Hoi iedereen,
Ik zit met het volgende probleem. Ik geef computercursussen aan senioren van 60 tot circa 75 jr oud.
Een van mijn klanten die 63 is, zou graag een mp3 speler willen aanschaffen. Omdat zij zoals vele anderen oude mensen andere eisen stelt aan een mp3 speler de gemiddelde mp3 speler biedt, kan ik er niet goed uikomen welke mp3 speler ik moet aanraden.
Het is belangrijk dat:
- De mp3 speler niet te klein is (daarom zit ik te denken aan zowiezo een HDD speler).
- Er geen "touch" knoppen opzitten.
- Het menu gewoon simpel is.
- Er niet teveel toeters en bellen opzitten.
- De mp3 speler een (duidelijk) leesbaar display heeft
- Hij te koop is in normale winkel (liefst geen webshop i.v.m. het simpel kunnen terugbrengen bij defect)
Verder ook nog een kwalitatief goeie koptelefoon die goed geluid van buiten afschermd.
ik heb zelf de volgende bekeken:
Samsung YH-J70 (20 GB) (ik weet niet hoe het menu in elkaar steekt, is het simpel?)
Philips HDD086 (4 GB) (hoe duidelijk is het menu?)
ik sta open voor nieuwe ideeën,
alvast bedankt.
Ik zit met het volgende probleem. Ik geef computercursussen aan senioren van 60 tot circa 75 jr oud.
Een van mijn klanten die 63 is, zou graag een mp3 speler willen aanschaffen. Omdat zij zoals vele anderen oude mensen andere eisen stelt aan een mp3 speler de gemiddelde mp3 speler biedt, kan ik er niet goed uikomen welke mp3 speler ik moet aanraden.
Het is belangrijk dat:
- De mp3 speler niet te klein is (daarom zit ik te denken aan zowiezo een HDD speler).
- Er geen "touch" knoppen opzitten.
- Het menu gewoon simpel is.
- Er niet teveel toeters en bellen opzitten.
- De mp3 speler een (duidelijk) leesbaar display heeft
- Hij te koop is in normale winkel (liefst geen webshop i.v.m. het simpel kunnen terugbrengen bij defect)
Verder ook nog een kwalitatief goeie koptelefoon die goed geluid van buiten afschermd.
ik heb zelf de volgende bekeken:
Samsung YH-J70 (20 GB) (ik weet niet hoe het menu in elkaar steekt, is het simpel?)
Philips HDD086 (4 GB) (hoe duidelijk is het menu?)
ik sta open voor nieuwe ideeën,
alvast bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door laurentbas op 22-08-2006 18:30 ]