[XP] Legale XP geinstalleerd, partities verpest*

Pagina: 1
Acties:

• jthweeda128
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-07-2015
Beste mensen
Uiteindelijk dan toch besloten mijn illegale windows-pro versie in te ruilen voor een legitieme. Helaas? Bij het installeren kon de nieuwe windows versie niet overweg met mijn bestaande partities.
Helaas had ik dat iets te laat in de gaten zodat ik nu op 2 hdd's van ieder 300 gB 1 C|: schijf heb met daarop windows geinstalleerd en 550 gB, verdeeld over twee schijven, die nog niet is toegewezen maar ook nog niet is geformatteerd. En jullie begrijpen het al, daar staan heel wat voor mij nuttige bestanden op.
Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat deze bestanden te redden?
In ieder geval bedankt voor de aandacht en als iemand kan helpen ben ik hem eeuwig, althans zo lang ik leef, dankbaar!!
Met vriendelijke groet, Jan-Theo

Jan-Theo

Verwijderd

Is de legale Windows XP voorzien van Service Pack 2. Een gewone Windows zonder een service pack heeft wel moeite met zulke grote schijven.

• jthweeda128
Het is inderdaad een windows versie voorzien van service pack 2!

Jan-Theo

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:45
In de OM FAQ staan een aantal programma's/tooltjes genoemd om verloren gegane partitietabellen en dergelijke (wat hier waarschijnlijk het probleem is) te herstellen :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Eerlijkheid start in het begin ;-)

Daarbij, jij wil gewoon opnieuw partities maken ? Daar komt het toch op neer, niet?
=> Partition Magic (Powerquest/Symantec)

Maar hier op GOT heb je ook een paar voorstellen van gratis alternatieven, ZEKER bekijken! :-)

[ Voor 76% gewijzigd door Mizitras op 19-08-2006 22:07 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

GETDATABACK

:o

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2006 22:07 ]

• jthweeda128
Beste mensen
Met het programma Testdisk is het inderdaad gelukt. Iedereen zeer bedankt voor de aandacht en Morax zal het gewicht van mijn eeuwige dankbaarheid met zich mee moeten torsen. Ben de 50 al gepasseerd, dus het valt te overzien.
M.v.g. JT

Jan-Theo

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Nog even een kleine titel edit zodat wat duidelijker is waar je topic nou eigenlijk over gaat - probeer dat in de toekomst ook zelf te doen :)
Pagina: 1