Blijkbaar is alles weer terug 
De master server list doet het weer en sa-mp.com ook.
De master server list doet het weer en sa-mp.com ook.
Anoniem: 89184
Wat bedoel je precies met het werkte voor geen meter?Killzone schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:48:
Bah, dit vind ik echt heel jammer. Ik heb ooit MTA geprobeerd, maar dat werkte voor geen meter...
Helaas, ik hoop dat het toch ooit nog doorgaat...
Anoniem: 171114
mta werkt fantastisch hoorKillzone schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:48:
Bah, dit vind ik echt heel jammer. Ik heb ooit MTA geprobeerd, maar dat werkte voor geen meter...
Helaas, ik hoop dat het toch ooit nog doorgaat...
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 24-07-2007 18:15 ]
Ik zou dan wel graag argumenten hebben op basis van waarmee mta beter zou worden dan sa-mp, ik kan namelijk ook wel zeggen dat een fiat beter is dan een ferrari, maar zonder argumenten kom je niet heel erg ver. maar back ontopic:Anoniem: 171114 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:14:
[...]
mta werkt fantastisch hoor
alleen heeft mta momenteel alleen nog een race versie
en geen dm versie - zijn ze pas 2+ jaar mee bezig![]()
mááááár waarneer mta-dm komt .. dan wordt dat een stuk vetter dan sa-mp![]()
(bekijk de filmpjes eens)
(overigens .. wil ik hiermee niet sa-mp afkraken .. ook leuk- en zeker geen flame starten over tussen mta team en sa-mp team)
tja .. eigenlijk was - zie christmas movie genoeg
en dan hebben ze het over de kerst videoHere′s how Jon (QA Team member) explains it:
Everything you saw in that video was created using MTA′s new scripting system. This is the secret feature we alluded to many months ago. It was actually started before MTA:Race, which gives you an idea of how long we have been working on this. This is not the SDK; the SDK is more powerful but scripting still offers a great deal of flexibility. To put things in perspective, we currently have 373 functions available for developers to use for pretty much anything. The video only showed a few of them, such as object movement, hit detection and camera modification.
note dat dimensions gedeelteWhilst the videos mainly showed tech demos and mini games, the QA team has been working hard on several game modes. Capture the Flag was shown in the video but other modes such as Conquest and Turf Wars are in development. It will be particularly interesting to see what the RPG community will do with the power of the new scripting system. Features useful to RPG programmers include control over time and weather, customisable player stats and clothes, integration with the MTA Center for player authentication (optional), vehicle modifications, 3D sound functions, dimensions, and many more.
MTA.. tja.. Als ze kunnen wat ze zeggen, kan het misschien wel wat worden.Anoniem: 171114 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:57:
paar van die features
bewegende objecten (!! hele toffe multiplayer mogelijkheden) > Niet nieuws voor sa-mp, hekwerk op LV Airport op LVP bijv
Projectile Synchronization (can i get a duh here ?) duh
Scriptable Gravity Functions (m.a.w. het ene level kan aanvoelen als de maan , de ander als pluto) Geen idee hoe het precies in sa-mp zit, maar ook met gravity is het een en ander te scripten, desnoods met behulp van virtual worlds
Custom model support (en dan dus niet de normale modshop dingen) En hier zou ik nooit blij van worden, gelukkig sa-mp devs ook niet, dus zit het er niet in.
glue - het vastplakken van player/car op andere player/car (staan op de vleugel van een hydra anyone ?) Kon met sa-mp 0.1 in beperkte mate ook al, met 0.2 prima
ook erg coole dingen - zegt gary's mod iemand iets ? - realtime level edit! (of gewoon als gamemode) medit filterscript anyone?
[...]
note dat dimensions gedeelte
moeilijk uit te leggen, maar het komt er onder andere! op neer dat het per level in te stellen is of iedereen een eigen! gunshop (bijvoorbeeld) heeft , waarin je elkaar dus niet tegen kan komen , of een universele - of een mix aka Virtual worlds in sa-mp
cpu controlled - haaien !- rc bombers .. cpu homing missile - etcetc
en nog heeeel veel andere dingen
[ Voor 8% gewijzigd door Nakebod op 25-07-2007 09:12 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
die custom model , volgens mij werd daar wel iets anders mee bedoeld dan 3rd party mod ondersteuning
Wat bedoel je met blijft hangen? Connect hij niet met de server of crasht het spel. Bij mij crashte het spel steeds. Toen heb ik hem in windows 98/windows me compatibiliteit gezet en toen werkte het.ThinkPadd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:19:
Wie kan me helpen?
Ik heb San andreas vers geinstalleerd, zonder mods e.d, alleen een no-cd crack (tis geen legale versie).
Maar SA-MP blijft steeds hangen bij het Vinewood bord. Downgrader e.d heb ik al geprobeerd. Firewall poorten ook al opengegooid.
Maar het helpt allemaal niks.
Single player kan ik wel normaal spelen.
Vanwaar de keuze voor een airport hek trouwens? De vangrail voor het schip kan ik nog begrijpen.Nakebod schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 22:08:
Juh
In geval van ons airport hek: die gaat open als je in de buurt bent, en weer dicht gaat als je iets verder weg bent.
Functie MoveObject om iets te scripten dat beweegt, en met IsPlayerInAreaEx kan je het object triggeren om te gaan bewegen.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Scripting_Functions#MoveObject
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Useful_Functions#IsPlayerInAreaEx
AULXJMHR
Hij maakt geen verbinding met de server. Ik kan wel gewoon rondlopen in dat stukje voor het bord.Bart1983 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:29:
[...]
Wat bedoel je met blijft hangen? Connect hij niet met de server of crasht het spel. Bij mij crashte het spel steeds. Toen heb ik hem in windows 98/windows me compatibiliteit gezet en toen werkte het.
[ Voor 10% gewijzigd door ThinkPad op 06-08-2007 16:32 ]
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
Je kan als eigenaar van LV Airport toch geld innen als zijnde "customs"... Gister zou ik weer lekker kan cruisen, elke keer 2 of 3 etters die tijdens het verzamelen de hele boel verschieten/kapot rammen, en admins waren er niet gisterNakebod schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:40:
Och, laten we het erop houden dat het wel geinig is+ cruises remmen over het algemeen voor het hek af, terwijl ze voorheen vol gas op dat hokje knalde en weer de halve cruise kapot was.
Volgens mij ook niet echt nuttig verder, hoewel hij daar orgineel geloof ik ook zat.
"Mekker, blaat"
Jawel hoor, als je het vliegveld koopt kun je tax heffen op het openen van het hekNakebod schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:40:
Och, laten we het erop houden dat het wel geinig is+ cruises remmen over het algemeen voor het hek af, terwijl ze voorheen vol gas op dat hokje knalde en weer de halve cruise kapot was.
Volgens mij ook niet echt nuttig verder, hoewel hij daar orgineel geloof ik ook zat.
Ja dat heb ik nu toevallig ookThinkPadd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:19:
[...]
Hij maakt geen verbinding met de server. Ik kan wel gewoon rondlopen in dat stukje voor het bord.
Maar er staat niet "Connecting to server"
Downgraden heb ik al geprobeerd.
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Psychoot op 08-08-2007 13:36 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Cpt.Iglo op 15-08-2007 19:57 ]
zit dan niet net de server vol? (gebeurd mij nog wel eens), anders misschien toch een firewall issue (check evt ook firewall van je router)Cpt.Iglo schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:56:
Na meerdere topics over SA:MP doorgelezen te hebben is nog steeds niet mijn probleem verholpen.
Ik heb zojuist ook SA:MP geïnstalleerd, maar zo gauw ik connect met een server en ik kom in het spel dan zie ik het bord van Vinewood, maar kan verder niets doen.
Firewall uitzetten helpt niet.
De antwoorden hierboven helpen ook niet.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
"Mekker, blaat"
Check ff de rechten op de files, was bij ons ook het probleem.Cpt.Iglo schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:56:
Na meerdere topics over SA:MP doorgelezen te hebben is nog steeds niet mijn probleem verholpen.
Ik heb zojuist ook SA:MP geïnstalleerd, maar zo gauw ik connect met een server en ik kom in het spel dan zie ik het bord van Vinewood, maar kan verder niets doen.
Ik ben één v.d. hoofd administrators van PartyServer, speel er redelijk vaakThijs_O schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:32:
Ah, zelf speel ik nu veel op de Partyserver omdat ik het hele turf-systeem daar vreselijk tof vind. Vooral als je een goed team hebt waarmee je snel grote stukken turf kan 'ownen' enzo. Verder wel jammer van de enorme hoeveelheid noobs daar. Nog andere _vaste_ Partyserver-spelers hier?
Waar zal het turf-systeem geimplementeerd worden dan in LVP? In Los Santos of ook in Las Venturas?Peter schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:21:
[...]
Ik ben één v.d. hoofd administrators van PartyServer, speel er redelijk vaakHet turf-systeem is inderdaad vrij cool, ik heb half de functie gemaakt
Meer servers zullen die functie binnenkort gaan overnemen, littlewhitey's en LVP zullen redelijk snel volgen.
AULXJMHR
Anoniem: 218724
dat heb ik ook.Cpt.Iglo schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:56:
Turf-systeem is inderdaad erg gaaf, ik hoop dat we het systeem op LS-RP ook gaan gebruikenPeter schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:21:
[...]
Ik ben één v.d. hoofd administrators van PartyServer, speel er redelijk vaakHet turf-systeem is inderdaad vrij cool, ik heb half de functie gemaakt
Meer servers zullen die functie binnenkort gaan overnemen, littlewhitey's en LVP zullen redelijk snel volgen.
Gewoon nog een keer proberen. De tweede keer gaat het bij mij altijd goedAnoniem: 218724 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:21:
[...]
dat heb ik ook.
net geprobeerd op de oude got server, staat dat er 120 mensen zijn maar hij bijft hangen op connecting en ik zie niemand als ik op tab druk.
help!
Staan allemaal in de Official tab van je SA-MP client. Haal wel even de recenste op van www.sa-mp.comn0vaaa schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:29:
Hey er is zo te zien veel verandert, ik ben van plan om weer te spelen op de servers
Maar ik kan nergens de Ip's vinden van de LVP server, en partyserver enz.
Zou iemand mij deze kunnen PMén? of gewoon hier neerknallen, dan heeft gelijk iedereen profijt
alvast bedankt mede t.netters
"Mekker, blaat"
Kan ik aan jou vragen waarom ik mensen met armor amper doodkrijg en zij mij wel binnen 2 seconden?Gaitman schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:33:
[...]
Staan allemaal in de Official tab van je SA-MP client. Haal wel even de recenste op van www.sa-mp.com
Het IP van de LVP server staat ook in mijn signature :-)
aja, ik heb namelijk het gevoel dat iedereen nogal met cheats rond loopt. Je staat tegenover elkaar en bij hem gaat er 1/100 hp af en bij mij 100/100. Staat ja allebei stil. Welk wapen gebruik jij om te slopen? M4 voor auto's werkd iig. 2 sub smg's heb ik nog niet veel mee geraakt. En een sniper werkt ook niet zo geweldig.Nakebod schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:30:
Tja, wat wil je horen? Kan meerdere oorzaken hebben, of zelfs een combinatie ervan
- Healthcheat/Armorcheat
- (Player) Desync
- M4 is an sich geen super wapen in short range gevechten (Wel ideaal voor voertuigen te beschieten)
- Je kan gewoon niet mikken
- Lag/Hoge ping
- FPS lag
Komt vaak genoeg voor dat ik iemand neer wil schieten, niet dood krijg, ff mede admins roep om voor de zekerheid te checken, en binnen 2 schoten is ie dood. En weer een gevalletje player desync.
Blijft altijd leuk.
[ Voor 14% gewijzigd door Stef.NL op 26-09-2007 17:44 ]
KRG schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:49:
Wat altijd wel leuk is, is om vanaf Los Santos Airport een heli te nemen naar een van de gebouwen achter de boot. Dan vanaf dat dak snipen op de gevechten net buiten de boot.
"Mekker, blaat"
Zie signature hieronderkoekoek2003nl schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:51:
ik heb het ook weer eens geinstalleerd, vroeger toen het net uit was speelde ik dit ook, welke server zitten jullie nogmaar? ik heet kaasaanfiets
GTA SA-MP server - Name: Las Venturas Playground [gta-host.com]
Adres/poort: 85.17.200.150:7777, Mode: Las Venturas Playground
Website: www.sa-mp.nl, Forum: forum.sa-mp.nl
[ Voor 24% gewijzigd door Gaitman op 14-12-2007 22:26 ]
ja ik had hem al gevonden hij staat onder official ipv gewoon internet games
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
[ Voor 7% gewijzigd door WebHawk op 27-12-2007 20:50 ]
Hoi trouwens
[ Voor 53% gewijzigd door DPhoenix op 03-01-2008 11:17 ]
AULXJMHR
Anoniem: 232478
Angry Rabbit
Anoniem: 232478 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:11:
Er is nu ook, eindelijk, een andere multiplayermod voor San Andreas uitgekomen van de makers van MultiTheftAuto.
Ik ben hem nu aan het downloaden en ga hem zo spelen dus kan er nog niet zoveel over zeggen.
Het leuke aan deze mod is dat er aardig wat aan gescripped kan worden, andere wielen en voertuigen maken enz.
http://www.mtasa.com/
Angry Rabbit
[ Voor 9% gewijzigd door maarud op 03-01-2008 21:35 ]
Ik heb hem net ook geinstalleerd echt lache!! Het zijn meerdere spellen in een:Anoniem: 232478 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:11:
Er is nu ook, eindelijk, een andere multiplayermod voor San Andreas uitgekomen van de makers van MultiTheftAuto.
Ik ben hem nu aan het downloaden en ga hem zo spelen dus kan er nog niet zoveel over zeggen.
Het leuke aan deze mod is dat er aardig wat aan gescripped kan worden, andere wielen en voertuigen maken enz.
http://www.mtasa.com/
Oh leuk!Bart1983 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:03:
[...]
Ik heb hem net ook geinstalleerd echt lache!! Het zijn meerdere spellen in een:
-CTF
-Team deathmatch
-Deathmatch
-Battlefield stijl
-een of ander gebouwen klim iets
- Wie het laatst over blijft bij vallende tegels.
Ik vindt het echt grappig gamaakt!!
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
Anoniem: 253980
client downloaden: [google=gta sa mp download]Anoniem: 253980 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 11:34:
kan je nog een keer zeggen waar je het kan dowloaden en gebruiken(ik wil ook op de server van peter).
en hoe moet je het installeren?
[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 01-03-2008 14:16 ]
Anoniem: 251225
Anoniem: 251225
Op de sa-mp site staat een hele guide, dus lees eerst die ff doorAnoniem: 253980 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:11:
ik heb samp dus kga nie meer zagen
srry voor die berichten
ik vind de server niet,wat moet je doen met het adres/poort:?
Anoniem: 246930
Anoniem: 183574
i386SX/16MHz, Trident 9400 1MB Vesa Local Bus, 4MB fpage, 40 MB hdd, Soundblaster 2.0
Anoniem: 217324
[ Voor 46% gewijzigd door The Zep Man op 16-05-2008 11:02 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
http://www.sa-mp.com/download.phpThe Zep Man schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:37:
Bestandsnamen van de laatste versie:
Windows client: sa-mp-0.2.2-install.exe
Windows server: samp022server.win32.zip
Linux server (libstdc++6): samp022svr.tar.gz
Linux server (libstdc++5): samp022svr.cpp5.tar.gz
Ik durf te wedden dat ze nog wel ergens op het web te vinden zijn.
[edit]
Ik zie nergens iets op hun website staan dat je de bestanden niet meer mag verspreiden. Hier is een mirror.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
[ Voor 5% gewijzigd door Nakebod op 02-06-2008 20:48 ]
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
SA-MP Source Leak - 3rd June 2008
Update #1 (Potentional Security Threats)
It has come to my attention that the release of the SA-MP source code could be used to jeopardize the security of all SA-MP clients because the release contains cryptographic information. I have decided to close down the SA-MP services until an assessment of all potential threats to the SA-MP userbase is complete.
Information
I'd like warn the SA-MP players of some recent events which will no doubt effect the future of SA-MP and has made it very difficult for us to continue to develop this mod.
This is an appeal for help to any party that would like to assist us in taking action against those bent on destroying this mod and all of the hard work that has gone in to it.
A former developer who was on the team for around 2 months who goes by the name of Jacob decided to form a group called ZYRONIX. It appears the purpose of this group was to leak the SA-MP source code online. During some time yesterday a person called zyronix, who appears to be Jacob himself, appeared online and starting giving out torrents to the source code he had access to.
The source comes with a README that states the following:
Originally a closed-source project, ZYRONIX aims to
benefit the open-source and GTA Modding communities.
WEB: http://zyronix.net
EMAIL: team@zyronix.net
Perhaps the saddest part of this particular release is that all of the copyright notices are removed. That means we do not get any credit in the source code for the years of work we have put in. All credits of this code are given to the group Zyronix.
I'm sure any open source group would be appalled by the conditions SA-MP has been open sourced under. And I'm also sure the modding community as a whole is not interested in benefiting at someone else's expense.
After overviewing the released source code myself, I can only see one group that would benefit from this release and that is the GTA online cheating community. It makes any attempt by us to combat cheats in the future pointless unless we are to redesign the entire code base.
A quick lookup for this domain zyronix.net that takes credit for the source code leak I find the registrant of the domain:
TRC Roofing and Siding
3811 Rogers Avenue
Fort Smith, Arkansas 72901
United States
479-561-9572
479-287-9459
email: cmcjacob@gmail.com, jacob@trcroofingandsiding.com
If it is true that TRC Roofing and Siding is responsible then we could take action against them. Since much of the SA-MP source is not specific to GTA, I'm estimating monetary loss in the order of $200,000.
I'm currently searching for more information about this TRC Roofing and Siding and what role this company has played in the leak of the SA-MP source code. If anyone can find more info about TRC Roofing and Siding or the former developer Jacob, please forward this information to team@sa-mp.com. If you would like to offer us any legal assistance with this matter, please do email us also.
Eh als je het bericht op de site leest denk ik niet meer dat er nog servers online komen..Tosse schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:00:
Ja inderdaad, en je krijgt ook geen servers meer te zien om te spelen.
Jammer, tot wanneer zal het duren?
Is een developer preview met heel veel bugs, en ik krijg maar 2 serversCyCloneNL schreef op maandag 09 juni 2008 @ 02:02:
MTA Sa Anyone?
Loller ik had de servers nog niet gevonden, een beetje meer google was handig geweest dusThijs_O schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:33:
Tja die nieuwe masterlist had ik al wel gevonden, maar toch, als de rest 'm niet vindt dan komen we nergens natuurlijk.![]()
Uitsterven.. tja, zou jammer zijn maar lijkt me onvermijdelijk tenzij men zich gaat focussen op een beperkter aantal servers.
LVP is sinds vanavond iig over op 0.2X, net zoals vele andere servers die al over zijn, en spoedig velen zullen volgen, gezien de serverlijst van 0.2.2 spoedig offline gaat, zodat iedereen de laatste versie gaat gebruiken.A security-related update of SA-MP 0.2 is now available (SA-MP 0.2X). You can find it on the Download Page. It is recommended that all SA-MP players and server owners update.
The SA-MP 0.2.2 server list will be discontinued. SA-MP 0.2.2 clients cannot connect to 0.2X servers.
This update includes fixes from 0.2.2 R3 client/server as well as the following:
- Fixed insecure handling of private messages.
- Fixed packet fragmentation/MTU issue.
- Various security updates to the netcode and connection logic.
- Security updates to the client binaries.
- Removed compression from the aiming vectors to improve accuracy.
- Added seconds to server logs and also shows raw incomming UDP connections.
- OnVehicleMod/OnVehiclePaintjob/OnVehicleRespray includes the origin playerid.
- Added OnPlayerUpdate, a callback fired for every player network update. This will help server-side anti-cheat.
- Limited filterscripts to 16.
The version of SA-MP previously being developed as 0.2.5 will become SA-MP 0.3 to avoid any confusion.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Volgens mij is er bij versie 1.2 de Hot Coffee mod disabled.Brad schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:17:
Goed ik vond het niet nodig helemaal een speciaal topic aan te maken ervoor, maar kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen San Andreas versie 1, 1.1 en 2? D=
Nergens op internet is een duidelijk antwoord te vinden..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq