Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kortingen verdwijnen vanaf September

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik stond net in de winkel om te informeren naar prijzen en mogelijkheden tot abbonements verlenging van Hi. Wou een K800i hebben maar moest met verlenging 100euro betalen terwijl bij nieuw abbonement je veel en veel goedkoper uitbent. Ook kwa extra's en kortingen.
Maar toen vertelde de meneer van de telefoon winkel dat KPN vanaf september overschakeld naar een nieuw systeem waarbij ze alle kortingen en telefoon prijsverlagingen de deur uit gaan doen omdat dat schijnbaar nu allemaal te duur is voor ze. Verwachting is volgens die verkoper dat deze trend door zal gaan zetten naar alle andere bedrijven en dat telefoons dus voortaan niet meer gratis gaan zijn en alles dus stuk duurder wordt.

Nou vroeg ik me dus af of mensen hier meer over weten en misschien kunnen vertellen hoe KPN dat precies van plan is aan te gaan pakken vanaf september want ik vind beetje raar dat het duurder gaat worden ipv goedkoper.

Zal fijn zijn dit optijd te weten want dan kan ik nu nog voor eind augustus die K800i aanschaffen. Anders zeg ik mijn abbo op, wacht ik 3 maanden en neem een nieuw abbo met gratis phone :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat heb ik ook gelezen. Ik denk eigenlijk dat er voor de klant niet zoveel verandert, want als je een toestel met 'gratis' telefoon koopt betaal je vaak een fors hoger maandbedrag dan bij sim-only abo's. Dat hogere bedrag is alleen maar afbetaling van die telefoon.

Met andere woorden, de abonnementen zullen wel goedkoper worden per maand.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:35
Het lijkt me best sterk...

maar ik zal het eens navragen...
Een maat van me beheert een Primafoon, dus die moet het wel weten waarschijnlijk :)
Alleen issie nu op vakantie nog, dus nu schiet 't ff niet op

Leeg - Sinds 20180907

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Was pas ook al ergens gemeld dat KPN dit wil gaan doen, omdat het ze inderdaad miljoenen per jaar (?) kost schijnbaar.
Overigens heeft [de voorloper van Orange dacht ik] dit een aantal jaar ook gedaan, en heel snel weer teruggedraaid omdat alle klanten wegliepen... Mij benieuwen of ze het deze keer wel vol gaan houden dus.

Nomen nescio

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

KPN bouwt subsidie op mobiele telefoons af

en

nieuws: KPN geeft minder mobieltjes kado

Ik heb hier onlangs met een Sales persoon van KPN gesproken, zakelijk dan wel. Probleem is dat Brussel het verbiedt omdat het koppelverkoop zou zijn. Gelukkig zijn er zat andere manieren om zakelijke klanten alsnog hun gratis toestellen te geven.

[ Voor 69% gewijzigd door Gunner op 23-08-2006 14:39 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 20:31
zo ie zo is het altijd al geweest dat een nieuw contract voordeliger is dan een verlenging...
dus enige ervaring hiermee had je dit kunnen weten.

Ik weet tot hoe ver KPN het afbreekt volgens mij bouwen ze het af!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Brabo-Joossie schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:35:
Was pas ook al ergens gemeld dat KPN dit wil gaan doen, omdat het ze inderdaad miljoenen per jaar (?) kost schijnbaar.
Overigens heeft [de voorloper van Orange dacht ik] dit een aantal jaar ook gedaan, en heel snel weer teruggedraaid omdat alle klanten wegliepen... Mij benieuwen of ze het deze keer wel vol gaan houden dus.
Het gaat volgens mij ook mee om de navigatiesystemen computers en tv;s die je bij sommige aanbiedingen erbij krijgt.
Ik denk dat KPN dit flink veel potientiele klanten gaat kosten.

Er zal altijd wel een provider zijn die dit niet doet, en die trekt de klanten naar zich toe denk ik :)

Elect a clown, expect a circus.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 14:27
Ik denk toch echt niet dat de standaard mobiele beller dan elk jaar (of om de 2 jaar) 400 euro+ gaat lopen neertikken voor een nieuwe telefoon, zal een aardige tik zijn voor de verkoop van nieuwe mobieltjes....

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hier is al een recent topic over: KPN bouwt subsidie op mobiele telefoons af
dus de discussie kan daar vervolgd worden :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.