Ik wil graag een nieuw systeem aanschaffen en heb al aardig wat rond gekeken op GoT en wat reviews opgezocht, maar zou nog wel wat advies op sommige punten willen krijgen.
Ik ga het systeem met name gebruiken voor Photoshop, games, internet, etc. en zou leuk zijn als ik er nog een kleine prestatie winst uit kan halen d.m.v overklokken.
Mijn budget voor het systeem is +/- 750 euro.
Systeem
Systeem is bij Azerty samengesteld.
De rest van de onderdelen zoals dvdspeler, muis, toetsenbord, etc. heb ik al.
Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven over het systeem (met name over het moederbord en geheugen).
Dit was trouwens me aller eerste topic/post op Got, dus wees niet al te streng.
Ik ga het systeem met name gebruiken voor Photoshop, games, internet, etc. en zou leuk zijn als ik er nog een kleine prestatie winst uit kan halen d.m.v overklokken.
Mijn budget voor het systeem is +/- 750 euro.
Systeem
CPU | Intel Core 2 Duo (Allendale), E6300, Socket 775, Boxed Vrijwel zeker over, gezien het het best in m'n budget past. | € 186,47 |
Moederbord | MSI P965 Neo-F, Retail ? Nog niet echt zeker over. Hoe zit het met overklokken bij deze moederbord? | € 97,13 |
Geheugen | G.E.I.L GX21GB6400UDC, 1024 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 x ? Nog niet zeker over. Iemand ervaring? | € 101,86 |
Videokaart | Asus EN7600GT /2DHT, 256 MB, DDR3, PCI Express x16 Goede videokaart, niet duur. | € 155,54 |
Hardeschijf | Seagate Barracuda 7200.10, 250 GB, 7200 rpm, 16 MB, Serial ATA300 Na aantal reviews uitgekomen bij deze schijf. | € 77,34 |
Behuizing | Cooler Master Centurion 5, Zwart Mooie kast, niet duur. | € 52,43 |
Voeding | Asus A-45GA, 450 Watt, Retail Review op CaseJunkies is erg positief, vandaar deze keuze. | € 48,48 |
Totaalprijs: | € 719,25 |
De rest van de onderdelen zoals dvdspeler, muis, toetsenbord, etc. heb ik al.
Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven over het systeem (met name over het moederbord en geheugen).
Dit was trouwens me aller eerste topic/post op Got, dus wees niet al te streng.