Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] automatische samenvatting genereren voor grote topics

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• BuckyBoy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 18:38
in reactie op dit grote topic "c2d moederborden": ([Discussie] Core 2 Duo (Conroe) Motherboard Topic Deel IV )
TH0R schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:05:
[...]
Jammer dat het topic dicht moet. Ik lees dit topic erg graag, en ben nog steeds aan het kijken naar een goed moederbord. Dit topic laat mooi de pro's en cons zien van de populairste moederborden....
tsja.. eigenlijk zou er iemand moeten zijn die een samenvatting van dit topic maakt en die dan in de topic start zet. Niemand gaat toch 35 pagina's doorlezen, lijkt me. dus zo zwaar modereren als nu gebeurt is eigenlijk ook zinloos. Alle vragen die voor de die-hards allang bekend zijn worden nu eindeloos herhaald. De moderator zou interessante bijdragen kunnen markeren, zodat een samenvatting zich vanzelf vormt.. maarja dan moet dit ook weer geprogrammeerd worden eerst, snap ik. Eigenlijk zoals het bij tweakers nieuws werkt, waar iedereen kan modereren, zou ook een idee kunnen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door BuckyBoy op 20-08-2006 14:24 ]

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:37
Er zijn plannen voor een wiki geloof ik. Dat is iets wat er van toepassing kan zijn!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:18

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

djluc schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 15:40:
Er zijn plannen voor een wiki geloof ik. Dat is iets wat er van toepassing kan zijn!
Tijdens de merge zou deze gaan komen.
Afwachten dus... :)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lijkt me inderdaad uitermate geschikt voor een wikiachtige omgeving, en sowieso heeft Parse al aangegeven dat ze niet iets zien in een plan om zoiets te integreren in React :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

moto-moi schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 16:02:
[...] en sowieso heeft Parse al aangegeven dat ze niet iets zien in een plan om zoiets te integreren in React :)
Dat lijkt me sterk; messagetypes zitten reeds in React en worden zelfs al gebruikt om geautomatiseerd een kennisbank op te zetten; zie het voorbeeld op:

http://www.autocadexchange.com/forum/list_categories/1

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik heb het over het met meerdere mensen onderhouden van een (start)posting Spider ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

moto-moi schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 16:33:
Ik heb het over het met meerdere mensen onderhouden van een (start)posting Spider ;)
Ah; daar zou je dan weliswaar een nieuw topictype voor aan kunnen maken; maar even wachten totdat het wiki is er is dan waarschijnlijk verstandiger :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.