[Compleet systeem] Azerty.nl, email met afknappende koeler?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• Tellurion
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Hey!

Ik heb 2 weken geleden een complete pc bij Azerty.nl besteld:

http://upload.bus3.nl/~off/images2/pc.jpg

En ik kreeg de volgende email:

Beste Vincent,

Mijn collega staat op het punt uw systeem te assembleren.
Echter is het zo dat de koeler i.v.m de hoogte, de zwaarte en de ruwheid van de tpg af kan knappen tijdens het transport.

Nu is mijn vraag of wij deze koeler dienen te demonteren alvorens wij uw systeem opsturen, en dat u hem dus zelf plaatst.

Of dat u een andere koeler kiest die wel verstuurd kan worden zoals een arctic koeler of een 7700AlCu van zalman.

Ook kunt u het systeem af komen halen, dan kunnen wij de koeler gewoon gemonteerd laten.

Met vriendelijke groet,
Helpdesk Medewerker: Jeffrey M.

Azerty Hardware
Tel: 0572-328120
Fax: 0572-328129

Ze hebben het dus over de Zalman en niet de boxed koeler.

Is het zeer moeilijk om deze zelf te monteren? en zo ja, zou iemand het even kunnen uitleggen hoe je dat moet doen :D Want ik wil het niet laten opsturen als het kan beschadigen tijdens de verzending.

Alvast bedankt!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nee, zon koeler is niet moeilijk om er even op te zetten, of je moet wel erg onhandig zijn. En als je gewoon even rondzoekt vind je zat informatie over hoe je zon ding monteert.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Gewoon zelf monteren. Het is vrij simpel als je óf de installation movie óf de manual volgt. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09-2025
Wel goed van Azerty dat ze dat ze een mailtje sturen dat de koeler af kan knappen en dat ze het willen demonteren, ipv dat je alles thuiskrijgt en ineens een losse koeler in je kast hebt rondvliegen :P..

Inventaris | WhatPulse

• Tellurion
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Bedankt voor de snelle reacties _/-\o_

Ik het dus gevraagd hem gedemonteerd op te sturen.

Het zal wel goed komen met dat monteren 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Tellurion op 23-08-2006 18:27 ]

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:23
Een koeler plaatsen is niet lastig, maar een pc assembleren ook niet. Een van de lastigste dingen is nog wel de koeler plaatsen. Waarom zou je voor assembleren kiezen als je het lastigste zelf al moet doen? Dat het gewicht plaatsen & verzenden verhindert begrijp ik, maar overweeg dan gewoon alles zelf te doen, kost een uurtje.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:35

Thandor

SilverStreak

Tellurion schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:19:Is het zeer moeilijk om deze zelf te monteren? en zo ja, zou iemand het even kunnen uitleggen hoe je dat moet doen :D Want ik wil het niet laten opsturen als het kan beschadigen tijdens de verzending.
Heb je überhaupt moeite genomen om even op de site van de fabrikant van de koeler te kijken om aldaar een handleiding danwel instructievideo/animatie te zoeken?

Verder is PMG FAQ - Hoe installeer ik een CPU en heatsink? (filmpjes!) interessant al behandelen ze daar wel andere koelers. Dat laatste neemt niet weg dat het voor jouw alsnog informatief kan zijn. :)

Dit topic zal dus op slot gaan wegens gebrek aan inzet.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.