens mij) maarja ik ga niet half 9 erheen o0, rond half 11 mischien pas. maar bij een H pookje wat is dan versnelling 5 + 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154836

*zucht
in belgië niks te vinden
iemand van de nederlandse collegas zin om voor mij om zo'n exemplaar te gaan en het me op te sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I386DX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-06 20:05
Anoniem: 154836 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:46:
*zucht
in belgië niks te vinden
iemand van de nederlandse collegas zin om voor mij om zo'n exemplaar te gaan en het me op te sturen :)
Ik denk dat ze hier in Belgie wel gaan volgen (volgende week of binnen dagen ofzo), das nogal geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:40

DropjesLover

Dit dus ->

ik wilde morgen toch al es vroeg opstaan, k denk dat k maar es ga kijken :P

heb de afgelopen week wel al te veel uitgegeven (2 jaar vriendin -> $$$) maar ach :+

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-05 12:05

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

DropjesLover schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:12:
ik wilde morgen toch al es vroeg opstaan, k denk dat k maar es ga kijken :P

heb de afgelopen week wel al te veel uitgegeven (2 jaar vriendin -> $$$) maar ach :+
misschien haar morgenochtend vroeg even lief aan kijken, misschien wil zij em dan wel halen.

Ik wacht de gebruikers reacties nog even af...

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Topicstarter
Ik ga hem waarschijnlijk wel halen, hoef ik niet meer racestuur van m'n broer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik stond vanmorgen tussen alle chagrijnige booschappenmoeders, maar heb er eentje in huis straks even testen, maar helaas geen H patroon

straks meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Topicstarter
Hoe bedoel je geen H-patroon, wil je zeggen dat de pook anders is, dan in de advertentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 14:30

Snijkoek

Metal up your ass

Ik heb ook even gekeken, maar voor zover ik kon zien, geen klemmen voor op schoot. Alleen op een tafel te zetten dus...

In mijn geval (glazen tafel) dus geen optie helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ga geen Aldi-stuurtjes meer halen, heb er ooit zo'n Medion ding gehad en na een half jaar (weinig gebruik!) begon de hele zooi te kraken en piepen als je aan het sturen was...lekker realistisch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Topicstarter
Dat doet dit stuur( logitech wingman formula force) ook al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardhost
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-05 20:01
Voor het geld van een lelijke eend moet je niet de prestaties van een SLK verwachten ;)

Ik koop vaak spullen van de Aldi, altijd tot grote tevredenheid. Tuurlijk presteert een MOMO van logitech beter dan "die Ti van de aldi". Maar voor het geld van de MOMO heb ik er vijf van de aldi (Drie kids, een papa en een GameCube). En met dat in je achterhoofd zijn het heel leuke apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Topicstarter
Ik wacht nog steeds op de testresultaten van Decx. :P

Het hangt van het weer af als ik vanmorgen of vanmiddag ga, 't zal vast wel niet snel uitverkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

drooger schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:35:
Ik wacht nog steeds op de testresultaten van Decx. :P

Het hangt van het weer af als ik vanmorgen of vanmiddag ga, 't zal vast wel niet snel uitverkocht zijn.
Stiekem wacht ik ook nog een beetje af... O-) Vooral foto's zouden welkom zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo, ik heb hem net gekocht (in het midden staat niet LT ofzo maar zolid ) het stuurpookje is niet H ofzo, maar je kunt gewoon 4 kanten op (links rechts omhoog en omlaag) het stuur zelf voelt best wel robuust aan, alleen het is een klein beetje wiebelig. kga hm nu ff ingame proberen. (achter het stuur zijn ook nog 4 knoppen maar die zijn dezelfde als het schakel pookje, dus je kunt ook daarme schakelen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Anoniem: 186980 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:51:
zo, ik heb hem net gekocht (in het midden staat niet LT ofzo maar zolid ) het stuurpookje is niet H ofzo, maar je kunt gewoon 4 kanten op (links rechts omhoog en omlaag) het stuur zelf voelt best wel robuust aan, alleen het is een klein beetje wiebelig. kga hm nu ff ingame proberen. (achter het stuur zijn ook nog 4 knoppen maar die zijn dezelfde als het schakel pookje, dus je kunt ook daarme schakelen.)
we horen de resultaten graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met GTA werken de pedalen helaas niet (maarja tis ook niet speciaal race spel, maar die piranha werkte daar wel :( ) in 3dsimulator werkt het schakelen niet. En nu ga ik DTM 2 spelen. Het stuur mechanisme voelt wel veel chiller aan dan die piranha, het stuurt veel lekkerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in DTM werkt ie perfect ook met force feedback enzo. Maar DTM is een moeilijk spel voor een stuurwiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:56

Q-bone

Dusss...

fotooos ;)

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Hoe kan je het stuur bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Ik heb m ook opgehaald, maar vind hem totaal niet fijn. Het ding is op de eerste plaats ontzettend lomp vergeleken met andere stuurtjes. Als ik m op mn buro zet zie je het halve scherm niet meer, zo hoog is het ding. Je kunt hem niet vastzetten met een klem dus de zuignapjes moeten het ding maar op zn plaats houden.

Dan het stuur zelf en de pedaaltjes: het stuur voelt wel fijn aan, het stuk waar je het vast houdt voelt hetzelfde als een echt autostuur, de rest is gewoon plastic. Jammer genoeg is de draaihoek wel erg krap, je kunt het stuur net een kwart draaien naar elke kant. Ook wordt het stuurtje nogal strak in de middenstand gehouden, net of hier een groot elastiek oid in zit. Dit vind ik niet bepaald fijn om met kleine marges bij te sturen, het stuur zet dan elke keer "kracht" naar het midden toe.

De pedaaltjes zijn heel erg licht, je hebt niet echt gevoel hoe hard je remt of gas geeft. Bij de Formula auto in Live for Speed kon ik dan ook totaal niet secuur optrekken en remmen, wat bij wat stuggere pedalen wel goed lukt. Met die Formula auto moet je echt heel nauwkeurig remmen en optrekken om niet te slippen. No way dus met deze pedalen. De pedaaltjes voelen dus wat dat betreft totaal niet fijn aan.

Dan het pookje: waarom maken ze een mooi versnellingsbak-patroon erin en smijten ze dan vervolgens een pookje erin dat slechts 4 kanten op kan? Je kunt slechts op en neer tikken en naar links en rechts. Ook dit pookje voelt erg licht aan, je hebt niet echt het idee dat je op-en-neer schakelt. Jammer jammer jammer.

Voor +- 35 euro heb je veel betere stuurtjes. Maar dit is natuurlijk mijn mening! Ik ga hem zeker retour brengen! Tegenvaller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou die gas pedalen van de logitech (35 eur ook) worden zelfs nog sneller 'ingedrukt', maar weet jij dan een betere van onder de 40 eur? ('t liefst met versnellings pookje :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o hier wat plaatjes van het stuur:

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/9409/img0181kj7.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img226.imageshack.us/img226/1598/img0182sf7.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Topicstarter
Ik wacht nog wel tot er een 'positief' verslag komt. Het stuur dat ik nu heb draait ook maar een kwart beide kanten op en die pedalen konden ook beter, dus ik heb niet veel te verliezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:40
is de force feedback nog wat?

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar bij NFSU als ik bots merk ik niet echt iets, maar bij DTM Race Driver wel. Maar weet iemand nog een beter stuurtje van rond de 35 euro dan? (die ook 't liefst werkt in GTA dus dat pedaal ook bijv. toewijzbaar is als Joy nr 1 ofzo)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 186980 op 30-08-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

k heb hem ook net gehaald.
hij ziet er op zich goed uit, maar idd, dat pookje is echt stom, zeker met die gesugereerde 6+r mogelijkheid... ook vind ik hem wat te hoog, kan dr niet makkelijk mee spelen achter mn bureau. zometeen es kijken of de kabels lang genoeg zijn om op mn 70 cm tv te spelen (via mn pc) :P

zo ff testen met NFS MW ofzo, pics volgen

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Anoniem: 186980 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:40:
nou die gas pedalen van de logitech (35 eur ook) worden zelfs nog sneller 'ingedrukt', maar weet jij dan een betere van onder de 40 eur? ('t liefst met versnellings pookje :P)
Met versnellingspookje weet ik er geen :( Jammer genoeg zie je die dingen ook niet echt vaak op stuurtjes, alleen op die 100+ euro Logitech dingen. Maar persoonlijk vind ik bijv. die stuurtjes van Trust al een heel stuk fijner sturen dan deze van de aldi, die kun je soms voor 25 euro al kopen.

Enneh Pasware, die force feedback is geen force feedback maar vibration feedback. Het trilt gewoon, net als met Dual Shock en vibration in xbox controllers. Met force feedback zouden er krachtige motoren inzitten, wat dus niet het geval is. Maargoed voor 34.95 kun je ook niet alles hebben natuurlijk. Maar ik vind het ding dat geld sowieso al niet waard voor wat het biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
ben blij dat ik mij verslapen heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke trust dan bijvoorbeeld? de gm 3100? o0 of is de logitech dan toch btr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NFSU speel ik eigenlijk zowat nooit DTM is te moeilijk met stuur en met GTA SA werkt ieniet, dan nog 1 game proberen GTI racing met volkswagens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Anoniem: 186980 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:10:
NFSU speel ik eigenlijk zowat nooit DTM is te moeilijk met stuur en met GTA SA werkt ieniet, dan nog 1 game proberen GTI racing met volkswagens :P
Zo te horen kun je dan net zo goed geen stuur hebben ;) Maargoed, SA is niet echt een spel wat gemaakt is voor stuurtjes aangezien het een arcade spel is om te voet, op bikes en auto's door de stad heen te komen. GTI racing is zo onrealistisch als de pest en slaat met toetsenbord al helemaal nergens op 8)7

Ik zou juist een stuurtje gebruiken voor de wat betere racespellen/sims als GTR 1/2, GT Legends, Formule 1 challenge, Live for Speed, enz. Spellen als NFS, flatout enzo zijn natuurlijk ook leuk met stuurtje maar zijn ook goed te spelen met toetsenbord of gamepad oid.

Enneh die typenr's ken ik zo niet allemaal van Trust. Ik ken gewoon iemand die zo'n Trust ding heeft gekocht voor 29 euro en die stuurt erg fijn voor het geld, alleen zijn die pedaaltjes een beetje klein. Ik zou als ik jou was (mits je echt een stuurtje wilt) gewoon even die stuurtjes aanvoelen in de winkel. Bij bijvoorbeeld Mediamarkt hebben ze er een boel naast elkaar staan en kun je zien wat een beetje goed afgewerkt is. Alleen force feedback stuurtjes voelen dan erg losjes aan, aangezien die pas centreren zodra de stroom erop staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik was laatst daar al geweest maarja Trust is niet het beste merk, ze voelden daarwel robuust aan idd, maar Trust=niet te thrusten het verslijt gauw enzo ik zal nog ff kijken, en GT legends kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothVision
  • Laatst online: 11-03 13:40
Misschien is het dan verstandiger om te wachten op begin oktober voor de G25, zie links

http://www.logitech.com/i...CRID=2217,CONTENTID=11867

andere plaatjes op google;

http://images.google.com/...TF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wi

Als er intresse voor is kan ik er wel foto's van plaatsen of een product survey, aangezien ik hem gelijk ga halen als hij verkrijgbaar is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar die kost 225 eur ofzo 0o das nét wat te duur
lijkt me wel heel vet, maar dan kun je beter een echte auto kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

pffff, ff NFS MW gedaan, maar k kom niet echt ver... dit ding is voor mij veel te gevoelig, k zabber mega over de weg, en hij stuurt ook te lang zeg maar. zelfs met t toetsenbord ging het nog veel beter.

k kan het ook niet echt instellen, weet iemand miss waar dat wel zou kunnen?

verder werkt ie best wel aardig, maar als je overal heen zwabbert lukt niets je goed

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja idd omdat de stuurhoek te klein is (180 graden), daarom moet je maar een mini klein beetje sturen maar dat is moeilijk met zo'n stuurtje, ikga hm snel ruilen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vond ik zelfs de piranha van 17 euro beter, alleen die sloeg steeds lost omdat ie zo licht was en het stuur zo zwaar draaide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Anoniem: 186980 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:30:
ja idd omdat de stuurhoek te klein is (180 graden), daarom moet je maar een mini klein beetje sturen maar dat is moeilijk met zo'n stuurtje, ikga hm snel ruilen nu
ik heb het idee dat ie na 10 graden draaien al helemaal instuurt, dus je moet binnen die 10 graden blijven, maar das nogal lastig, omdat je daar net op dat punt zit wat het stuur naar het midden duwt... maar in de properties pagina bij de instellingen staat alles op zich wel goed, vol naar links is vol naar links, met alles er tussen in. helaas geen instel mogelijkheden... kan het ook aan het spel liggen?

het moet toch eigg zo zijn dat 90 graden naar rechts vol naar rechts is, of ben ik dan gek?

[ Voor 15% gewijzigd door DropjesLover op 30-08-2006 13:44 ]

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat bedoel ik idd je kunt ook niet een heel mini klein beetje sturen zoals bij de meeste, maar er zit maar een klein verschil tussen alles dus de max. stuurhoek is maar <70 graden daarbuiten is't hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lekkere dropjes btw o0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb er net ff mee zitten spelen idd is het jammer van het pookje maar opzich is het wel leuk t lijkt veel op een ferrari pook en dat is wel geinig.

force feedback zit er gwn niet op hij trilt gwn een beetje en dat wordt meer als je over curbs of gras e.d rijdt

het stuurtje is iig wel makkelijk te installeren en idd ook aan de achterkant van het stuur zitten knopjes waarmee je kan schakelen

ook zit er achter een knop waarmee je het stuur hoger kan zetten

de zuignapjes moeten idd het ding op zn plek houden mja je gaat er ook niet lomp mee zitten dus hij blijft heus wel staan

mijn mening is dat het best een leuk stuurtje is voor 35 euro's ik heb nog geen stuur onder de 35 euro gezien wat er zo goed uit ziet. speedster 3 is dan denk ik het best

ik heb het gespeeld op ps 2 gran turismo 4 hier werkt het erg goed bij, ook stuurt hij goed scherp

mijn mening: voor 35 pieke best een oke stuur, als je echt iets goeds wil moet je daar ook meer voor betalen:)

foto's check: http://hugo.photosite.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindewege
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

Eindewege

Het beste dorp van nederland

Voor die mensen die toch een 'echte' versnellingsbak willen, en niet kunnen wachten tot die G25 van Logitech: koop een ForceFeedback-Joystick en gebruik FFShifter. Is een klein programmaatje dat van je joystick een H-shifter maakt. Veel racesims kunnen met H-shifters overweg, maar het programmaatje is ook in te stellen voor gebruik met normale racespellen (dan wordt er berekent of er op of neer geschakelt moet worden).

FFB-joysticks zijn er voor 40-50 euro ofzo, hier t programma:

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=214673

Overigens een redelijk goed stuur voor 35,- is Logitech Wingman Formula Force GP
kun je het ook doen met een joystickje van 5 euro? (H hoeft niet, maar gewoon omhoog en omlaag)?
Als je alleen sequentieel hoeft kan t met elke joystick, er zijn diverse programmaatjes voor, op 't Rscnet forum staat onder dat topic over FFShifter een topic over een soortgelijk programma voor normale joysticks, verder bestaan er nog verschillende joy2key programmaatjes.

Zelf heb ik een tijd een oude digitale commodore joystick gebruikt als schakelpook, kan je bijna direct aansluiten op je gamepoort.

Edit: http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=232514
is de link, H-shifter voor normale joystick, moet je nog wel wat verbouwen (anders googlen op joy2key).

[ Voor 41% gewijzigd door Eindewege op 30-08-2006 14:28 ]

Van Zeeland dan misschien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus joysticks die trillen als je over hobbels rijdt o0? en de speedster 3? welk merk is dat ofzo? die is onder de 35 euro zo te horen, of is die alleen voor de xbox ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 186980 op 30-08-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kun je het ook doen met een joystickje van 5 euro? (H hoeft niet, maar gewoon omhoog en omlaag)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

speedster 3 is voor ps2 www.playstation.com bij hardware blijkt erg goed te zijn ps2 recommended

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

na een paar keer er mee spelen lijkt het er op dat k het onder de knie begin te krijgen :P tis nogal wennen, maar alles werkt wel zoals het zou moeten, dus das wel ok :)

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbyboy
Ik heb hem ook gehaald... maar ik vind het geen succes :(

Morgen ga ik hem terugbrengen, ik hoop dat ik gewoon m'n geld terug krijg ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toen ik ontdekte dat er geen hshift op zat heb ik dat fucking kut stuur weer in de doos gesodemieterd. Oplichters die Aldi met hun mooie plaatjes. Gaat morgen inc. een steen weer door de ramen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-06 21:38
robbyboy schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:00:
Ik heb hem ook gehaald... maar ik vind het geen succes :(

Morgen ga ik hem terugbrengen, ik hoop dat ik gewoon m'n geld terug krijg ???
Tuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbyboy
Anoniem: 144581 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:51:
Toen ik ontdekte dat er geen hshift op zat heb ik dat fucking kut stuur weer in de doos gesodemieterd. Oplichters die Aldi met hun mooie plaatjes. Gaat morgen inc. een steen weer door de ramen daar.
Afbeeldingslocatie: http://www.globalsecurity.org/military/library/policy/army/fm/3-06-11/image1395.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-06 18:21
Rofl! _/-\o_
Nou, dan is dat eigenlijk best wel een bedriegelijke foto, ik kan me voorstellen dat jhier heel wat mensen diep teleurgesteld zijn.

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Topicstarter
Rofl! _/-\o_
Nou, dan is dat eigenlijk best wel een bedriegelijke foto, ik kan me voorstellen dat jhier heel wat mensen diep teleurgesteld zijn.
Het enige wat ontbreekt is een vuurtje. Even aan zo'n aldi medewerker vragen als hij op pauze is, om een vuurtje :+

Pagina: 1 2 Laatste