Toon posts:

[Samsung Syncmaster] 205BW of 215TW?

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen

Ik zou me graag een widescreen tft aanschaffen en dit voor volgende doeleinden:

op nummer 1: office, internetten
op nummer 2: films
op nummer 3: gamen (fps)

Ik las op tweakers (product survey en 20"tft topic) en andere fora reeds hele goeie commentaren over de volgende twee schermen:

SAMSUNG TFT monitor 21" SyncMaster 215TW (8 ms)
SAMSUNG TFT monitor 20,1" SyncMaster 205BW (6 ms)

Nu is de keuze voor mij moeilijk tussen deze twee schermen en ik vroeg me af of jullie soms geen overtuigende argumenten vinden in de specs of mensen soms ervaring hebben met de schermen.
Voor de afmetingen hoef ik het eigelijk niet te doen want dit scheelt haast niets.

De prijs is wel een verschil
de 215TW kost 555 euro
de 205BW kost 373 euro

Bedankt voor de hulp!

Bert

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05:44
SAMSUNG TFT monitor 20,1" SyncMaster 205BW (6 ms)

Deze heb ik zelf ook in de bestelling staan, van wat ik allemaal had gelezen is het een zeer goed scherm ook bij gamen etc. Hij ziet er ook heel erg mooi uit, de 215TW vind ik er wat minder uitzien en deze had ook last van inputlag ofzo van wat ik had gelezen. Het scheelt je ook nog een 200 euro.

De 205BW kan je ook nog wel voor minder krijgen, ligt er alleen aan waar je um besteld :)

Inventaris | WhatPulse

• Arutha
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als de prijs geen prioriteit is zijn deze monitoren bij de meest geschikte en beste voor jouw:

- Dell 2007WFP (624 €) [prijs van Dell site, is goedkoper te vinden]
- ViewSonic VP2030b (570 €) [geen Widescreen, maar wel zeer degelijk en incl. pixelgarantie]
- Samsung 215TW (550 €)
- Nec 20WGX2 (535 €)

Als de prijs wel een gevoelig onderwerp is zou ik zeker uitkijken naar deze monitoren:

- ViewSonic VX2025wm (420 €)
- Samsung 205BW (310 €)
- LG L204WT (290 €)

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb in reviews gelezen dat de 205bw wat tegenvalt qua kleurprestaties. Tijdens het normale gamewerk merk je hier niets van, maar als je ook met bv editing , officewerk etc bezig ben wordt de 215 aangeraden. Ik ga zelf vanwege dit voor de 215 denk ik.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Vergelijk specs. Vergelijk prijzen. Kies zelf op basis van je eisen. Dat blijft iets persoonlijks.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.