DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
In die prijsklasse is het meestal of / of ... of a-merk zonder BT of jakkietakkie merk met BT ...
Sorry voor lompe reactie maar zie niet wat je zelf al gezocht hebt .
Dat ding hangt nu een 5GB seagate USB diskje aan, en dat werkt perfect, heb nu +/- 1000 nummers in de auto en kan wel ff vooruit zonder te hoeven wisselen.
Gooi hem wel ff in het dashbord als je ergens parkeerd, die schijfjes / sticks zijn denk ik nogal diefstal gevoelig.
Geluid klinkt goed,
front / rear out,
Met tulp stekkers ook mogelijk: front/rear/sub dacht 3x50 Watt
[ Voor 13% gewijzigd door rdfeij op 22-08-2006 16:58 ]
http://www.lenco.de/en/pr...B_AND_SD/MMC_CARD_READER/
http://www.omroepbeesel.nl
Klopt. Maar een goedkope Sony, Kenwood, Pioneer, of JVC heb je niet voor 200 Euro mét USB aansluiting en BT. Als dit echt een must is voor de TS dan zou ik gewoon zo'n goedkoop dingetje proberen. Tuurlijk is het net wat minder dan een volwaardige Pioneer, maar het is maar net wat voor eissen je aan zo'n ding stelt. Lenco is echt niet te vergelijken met Marquant en Yoko enzo. Vergelijk het meer met Aristona, Finlux, Audiosonic, e.d.svi79 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:54:
In die prijsklasse, kan je vanalles krijgen behalve kwaliteit. En nee ik lul niet zomaar wat, ben zelf 1e autotechnicus, dus ik zie echt wel genoeg van die tinnef langskomen die klanten zelf aanleveren. Je kan beter iets meer uitgeven aan een pioneer/kenwood/jvc/ etc, daar heb je veel langer plezier van, ook nog in een volgende auto. En het geluid is absoluut beter! Tenzij je er natuurlijk takitoschi speakers in hebt.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Ik ben langs een autoradiozaak gegaan, en ik heb toch heel erg zitten te twijfelen of ik niet de Pioneer DEH-55BT zou nemen (350 euro). 1 bekeuring voor niet handsfree bellen (wat je toch soms doet, ik iig wel) en het prijsverschil is eruit.
Maar ... toen werd ik gewezen op de Caliber MCD300M. Front USB, SD/MMC én Bluetooth voor de aanbiedingsprijs van 239 euro! Toegegeven, hij ziet er minder slick uit dan de Pioneer, maar hoe vaak kijk je naar de radio? En sja, misschien is de geluidskwaliteit wel wat minder, maar Caliber kwam me ook wel bekend voor van hun speakers, die volgens mij ook wel goed zijn, dus ik heb hem meegenomen. Bovendien heb ik de standaardspeakers in mijn Mazda 323F uit 1996, dus ik betwijfel of ik het verschil uberhaupt hoor.
Nu nog iemand vinden die hem erin kan zetten en dan kan ik hier posten hoe hij bevalt
EDIT: Gelukt met wat hulp. Eerste indrukken zijn overwegend positief, MP3 CD werd netjes afgespeeld, met ID3 tags en alles. Radio ontvangst is ook goed. Koppelen van mijn telefoon (Nokia 6230) ging probleemloos, heb vanuit een stilstaande auto m'n vriendin gebeld en dat was goed verstaanbaar, maar de echte test is natuurlijk al rijdend, maar dat komt nog wel. Wel viel me op dat er na de BT koppeling wat ruis leek te zitten op zowel de radio als MP3, dat moet ik nog even onderzoeken.
Verder is het een redelijke basic radio, zo zijn de kleuren niet in te stellen (volgens mij) en de handleiding is ook nogal beknopt.
[ Voor 26% gewijzigd door Arfman op 25-08-2006 11:18 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Kun je misschien vertellen welk type dat is? Ik ben zelf ook aan het kijen naar een autoradio met USB voor een externe HD, maar ik heb uit andere topics hier begrepen dat lang niet alle radio's/dvd-spelers/andere elektronica met USB-aansluiting ook HD's accepteert.rdfeij schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:56:
Ik heb sinds kort een autoradio van JVC met front usb.
Dat ding hangt nu een 5GB seagate USB diskje aan, en dat werkt perfect, heb nu +/- 1000 nummers in de auto en kan wel ff vooruit zonder te hoeven wisselen.
Gooi hem wel ff in het dashbord als je ergens parkeerd, die schijfjes / sticks zijn denk ik nogal diefstal gevoelig.
Geluid klinkt goed,
front / rear out,
Met tulp stekkers ook mogelijk: front/rear/sub dacht 3x50 Watt
(mochten andere mensen nog tips hebben dan hoor ik dat ook graag, ik kijk voornamelijk naar de merken JVC, Pioneer en Kenwood)
Grappige overeenkomst: ook in mijn geval komt hij waarschijnlijk (moet de auto nog kopen) in een Mazda 323F te zitten.
Ik ben zelf even aan het surfen geweest naar de eisen aan een USB HDD die geschikt zou zijn voor gebruik met zo'n autoradio. Om het forum niet nodeloos te vervuilen, heb ik de resultaten alleen in dit topic gepost.
Link naar ander topic toegevoegd.
[ Voor 19% gewijzigd door MoZe op 01-09-2006 13:29 ]