Zoals hier te lezen valt, schaf ik me binnenkort een nieuw systeempje aan met een P-D 805 erin 
Dit is het systeem:
CPU: Intel Pentium D 805 Dual Core (S775, 2.66GHz, 533MHz, 2x1MB, Boxed)
Mobo: ASRock ConroeXFire-Esata2, 945P (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID)
Geheugen: TwinMOS 512MB PC5300 DDR2, CL5
Ik zou men CPU'tje willen opkietelen tot rond de 3.0 GHz (in het begin althans
)
Voor ik definitief beslis heb ik nog een paar vraagjes voor de OC'ers hier:
1) Is het mobo geschikt voor enig overklokken? Ik denk van wel, maar toch nog es vragen voor de zekerheid...
2) Kunnen die 2 latjes geheugen het aan? DDR2-667 in Dual Channel lijkt me genoeg, maar ook hier toch nog es vragen
3) In men behuizing zit een meegeleverde voeding van 420W, is dat nog genoeg als ik ga overklokken?
4) Ik heb gelezen dat de boxed koeler waardeloos is, suggestie's voor een goeie maar goedkope koeler? Ik dacht zelf aan de Arctic Cooling Freezer 7 Pro ( Omdat Scythe moeilijker te verkrijgen is en Zalman een stukje duurder)
Dit is het systeem:
CPU: Intel Pentium D 805 Dual Core (S775, 2.66GHz, 533MHz, 2x1MB, Boxed)
Mobo: ASRock ConroeXFire-Esata2, 945P (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID)
Geheugen: TwinMOS 512MB PC5300 DDR2, CL5
Ik zou men CPU'tje willen opkietelen tot rond de 3.0 GHz (in het begin althans
Voor ik definitief beslis heb ik nog een paar vraagjes voor de OC'ers hier:
1) Is het mobo geschikt voor enig overklokken? Ik denk van wel, maar toch nog es vragen voor de zekerheid...
2) Kunnen die 2 latjes geheugen het aan? DDR2-667 in Dual Channel lijkt me genoeg, maar ook hier toch nog es vragen
3) In men behuizing zit een meegeleverde voeding van 420W, is dat nog genoeg als ik ga overklokken?
4) Ik heb gelezen dat de boxed koeler waardeloos is, suggestie's voor een goeie maar goedkope koeler? Ik dacht zelf aan de Arctic Cooling Freezer 7 Pro ( Omdat Scythe moeilijker te verkrijgen is en Zalman een stukje duurder)