[Multi] Just cause

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.015 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik het een erg leuke game vind! Het is inderdaad erg jammer dat het op bepaalde punten niet helemaal lekker in elkaar. De debiel spawnende auto's, in 1x dood wanneer je aangereden wordt etc. We hebben ze nu wel gehoord :)

Desondanks vind ik het toch een zeer geslaagde game, het vasthaken aan auto's, skydiven, stunten, vehicle drops etc. doen het bij mij zeer goed. Daarnaast vind ik het overnemen van alle dorpen erg leuk gedaan (al is het daadwerkelijke overnemen niet echt spannend) De sidemissions en races zorgen voor extra variatie en het zoeken van puntjes op de radar zullen sommigen misschien ook leuk vinden (ik ben zelf niet zo'n 'zoeker' maar goed).

Nog één vraagje, ik hoorde van sommigen dat de hele versie beter draait dan de demo? Bij mij is dit dus juist niet het geval... De demo speelde ik op 1280x1024 met alles op 'high'. De hele versie heeft met deze instellingen last van een dramatisch lage fps en veel grafische 'glitches' (flikkerende bossen e.d.)
Nu speel ik op 1024x768 met het meeste op 'high' (2 dingen staan op 'medium') en dan speelt het perfect... Iemand anders hier last van?

Straks misschien even Ati driver 6.9 installeren (heb nu 6.8)

Edit: oeps, ik heb het probleem al gevonden... Het progje voor mijn videokaart stond nog ingesteld op 6x AA en 8x AF van een andere game :$
Ik was in het 'game profile' spulletje vergeten 'restore previous settings after game ends' aan te vinken |:( Hij speelt nu weer als vanouds :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2006 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:18
Niet ergens op afgeven als je het niet kunt onderbouwen ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 26-09-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
The__Virus schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:48:
[...]

spoiler:
Als je naar die SAMs toeloopt, worden die ook opgeblazen door jouw ventjes (die rode met zwarte blokjes op je map. Weet verder niet waarvoor dat is, heb niets in de briefing daarover gehoord of gelezen. Anyway, ik dacht eraan een heli ofzo te pakken, keihard al schietend het eiland over te vliegen en te hopen het te overleven tot het gebouw :P. Dus eerst terugvaren met de boot die onder de heli klaarstaat en dan één zien te vinden...
spoiler:
Heb hem zojuist gehaalt, en inderdaad jou idee was top :D. Zodra je uit het vliegtuig springt, op de boot landen, grappling hook klaar houden, wachten op een appache, hooken, overnemen, tank op het eiland kapot schieten, en dan "de rest". Ik kan ieder geval nu zeggen dat dit NIET de laatste missie is :O

[edit]

Aah, de credits, eindelijk :) Ze maken de laatste paar missies niet makkelijk :+

[ Voor 4% gewijzigd door XSNL op 26-09-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:46
Hartelijk dank, ik ga het gelijk weer proberen :D.

edit:
spoiler:
OMG wat eenvoudig is het daarna zeg, als je zo'n heli hebt. Goed idee he :P. Alleen wat een rambo einde, met zo'n bom op z'n rug enz. :P.

[ Voor 63% gewijzigd door The__Virus op 26-09-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:46

Convoy

g44p

iemand enig idee wat ik moet doen bij die missie waar die heli land bij mn flare (rode smoke flare) Zodra de heli land kan ik niks meer doen, of weet ik niet wat ik moet doen :D kan iig de heli niet in :(

(360 versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Bij de pc is het iig zo dat je dan altijd de heli inmoet. Gewoon aan de zijkant instappen. Probeer eens de 'passagierskant'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
The__Virus schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:04:
Hartelijk dank, ik ga het gelijk weer proberen :D.

edit:
spoiler:
OMG wat eenvoudig is het daarna zeg, als je zo'n heli hebt. Goed idee he :P. Alleen wat een rambo einde, met zo'n bom op z'n rug enz. :P.
spoiler:
Haha, ja :) Had wel verwacht dat er wat meer unlocked zou worden.. In iedergeval die heavy-drop boot.

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10 17:09
[kan weg....]

(waar is de remove knop????)

[ Voor 91% gewijzigd door SmiGueL op 27-09-2006 09:45 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SmiGueL schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:44:
[kan weg....]

(waar is de remove knop????)
Er is hier geen delete post knop :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wootism schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:45:
[...]

Je bent gewoon een zeurkous, tis echt een top spel. Met de gameplay is zeker niks mis en dit is geen kwestie van smaak.
Ik vind het spel wel cool, lekker overdreven af en toe maar het speelt wel lekker weg. Tis gewoon een zwaar verbeterde GTA in de jungle met vette gadgets en mooie graphics.
Ik ben het met alles eens behalve dat dit een topgame is :)
Een goede leuke game om te spelen maar een topgame heeft alle zaakjes goed op een rij, geen gras die door auto heen steekt, geen dronken rij effect, en een goede ai.

Al met al, zeer vermakkelijk game

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• XSNL
evilpin0 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:48:
[...]

Ik ben het met alles eens behalve dat dit een topgame is :)
Een goede leuke game om te spelen maar een topgame heeft alle zaakjes goed op een rij, geen gras die door auto heen steekt, geen dronken rij effect, en een goede ai.

Al met al, zeer vermakkelijk game
Je moet zowieso al niet met auto's proberen te rijden, veels te langzaam :Y). Pak gewoon een heli/vliegtuig.

Verwijderd

XSNL schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:58:
[...]

Je moet zowieso al niet met auto's proberen te rijden, veels te langzaam :Y). Pak gewoon een heli/vliegtuig.
De motor is ook goed te doen 8)

Verwijderd

Of nog beter: Abseilend van een berg af! Blijft cool om de laatste helft van een ritje naar één of ander dorp door de lucht af te leggen.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Of je jat gewoon een mooie speedboot.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-10 17:21

TommyGun

Stik er maar in!

Iemand al PC cheats gevonden?

Edit; zie wel trainers: * Deze site bevat teveel dingen die we niet willen zien *

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 01:21 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Opzich wel jammer dat er geen map/mission editor bij zit , het lijkt er namelijk wel op dat het tenminste gedeeltelijk automatisch gerenderd is.
Lijkt me nl sterk dat ze elke boom apart hebben neergezet .

Online was anders ook een leuke toevoeging geweest, wie zo`n groot mogelijk gebied veroverd wint en iedereen heeft dan bv z,n eigen guerilla factie.
"Maarja dromen"

How do you save a random generator ?

• The__Virus
Tja daar zou je zeer krachtige servers voor nodig hebben en dan krijg je abo's, daar zit ik iig niet op te wachten. Wat ook jammer is, is het aantal missies. Zijn er niet echt veel. En steden overnemen, dat is niet bepaald eenvoudig, zeker niet als je het spel hebt uitgespeeld, je wordt helemaal overhoop geknald :(. Heb maar de trainer gepakt, moet je alleen wel mee uitkijken, komen bugs om de hoek kijken (dat je dood blijft liggen, maar het niet bent bijv.).

• XSNL
TommyGun schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:52:
Iemand al PC cheats gevonden?

Edit; zie wel trainers: * Deze site bevat teveel dingen die we niet willen zien *
Ik heb liever een 100% complete savegame :9

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 17:15
Vind het in dit spel toch wel erg dom gedaan dat als je een heli achter je aankrijgt en je knalt hem neer dat er dan gelijk 1 of zelfs 2 nieuwe opduiken.
Op deze manier heeft het gewoon totaal geen nut om een enemy neer te knallen.
Geldt trouwens ook voor politie e.d. maar die heli's zijn een stuk irritanter.

enige manier om weer niemand achter je aan te hebben is eem missie starten en met een beetje geluk zijn ze dan weg. :?

[ Voor 16% gewijzigd door Enthroned op 29-09-2006 00:05 ]

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Of even saven. Wordt zelfs gezegd in de laadstukjes als tip :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand zijn joystick en/of gamepad aan de praat gekregen? Ik wil graag vliegen met mijn Dual Action gamepad van Logitech maar hij herkend gewoon de knoppen niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 17:15
Tsurany schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 22:15:
Iemand zijn joystick en/of gamepad aan de praat gekregen? Ik wil graag vliegen met mijn Dual Action gamepad van Logitech maar hij herkend gewoon de knoppen niet.
Lees net dat het wel kan: http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=62799
heb het zelf niet geprobeerd maar als ik lijkt het wel te werken, alleen de anologe pads zijn en blijven een probleem.
Success ermee.

Updating..............

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Voor mensen waarbij het geluid in auto's weg is: Update je audio drivers. Een nieuwe Creative driver verhielp bij mij de problemen.

Nog een tip als Just Cause weer eens gecrashed is en alleen je muis nog kan bewegen: Windows toets + L tovert weer leven in je beeld :).

[ Voor 35% gewijzigd door dr snuggles op 30-09-2006 12:48 ]

• The__Virus
Wwillem, welke geluidskaart heb je?

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een Creative Audigy 1. De drivers van Creative zijn voor audigy 1 t/m 4. Ik heb wel de x64 versie genomen, maar dat draai jij volgens mij ook :P.

• The__Virus
'Helaas' heb ik een X-Fi ;). Daar zijn onlangs ook nog mysterieuze, nieuwe drivers van gereleased. Tenminste, de locatie is anders, de filegrootte volgens mij ook, maar versie nummer en changelog zijn identiek :P.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:46

Convoy

g44p

hm.. hoe kom je in het eerste level met die straaljager aanboord van die hercules?

"Board the excelsior plain"

kom maar er maar niet in :(

• The__Virus
Er precies naast/boven gaan vliegen en eruit springen. Dan ging het bij mij gewoon automatisch :P.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:51:
[...]

Ik heb net m'n videokaart driver geupdate van 6.1 > 6.9 (ATi) en nu heb ik wel water :D
Thx handig, niet aan gedacht.

Eerst maar es mn nieuwe pc installeren dan kijke of t op de laptop ook nog werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een bout spel zeg, net even bij mijn neef gespeeld.

Ik wilde em zelf ook halen, maar daar ben ik nu vanaf gestapt.

reden:
Te arcade
Eentonig
Tegenvallende graphics
Slechte rijeigenschappen van de voertuigen
"Domme" AI

Had er een stuk meer van verwacht... heel jammer

p.s. Op een console zal het spel denk ik een stuk beter uitpakken, voor de pc vind ik het gewoon zonde van het geld.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:27:

reden:
Te arcade
Eentonig
Tegenvallende graphics
"Domme" AI

p.s. Op een console zal het spel denk ik een stuk beter uitpakken, voor de pc vind ik het gewoon zonde van het geld.
Je kan er alles van zeggen , behalve tegenvallende graphics :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Idd, daar ben ik het echt niet mee eens. Heb je wel eens in een helicopter of straaljager gezeten en dan hoog boven uit eiland gevlogen? Dat is echt om te smullen. En dan de performance op dat niveau... Van het spel in het algemeen zelfs, de performance is echt zo goed, het is echt goed geoptimaliseerd mag ik wel zeggen. Zelfs GTA draait niet zo soepel, terwijl dit vele malen mooier en ingewikkelder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:27:

reden:
Te arcade
Eentonig
Tegenvallende graphics
"Domme" AI

Tja, dan moet je ook niet met alles op LOW en 640x480 gaan spelen he :P

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-10 11:31
Ok. Is er iemand die mij kan helpen?
Als ik missies speel, en ik ga af o.i.d of ik heb een missie gehaald en kom weer bij een safehouse dan hoef ik maar eventjes te wachten of het hele leger, politie en de helikopters zitten achter mij aan. Dan heb ik notabene nog niets gedaan!!

Dit is erg vervelend en vaak de reden dat ik af ga..(3 van die helikopters achter je aan, wat mannetjes en dan nog die verrekte jeeps..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Lol, waar ik in het begin raar van stond te kijken was dat ik steeds spikkeltjes zag op mijn scherm als ik hard reed in een auto... (ik dacht artifacts) Maar dit bleken duiven te zijn waar ik snel voorbij reed 8)7

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
XSNL schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:46:
[...]

spoiler:
Heb hem zojuist gehaalt, en inderdaad jou idee was top :D. Zodra je uit het vliegtuig springt, op de boot landen, grappling hook klaar houden, wachten op een appache, hooken, overnemen, tank op het eiland kapot schieten, en dan "de rest". Ik kan ieder geval nu zeggen dat dit NIET de laatste missie is :O

[edit]
spoiler:
Word het vliegtuig dan niet afgeknald door de Sam Sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Als je lang genoeg rondjes blijft vliegen met je heli houden de raketten het op een gegeven moment voor gezien , als je wel de sam batteries opblaast natuurlijk.

De missie daarna wordt nog een tikje moeilijker vond ik , maarja ik heb `m nu wel helemaal uitgespeeld.

Echt superfijn spel , lang geleden dat ik zo genoten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Heb het inmiddels ook gehaald. Bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Robbie T schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:52:
[...]

spoiler:
Word het vliegtuig dan niet afgeknald door de Sam Sites?
spoiler:
Als je hoog genoeg overvliegt is er helemaal niets aan de hand, maar zelfs zonder hoog te vliegen kon ik zo naar het paleis vliegen. Je moet enkel oppassen voor andere heli's, anders is je eigen heli gauw kapot. Daar moet je dus gewoon een raketje op afschieten en het is klaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badwah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-03 10:44
Wel leuk dat je in de definitieve versie van de pc je keys kan wijzigen (het zou er aan mankeren offcourse)
maar ik slaag er niet in een andere key te definiëren voor op een voertuig te landen vanuit je parachute.
Deze actie staat niet tussen de lijst en blijft dus hardnekkig op 'E' staan, met als gevolg dat ik hier in volle actie regelmatig naast ram vermits ik alles via pijltjes ctrl, enter, etc oplos. |:(
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik las net op de Eidos forums dat je ook een Sub-marine hebt, en een heel snel geheim vliegtuig..

Nu is de vraag; weet iemand hoe je die dan krijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10 07:50
Ik vind het een aardige game, alleen jammer dat geen gamepads ondersteunt. Dit is echt zo'n spel dat je eigenlijk met dual analoge sticks moet spelen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Zit nu in de missie dat je het schip van El Presidente aan moet vallen, maar het zit vol met heli's mannetjes boten etc. Zodra ik op het schip sta ben ik (bijna) dood.

Heeft het zin om eerst gebieden te veroveren, zodat je misschien meer ondersteuning hebt van de factions? Hoe hebben de mensen die het hebben uitgespeeld dat gedaan?

<edit>
spoiler:
Nou het is gelukt, gewoon erheen gevlogen ipv met die mini-sub, gaat veel makkelijker. Eigenlijk is het spel op de PC wel erg makkelijk. Wat ik ook jammer vind is dat het niet nodig is om regio's echt over te nemen. B.v. je kunt pas naar een volgende regio als alle achterliggende regio's controlled zijn, en dan degene die je aanvalt unstable. Nou ja, wel leuk einde. BOOM! :)

[ Voor 37% gewijzigd door The_Bash op 06-10-2006 17:07 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:07
Geweldig idee voor een spel, en goede graphics, maar wat een ongelovelijk slechte gameplay zeg. Echt niet te geloven

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
the_bash schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:34:
Zit nu in de missie dat je het schip van El Presidente aan moet vallen, maar het zit vol met heli's mannetjes boten etc. Zodra ik op het schip sta ben ik (bijna) dood.

Heeft het zin om eerst gebieden te veroveren, zodat je misschien meer ondersteuning hebt van de factions? Hoe hebben de mensen die het hebben uitgespeeld dat gedaan?

<edit>
spoiler:
Nou het is gelukt, gewoon erheen gevlogen ipv met die mini-sub, gaat veel makkelijker. Eigenlijk is het spel op de PC wel erg makkelijk. Wat ik ook jammer vind is dat het niet nodig is om regio's echt over te nemen. B.v. je kunt pas naar een volgende regio als alle achterliggende regio's controlled zijn, en dan degene die je aanvalt unstable. Nou ja, wel leuk einde. BOOM! :)
Waar heb je die minisub gevonden?! Kon hem nooit vinden, heb maar een boot gejat :X.
cheiron schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:48:
Geweldig idee voor een spel, en goede graphics, maar wat een ongelovelijk slechte gameplay zeg. Echt niet te geloven
* The__Virus mompelt wat over ontbrekende onderbouwing...

[ Voor 12% gewijzigd door The__Virus op 06-10-2006 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
The__Virus schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:53:
[...]

Waar heb je die minisub gevonden?! Kon hem nooit vinden, heb maar een boot gejat :X.

[...]

* The__Virus mompelt wat over ontbrekende onderbouwing...
Je moet niet mompelen, dan verstaan mensen je niet. Ik denk dat al ik zeg dat ik de gameplay rot vind, ik redelijk duidelijk ben. Het hele spel geeft mij het gevoel dat er bij de developer zo veel tijd in de graphics en omgeving is gaan zitten dat zaken als:
- collission detection
- Besturing van de voertuigen
- 2 hit-kill bij auto's
- AI

niet goed uitgewerkt zijn omdat er geen tijd meer voor was. Het voelt voor mij echt heel erg "niet niet" aan. Net niet lekker rondlopen, net niet lekker rondrijden, net niet logisch in elkaar zittend etc etc.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
The__Virus schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:53:
[...]

[...]
spoiler:
Die minisub hang aan een kraan in de haven waar die destroyer van El Presidente ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:06:
Ik las net op de Eidos forums dat je ook een Sub-marine hebt, en een heel snel geheim vliegtuig..

Nu is de vraag; weet iemand hoe je die dan krijgt :+
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2006/127/932363_20060508_screen006.jpg

Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
kickje.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Die submarine heb ik hierboven al gepost (mini-sub, dat is de enige die ik kan vinden). Dat geheime blauwe vliegtuig, nooi gevonden. Ziet er wel stoer uit. Vlieg eens rond en kijk op de plekken met blauwe puntjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
the_bash schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:04:
Die submarine heb ik hierboven al gepost (mini-sub, dat is de enige die ik kan vinden). Dat geheime blauwe vliegtuig, nooi gevonden. Ziet er wel stoer uit. Vlieg eens rond en kijk op de plekken met blauwe puntjes!
Kun je misschien even op de landkaart teken waar die minisub ligt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 14:29

Twhomp

Stayin' Alive

Is er hier misschien iemand die toevallig dat stotter-probleem weet te verhelpen?
(heb directx9.0c, nieuwste ATI drivers, geen onboard sound, specs meer dan goed genoeg)

Het is één van de meest buggy spellen die ik ooit heb gespeeld, maar dat geeft niet, ik vind het ook een geweldig leuk spel, alleen dat stotteren af en toe is heel irritant: speelt pauzeert voor een variabel aantal seconden en gaat dan weer verder.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Volgens mij komt dat stotteren omdat het spel op sommige momenten een grote hoeveelheid AI(auto`s,tanks,politie,helikopters,mannetjes) spawnt.
Hij stottert altijd vaak als je een legerbasis of woongebied aan het veroveren bent maar nooit als je boven zee aan het vliegen bent.

Ik denk dus (als het waar is) dat het probleem alleen met een patch opgelost kan worden , dus dat je niet hoeft te kijken in je computerkast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modding voor de liefhebber? 'kheb een MultiEx Commander plugin gemaakt voor Just Cause .ARC archiefbestanden (en SARC bestanden) voor als je eens een fansite ofzo zou willen bouwen en wat art er voor nodig hebt. Uitpakken die ARC en SARCs! Dit zitten o.a. vol met .DDS en BMP bestanden. :) Bovendien kan ik zo eens checken of het werkt in de retail versie (die ik niet heb), want ik heb het gemaakt met behulp van de demo. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 11:09
Twhomp schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:56:
Is er hier misschien iemand die toevallig dat stotter-probleem weet te verhelpen?
(heb directx9.0c, nieuwste ATI drivers, geen onboard sound, specs meer dan goed genoeg)

Het is één van de meest buggy spellen die ik ooit heb gespeeld, maar dat geeft niet, ik vind het ook een geweldig leuk spel, alleen dat stotteren af en toe is heel irritant: speelt pauzeert voor een variabel aantal seconden en gaat dan weer verder.
ik wou net dezelfde vraag gaan stellen...

erg vervelend probleem... :(

game is verder super :D .. alleen komt soms wel beetje buggy / onduidelijk over.. maar beter dan boiling point destijds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
...

hebben jullie ook een helicopter die permanent achter je aan vliegt? ik word die sound van dat ding echt zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 19:55
loona35 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:28:
...

hebben jullie ook een helicopter die permanent achter je aan vliegt? ik word die sound van dat ding echt zat
Ja, viel me ook al op.

Is btw wel een paar keer gecrashed, maar daarna kwam er direct een nieuwe aangevlogen..
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
loona35 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:28:
...

Yup, heel regelmatig. Meestal zelfs al vanaf het laden van een savegame. Verder hoor ik daarbij ook constant "stop citizen", maar er is nooit iemand in de buurt.

Wel grappig trouwens qua physics, een raket op een mannetje afschieten die dan met een noodvaart op je af komt gevlogen :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, de demo crashed bij mij bij het loading scherm :(

Heb nieuwste nVidia drivers, directX, creative en nForce geinstalleerd, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-10 16:21
Wie weet hoe je die coca velden moet vernietigen? Je hebt dan net de missie gehad waar je de rocket fuel tanks moest opblazen. Ik heb wel een vrachtwagen met toxic gezien, maar dat kantelt er niet overheen. Ook kan de helicopter die vlak bij de missieopdracht staat niets doen met de mitrailleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
@me_mrtn:
spoiler:
Je moet de boel opblazen. Dus granaten en raketten erop gooien/schieten. En dat soort 'toxicvrachtwagens' knalt goed ;).
Duurde bij mij ook een tijd voordat ik het doorhad :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Het is mij nu ook gelukt, op een andere manier.

spoiler:
Ik zag zo'n wagentje staan die pesticiden spuit ofzo, daarmee kun je ook de velden langs.

Maar thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
me_mrtn schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 19:57:
Het is mij nu ook gelukt, op een andere manier.

spoiler:
Ik zag zo'n wagentje staan die pesticiden spuit ofzo, daarmee kun je ook de velden langs.

Maar thanks! :)
ja die werkt wat beter dan simpel opblazen volgens mij :D

zijn die race sidemissions ook bugged bij jullie? ik krijg maar geen checkpoints

[ Voor 10% gewijzigd door Loona35 op 12-10-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolis
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-08 19:32
The__Virus schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:38:
Idd, daar ben ik het echt niet mee eens. Heb je wel eens in een helicopter of straaljager gezeten en dan hoog boven uit eiland gevlogen? Dat is echt om te smullen. En dan de performance op dat niveau... Van het spel in het algemeen zelfs, de performance is echt zo goed, het is echt goed geoptimaliseerd mag ik wel zeggen. Zelfs GTA draait niet zo soepel, terwijl dit vele malen mooier en ingewikkelder is.
Even for your information: GTA = oud

Just Cause is gewoon een goeie console game en op de pc is hij echt bagger. Net als FIFA 07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bolis schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:13:
[...]

Just Cause is gewoon een goeie console game en op de pc is hij echt bagger. Net als FIFA 07
Fijne onderbouwing :Z Kun je misschien ook even verduidelijken waarom je dit vind? Persoonlijk vind ik namelijk dit soort spellen perfect spelen op een pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolis
Bolis schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:13:
[...]

Just Cause is gewoon een console game en op de pc is hij echt bagger. Net als FIFA 07
het spel is trouwens heel erg makkelijk en soms is het trial and error, ik vind het bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolis
RoD schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:14:
[...]

Fijne onderbouwing :Z Kun je misschien ook even verduidelijken waarom je dit vind? Persoonlijk vind ik namelijk dit soort spellen perfect spelen op een pc.
ja tuurlijk.

Ten eerste: De gameplay is erg eentonig. Alles lijkt op elkaar. De "grote" omgeving is meer een gimmick dan iets nuttigs.

Ten tweede: Het spel is HEEL erg buggy, dingen die niet kloppen e.d. Nu bedoel ik niet kleine mierenneuk dingen, maar echt dingen zoals:

*Je parachute opnieuw openen in de lucht?
*Van het ene vliegtuig naar het andere springen (naar voren) op 1000en meters hoog?

Zo kan ik nog eeuwig doorgaan. En dit is niet een kwestie van patchen, want er zijn zoveel dingen, dat heeft geen nut.
Het zijn gewoon een heleboel kleine klote dingen die het spelen van het spel saai en niet boeiend maakt.

Ik kan nog wel even doorgaan met dingen die dit spel mij niet aanstaan maar het spel lijkt gewoon niet af, er is niet genoeg nagedacht en gepraktiseert. Het lijkt een spel waarvan het concept super is (echt!), maar de uitwerking nog HEEL veel te wensen over laat.

Laat ik het zo zeggen: Een eerste stap in de richting van de "grote omgeving" spellen. Hier had meer in kunnen zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 10:02
heeft iemand hier ook last van die strondirritante bug dat je echt de _hele_ tijd van die dingen hoort van: Stop right there!, Stop this is the police!.

zelfs als de politie niet achter me aanzit en ik rijd met 300 km/h ofzo over de snelweg hoor ik die stem :S ik hoor het zelfs in een heli/plane ergens boven zee... En het irriteerd me echt enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04:41
leonpwner1 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:26:
heeft iemand hier ook last van die strondirritante bug dat je echt de _hele_ tijd van die dingen hoort van: Stop right there!, Stop this is the police!.

zelfs als de politie niet achter me aanzit en ik rijd met 300 km/h ofzo over de snelweg hoor ik die stem :S ik hoor het zelfs in een heli/plane ergens boven zee... En het irriteerd me echt enorm.
Dat gebeurt bij mij (op de 360) ook veel, alleen hebben ze het dan niet tegeb mij maar tegen andere facties. Er wordt rondom me heen heel wat afgeschoten >:) . Ik hoor nooit iets zonder dat het ergens in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 14:29

Twhomp

Stayin' Alive

leonpwner1 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:26:

Die "Stop!"-achtige uitroepen zijn gewoon buggy hard geprogged. Ergens in de buurt roept een agent iets tegen een andere NPC, maar hij wordt max volume afgespeeld alsof de agent naast je staat. Ik hoor het al niet eens meer.

Ach, dit soort dingen zijn makkelijk te fixen in een patch. Het stotteren, rare auto-aim en dat soort dingen is veel lastiger.

Tsja... ik speel het tot ik het zat ben, boeien.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Bolis schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:21:
[...]

ja tuurlijk.

Ten eerste: De gameplay is erg eentonig. Alles lijkt op elkaar. De "grote" omgeving is meer een gimmick dan iets nuttigs.

Ten tweede: Het spel is HEEL erg buggy, dingen die niet kloppen e.d. Nu bedoel ik niet kleine mierenneuk dingen, maar echt dingen zoals:

*Van het ene vliegtuig naar het andere springen (naar voren) op 1000en meters hoog?

Zo kan ik nog eeuwig doorgaan. En dit is niet een kwestie van patchen, want er zijn zoveel dingen, dat heeft geen nut.
Het zijn gewoon een heleboel kleine klote dingen die het spelen van het spel saai en niet boeiend maakt.

Ik kan nog wel even doorgaan met dingen die dit spel mij niet aanstaan maar het spel lijkt gewoon niet af, er is niet genoeg nagedacht en gepraktiseert. Het lijkt een spel waarvan het concept super is (echt!), maar de uitwerking nog HEEL veel te wensen over laat.

Laat ik het zo zeggen: Een eerste stap in de richting van de "grote omgeving" spellen. Hier had meer in kunnen zitten
Heb jij ooit een klein mannetje met een snor 3 meter de lucht in zien vliegen en met vuurballen paddestoelen zien kapot schieten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
ja tuurlijk.

Gozer, dat is nu net de bedoeling van de game, dat over-the-top stunten. En als je realisme wilt hebben, dan moet je zeker niet bij games gaan lopen kijken. Ook wel erg buggy dat je in Flight Simulator wel nog een keer door kunt gaan, als je bent gecrashed en 'dood bent'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolis
me_mrtn schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:31:
[...]

Gozer, dat is nu net de bedoeling van de game, dat over-the-top stunten. En als je realisme wilt hebben, dan moet je zeker niet bij games gaan lopen kijken. Ook wel erg buggy dat je in Flight Simulator wel nog een keer door kunt gaan, als je bent gecrashed en 'dood bent'. ;)
Oh sorry ik dacht dat dit spel serieus was en niet overdone arcade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
@Bolis

Als ze het echt zo hadden gedaan dat het een "Bond" simulatie zou worden , dan zou je voor elke stunt meerdere dagen planning nodig hebben en meerdere keren moeten proberen.
Dan leggen de meeste mensen de controller toch wel snel neer denk ik.

Het leuke aan dit spel is juist dat je gewoon lekker kan spelen , zonder dat je dingen 10 keer moet proberen omdat het niet lukt.

Je krijgt hierdoor meer de neiging om sommige missies vaker te doen omdat ze leuk zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door enchion op 15-10-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 10:02
enchion schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 10:41:
Je krijgt hierdoor meer de neiging om sommige missies vaker te doen omdat ze leuk zijn.
ahummm... Ik vind tbh de missies allemaal gigantisch eentonig... Je rijdt een beetje rond en loopt daar 500 settlements over te nemen (en ze zien er allemaal precies hetzelfde uit), en altijd gebeurd hetzelfde... Je schiet wat, gooit een granaatje naar die afzetting van de politie, en neemt die vlag over. Natuurlijk heb je ook nog de missies van het spel zelf, met die zwarte uitroepteken (op je map), maar dat is opzich ook niet echt veel variatie imo. Die stunts zijn natuurlijk leuk, maar verandert niet echt veel aan de gameplay/verhaallijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Avalaxy op 15-10-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-10 11:30
hmm heb net de eerste missie gespeeld en zit nu al vast :P . wat moet ik doen? Ik heb al die agsten neergeschoten en dan staat er nog zon grote wagen die de ingang versperd. Hoe krijg ik die weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. net als de Demo crashed de full version bij mij ook in het eerste loading screen... Als ik m opstart krijg je als eerste dat Just Cause laad-scherm met die groene balk, die komt bij mij tot ongeveer 0,5 cm ver en dan crash ik naar desktop met een ongeldige bewerking fout :(

Ik heb directX 9.0c, nieuwste nVidia drivers en nForce drivers, wat nu?! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Smokey! schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:32:
hmm heb net de eerste missie gespeeld en zit nu al vast :P . wat moet ik doen? Ik heb al die agsten neergeschoten en dan staat er nog zon grote wagen die de ingang versperd. Hoe krijg ik die weg?
Je ziet die rode tonnetjes? Opblazen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is echt de bom! Heb hem vanaf gister damn zeg wat een geil spel is dit! Wat een mogelijkheden wat een groot gebeid!

Het is nauwelijks te bevatten hoe groot dit gebied is ik denk bijna zo groot als 1/3 deel van heel nederland, ik bewtijfel ook of de meeste spelers meer dan 5% van het hele gebied zien tijdens het spelen.

En dat beeld echt geweldig, dit spel verslaat GTA op alle mogelijke plekken behalve 2 dingen, geen auto radio en gta is wat meer gevarieerd in de omgeving, maar das ook wel logish aangezien Just Cause zijn landschap zo ogv 50 keer zo groot is als die van GTA.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Just Cause is 1500 km² groot en geloof me, je ziet echt wel mere dan 5% van San Esperito. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 23:17:
Dit spel is echt de bom! Heb hem vanaf gister damn zeg wat een geil spel is dit! Wat een mogelijkheden wat een groot gebeid!

Het is nauwelijks te bevatten hoe groot dit gebied is ik denk bijna zo groot als 1/3 deel van heel nederland, ik bewtijfel ook of de meeste spelers meer dan 5% van het hele gebied zien tijdens het spelen.

En dat beeld echt geweldig, dit spel verslaat GTA op alle mogelijke plekken behalve 2 dingen, geen auto radio en gta is wat meer gevarieerd in de omgeving, maar das ook wel logish aangezien Just Cause zijn landschap zo ogv 50 keer zo groot is als die van GTA.
Absoluut niet mee eens, het kan wel groter zijn maar zeker niet beter.
Ieder zijn mening natuurlijk maar de besturing van bijv auto's is zo slecht, dat het alleen daardoor GTA niet kan verslaan.

Ik heb Just Cause een paar dagen gespeeld, en vind het eigenlijk een beetje tegenvallen.
Misschien moet ik er vaker mee spelen, had hetzelfde bij Scarface, deze vond ik ook pas leuk naar behoorlijk wat uur spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had een tijdje geleden de demo al gespeeld en heb nu dus ook de game zelf. Best wel vermakelijk, eigenlijk. :) De besturing is imo sowieso veel beter dan in de demo en daarnaast is 't gewoon weer een typische free roaming game a la GTA voor even tussendoor. Tenminste, niet iets wat ik in 'n week uitgespeeld wil hebben ofzo, maar wel leuk om af en toe in rond te dwalen.

Dwalen ja, aangezien de spelwereld me een beetje te groot is. Tuurlijk, het is leuk en aardig maar om van 't noordelijke begineiland met een vliegtuigje naar de hoofdstad te vliegen ben je wel 'n flinke tijd onderweg, en ook als je jezelf per auto wil verplaatsen richting de volgende missie mag je d'r veel tijd voor uit trekken. Beetje jammer eigenlijk, aangezien ik de wereld van San Andreas nog net iets te klein vond, terwijl San Esperito een beetje ten onder gaat aan z'n eigen formaat. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 29-09 10:06
Hmmz, ik heb hem net gekocht en heb hetzelfde probleem wat ik met de demo ook had.
Ik dacht dat het in de final gewoon zonder problemen zou werken; blijkbaar niet dus.

In het midden van het scherm heb ik een knipperend zwart vierkant zitten, ongeveer 4 bij 4 centimeter ofzo. Dit begint al meteen bij het opstarten, blijft zichtbaar in de menu's en ook tijdens het spelen. Dat is nogal lastig aangezien je mannetje ook ongeveer in het midden van het scherm te vinden is vaak.

Ik heb een AMD 3200+ venice en een ATi X1900XT, Windows XP pro SP2 en alles voorzien van de laatste drivers/updates/patches.

Mocht iemand het probleem herkennen en een oplossing weten dan hoor ik het graag, want het lijkt me op zich een tof spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:24:
Had een tijdje geleden de demo al gespeeld en heb nu dus ook de game zelf. Best wel vermakelijk, eigenlijk. :) De besturing is imo sowieso veel beter dan in de demo en daarnaast is 't gewoon weer een typische free roaming game a la GTA voor even tussendoor. Tenminste, niet iets wat ik in 'n week uitgespeeld wil hebben ofzo, maar wel leuk om af en toe in rond te dwalen.

Dwalen ja, aangezien de spelwereld me een beetje te groot is. Tuurlijk, het is leuk en aardig maar om van 't noordelijke begineiland met een vliegtuigje naar de hoofdstad te vliegen ben je wel 'n flinke tijd onderweg, en ook als je jezelf per auto wil verplaatsen richting de volgende missie mag je d'r veel tijd voor uit trekken. Beetje jammer eigenlijk, aangezien ik de wereld van San Andreas nog net iets te klein vond, terwijl San Esperito een beetje ten onder gaat aan z'n eigen formaat. ;(
Ik heb de hele wereld van Just Cause niet bekeken maar zo op de map lijkt hij idd groot.
Die van San Andreas vond ik precies goed, ik wacht met smart op GTA 4.

Dit deel zal wel weer flink uitgebreid zijn, met een nog grotere stad.
Als er veel meer opties zijn, dan is een veel grotere stad geen probleem.

Dat vind ik nu net iets wat Just Cause mist.
Er is teveel van hetzelfde, dat had GTA SA absoluut niet.

Natuurlijk mijn eigen mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heeft iemand al een manier gevonden om te strafen met een heli? Dat ding draait alleen maar, maar ik mis echt het strafen!!!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo van dit spel gespeeld. Ik was om eerlijk te zijn niet erg onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je de demo slecht vond zegt an sich nog niets, hangt d'r maar net van af wat d'r slecht aan is in jouw ogen. Als je de besturing/stabiliteit etc. blamed dan zal je de full version misschien wel leuker vinden, aangezien het m.i. toch wel stukken beter speelt. Maarja, het spelconcept zelf moet je wel aanstaan natuurlijk, anders kom je niet ver. :D

Vraagje van mijn kant aan jullie: hoe zit 't met 't overnemen van dorpen? Ik heb nu enkel 2 keer een dorp overgenomen omdat dat me werd opgedragen. Echter, als ik naar 'n 'government controlled' dorp ga op bijv. 't 2e noordelijke eiland (ten zuiden van waar je begint ;-)), krijg ik enkel de optie 'start sidemission' als ik bij 'n groen uitroepteken op de map kom, en nooit 'begin the liberation' of iets in die richting. Moet je tot 'n bepaalde hoogte in 't verhaal zijn gevorderd om dat te kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:16:
[...]

Absoluut niet mee eens, het kan wel groter zijn maar zeker niet beter.
Ieder zijn mening natuurlijk maar de besturing van bijv auto's is zo slecht, dat het alleen daardoor GTA niet kan verslaan.

Ik heb Just Cause een paar dagen gespeeld, en vind het eigenlijk een beetje tegenvallen.
Misschien moet ik er vaker mee spelen, had hetzelfde bij Scarface, deze vond ik ook pas leuk naar behoorlijk wat uur spelen.
Ik vrees dat de vergelijking met GTA moeilijk gaat inderdaad. Just Cause ziet er mooier uit...zeker..is groter..ja! De missies zijn minder goed..gewoon te vaak herhalend! De auto's...physics van die dingen zijn niet..echt lekker nee! bij GTA voelt een zware wagen ook echt ZWAAR aan hier..geeft het totaal geen effect.

het is meer een Mega Arcade stunt paleis ..mooi maar je moet niet de toch aardige physics van GTA ernaast nemen ( als je in GTA een rot auto jat ( je weet wel het type oude opa car ) dan rijdt het voor geen meter )

Misschien dat het wel leuk is met al de wapens en dingen die je kan "verzamelen" en auto's en de hulp. Het mist iets...het ziet er meer uit als een groot feest waarbij je alles kan doen wat je wilt..en je niet echt erop gewezen dat je ook in de gaten gehouden wordt!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Snakiej schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:46:
Heeft iemand al een manier gevonden om te strafen met een heli? Dat ding draait alleen maar, maar ik mis echt het strafen!!!
Om mezelf nor maar es te quoten ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Laatst online: 03:48
Hoe kan je de resolutie veranderen van just cause in 2560x1024?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
SOEDARKMASTER schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:33:
Hoe kan je de resolutie veranderen van just cause in 2560x1024?
http://www.widescreengami...hp?t=6725&highlight=cause

Ik heb niet het tooltje gedownload maar alleen de .ini aangepast, en dat leek goed te werken.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ja tuurlijk.

ben zelf nu een tijdje bezig met het spel..
Ik vind het een heerlijk, breinloos shoot and blow'em up, met een mooie omgeving en verschrikkelijke over the top stunts.. en dat maakt het nou een heerlijk spel... ik hoef geen clean realistisch spel. dan ga ik wel naar buiten, het echte leven in. Dit is gewoon heerlijk arcade, en doet in opzet wel wat denken aan vroegere games alla duke nukem. De graphics zijn enorm goed voor zo'n groot spelgebied, het draait zelfs op mindere PC's soepel.

Overal zijn leuke dingen te doen, missies zijn redelijk vrij in aanpak, enz. Gewoon met een straaljager over een gebied vliegen, eruit springen boven een bepaald gebied met je parachute (die trouwens verbazingwekkend precies is in een geoefende handen), om vervlolgens te landen op een rijdende auto, en een achtervolging inzetten op een andere auto, om die met een wel geplaatst tikje over de rand van een ravijn te duwen.. En dat terwijl je van alle kanten onder vuur genomen word.. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Oh ja, Just Cause.
Ik was laaiend enthousiast, game gekocht 2 weken gespeeld en toen kwam de verveling om de hoek kijken en heb ik hem ingeruild voor GoW.
Ik was zooooo goed te spreken over de game, de gfx, de vrijheid, de stunts.
Helaas is de game werkelijk oer en oersaai nadat je de bovegenoemde dingen hebt gezien.
Totaal geen inhoudt als game.

Hopelijk fixen ze deel 2 goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Laatst online: 03:48
Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Graphics zijn inderdaad geweldig mooi. De geluidseffecten zitten ook goed in elkaar (met 5.1 hier) en het sfeertje op dat eiland is opzich best mooi gemaakt. Machtig zoals je in een speedboot kan zitten en dan dat eiland verkennen. Ook vanuit een heli ziet het er erg fraai uit.

Tot zover de pluspunten helaas. Ik vind de missies na een tijdje erg eentonig. Ze hadden best wat moeite mogen doen die overtakes van die gebiedjes wat gevarieerder te maken. Ook was t leuker geweest als je met die andere personen in t verhaal wat meer ingame te maken zou hebben. Als laatste vind ik de handling vn de voertuigen over de grond ook een beetje jammer. Iets meer realisme had een hoop goed gemaakt, dan had je nog eens op je gemak over dat eiland rond kunnen toeren. Tenslotte vond ik het einde van het verhaal erg onverwachts. Had nog helemaal niet zoveel van dat eiland gehad naar m'n gevoel maar toch was het over.

Al met al een grafische topper, helaas heeft de gameplay hier teveel onder geleden.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Inderdaad, vond ik ook.

Zoals B-Buster zei, echt mooie gfx maar meer niet helaas.

Er zat zoveel potentie in de game, stel je voor wat voor game het zou zijn met veel meer variatie en interactiviteit met omgeving en personen, helaas volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op zondag 26 november 2006 @ 22:05:
Oh ja, Just Cause.
Ik was laaiend enthousiast, game gekocht 2 weken gespeeld en toen kwam de verveling om de hoek kijken en heb ik hem ingeruild voor GoW.
Ik was zooooo goed te spreken over de game, de gfx, de vrijheid, de stunts.
Helaas is de game werkelijk oer en oersaai nadat je de bovegenoemde dingen hebt gezien.
Totaal geen inhoudt als game.

Hopelijk fixen ze deel 2 goed in elkaar.
Zelf vind ik dat dat voor 99% van alle games geldt.. San andreas is oersaai als je door alle missies heen bent.. Dit is voor mij een heerlijk spel waar je een half uurtje goed mee kan vermaken, en zolang je alle storymissies nog niet hebt gehad nog veel langer.. Ik hoef niet altijd een game te hebben waarbij je bijna word verplicht uren te spelen... Het is ook een kwestie van jezelf doelen stellen in deze game.. stel je bijv voor dat je je voorstelt het spel uit te spelen met alleen je handgun van het begin.. of je alleen te vervoeren per parachute.. dat soort dingen maakt zo'n spel gewoon leuk.Het is een sandbox game, met een kleine centraal plot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:59:
[...]

Zelf vind ik dat dat voor 99% van alle games geldt.. San andreas is oersaai als je door alle missies heen bent.. Dit is voor mij een heerlijk spel waar je een half uurtje goed mee kan vermaken, en zolang je alle storymissies nog niet hebt gehad nog veel langer.. Ik hoef niet altijd een game te hebben waarbij je bijna word verplicht uren te spelen... Het is ook een kwestie van jezelf doelen stellen in deze game.. stel je bijv voor dat je je voorstelt het spel uit te spelen met alleen je handgun van het begin.. of je alleen te vervoeren per parachute.. dat soort dingen maakt zo'n spel gewoon leuk.Het is een sandbox game, met een kleine centraal plot..
Grappig, dat is namelijk precies wat ik van San Andreas vond (alleen dat nog wat positiever :P )
Na de storyline heb ik de game nog wel 1000 ker opgestart om even wat rond te rijden, een oorlogje te starten of lekker wat rond te vliegen. Die behoefte heb ik ab-so-luut niet bij Just Cause, met name omdat de besturing zo mank is, maar ook omdat de sfeer imo mist.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:59:
[...]

Hier heb je ergens wel gelijk. Een (voor mij) goede game hoef je echt niet verplicht een paar uur te moeten spelen.
Wat ik over de game zei is natuurlijk ook maar een mening die heel toevallig door velen gedeeld wordt. Ik ging daar ook dwars tegenin en kon na de demo niet wachten tot de game uitkwam. Toen ik hem had was hij echt geweldig.
Het punt is voor mij vooral dat de game echt oersaai is na verloop van tijd.
De punten die je opnoemt zeggen eigenlijk genoeg.

Zoals ik het lees staat daar:
De game stelt niks voor dus moet je er zelf maar wat van maken 8)7
Helaas zuigt de gameplay naar mijn menig daar net ietsjes te hard voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Laatst online: 30-09 17:30

r.marijnissen

sapphire512mb

Heb de demo.
Maar hoe kun je je key boord controls veranderen?
Als ik bij controls ben krijg ik de standaard instellingen niet veranderd.

Ook eerst enter helpt niks.

Iemand?
Pagina: 1 2 3 Laatste