[Multi] Just cause

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.015 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 15:39
Sluuz schreef op zondag 24 september 2006 @ 00:16:
...

Ook erger ik me eraan dat die dubbele pistolen pas beginnen te knallen als je de muis 1 seconde ingedrukt houdt waardoor je gelijk 3 rounds afvuurt. Als ik klik, moet hij schieten, klaar.
Dat zegt dan meer over de performace van je game dan de gameplay zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03:48
Mutatie schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 22:16:
Zo'n typische console game en dan hoor je er alleen PC gamers over :P
Ik heb hem op de 360 en deze rockt zooo hard. In jaren niet zo'n lol gehad met een game, heftige aktie gecombineerd met humoristische physics (echt alles en iedereen vliegt je om de oren), ik lag helemaal dubbel in het begin van de game.. te gek man!

Wel lullig dat het op de PC zo bagger schijnt te lopen. Op de 360 echt nergens last van, HDR, AA, een ongeloofelijke draw distance, erg strakke motion blur, supermooie weers effecten (vooral in de lucht, onweerswolken e.d. en wanneer je boven de storm uitkomt is het ineens lekker rustig met een fijn zonnetje ;) ), en ultieme vrijheid. Dit gecombineerd met de supertoffe humoritisch-achtige stijl (tsja, hoe noem je het?) en cliche b-movie feeling maakt het een van de mooiste, tofste en leukste games die ik ooit heb gezien.

De diepgang in missies valt wel wat tegen (hoewel ze zo afwisseld als je eigen fantasie is zijn) maar de bijzondere opzet en vrijheid maken alles echt goed.

Viva la revolution!
KIJK! Zo moet je denken bij een game als just cause :z Voor de performance heb je miss iets meer nodig, maar dan heb je ook wat. De demo liep bij mij gemiddeld met 50 frames met alles max en 4xaa. Het kan toch niet zoveel zwaarder zijn geworden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-10 17:21

TommyGun

Stik er maar in!

Net 3 uurtjes gespeeld, loopt perfect op alles high.

Spel is wel leuk, het doet me erg denken aan Boiling Point idd. Alleen was de besturing nog rukker daar ;). De besturing van voertuigen valt me hier wel mee. Er zijn wagens die rijden prima maar andere zijn weer verschrikkelijk.

Wel een hoop vage dingen gezien hoor. Bijvoorbeeld een mooi plekje met water in de jungle. Een of andere legerboot lag daar, vloog zo de kant op. Idem voor een zeilboot en een soort van coastguard bootje. (Wel met personen erin.) Varen allemaal de kant op, en verschijnen ook zomaar uit het niets in het water. Vond het al vreemd hoe er ineens meerdere boten bij konden komen.

(Ja, ik begrijp dat alles gespawnt moet worden maar wel vreemd dat dit gebeurd in een gebied waar je al een x aantal seconden naar aan het kijken bent. Meestal gebeurd het dan juist achter je rug zeg maar.)

Om het maar even kort te houden;

+ Graphics zijn super. Vooral de lucht, de jungle etc. Soms is het wel iets overdreven qua licht.
+ Verhaal lijn is leuk bedacht, zo ook het personage en het begin van het spel
+ Missies zijn redelijk goed
+ Aantal voertuigen is zeer goed. Genoeg variatie in ieder geval
+ Vliegtuig is erg leuk gedaan. Vliegt ook uitstekend
+ Het landschap is echt enorm
+ Lekker vrij cruisen

- AI van alle personen. Soms schieten ze pas na 5 seconde, of rennen ze als een gek rond
- Redelijk veel voertuigen die klote rijden
- Vaak onduidelijk waarom er nou geschoten wordt op je. (Voor mij iig, bijvoorbeeld door politie)
- Vreemde acties van voertuigen. Waarom remmen ze nou constant? Ook al rijd er niemand voor ze
- 's Nachts zie je voertuigen amper aankomen. Koplampen doemen pas erg laat op
- Als je aangereden wordt ben je vrijwel direct dood, terwijl je wel 20 shotgun kogels kunt hebben
- Stond langs mijn auto bij een benzinepomp. Pomp ontplofte, auto niet en er ging maar 5% HP af
- Van hoge bergen springen is geen probleem. Je krijgt vrijwel nooit damage
- Muis lijkt wel stroop. Ook niet in te stellen
- Weinig voertuigen die leeg staan, zo moet je wel stelen en wordt je vaak gezien door politie

Ik zal nog wel een hoop vergeten zijn. In ieder geval, leuk gedaan. Beter dan Boiling Point, dat is zeker, maar ik denk niet dat het me kan boeien. Teveel bugs, teveel irriterende / lastige dingen zoals dus de AI en besturing. Missies van GTA zijn super, missies van Just Case zijn redelijk goed. Net zoals de besturing, misschien moeten de makers van Just Cause en Boiling Point eens contact opnemen met Rockstar Games ;)

[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 26-09-2006 21:23 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Hmm ik merk dat AA aanstaat, maar waar kun je dat eigenlijk instellen? Ik heb het nergens kunnen vinden. Of moet ik weer een override applicatie profiel van NVidia maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
The__Virus schreef op zondag 24 september 2006 @ 10:58:
Hmm ik merk dat AA aanstaat, maar waar kun je dat eigenlijk instellen? Ik heb het nergens kunnen vinden. Of moet ik weer een override applicatie profiel van NVidia maken?
Ik kan inderdaad nergens uitgebreide computer-instellingen vinden.. Alleen een paar dingen op medium? Ik kan nergens AA vinden, net als ik de mouse sensitivity nergens schijn te kunnen vinden :s

Al bij al een leuk en vernieuwend spel tho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Nu online
Tja het spel heeft een paar bugs bij mij: ik hoor mijn eigen wapens na een filmpje of tussenstukje ofzo niet meer schieten. En zodra ik op escape druk en in het pause menu kom, loopt het spel vast en kan ik het niet meer afsluiten. Taakbeheer kan ik openen, maar ik kan hem niet zien :@.

edit:
Hmm het lijkt nu beter te gaan, krijg nu tenminste ook bericht van die persoon beneden, eerst liep ik maar gewoon mee, maar hoorde niets van hem. Vreemd.

[ Voor 22% gewijzigd door The__Virus op 24-09-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel het spel sinds gisteren. Ik heb een beetje gemengde gevoelens met dit spel. Opzich wel leuk, een typisch console spel maar ben bang dat het mij niet lang boeit.

pluspunten voor mij:

- Spel loopt goed, op grafisch vlak ziet het er mooi uit
- Gigantische omgeving
- Variatie met voertuigen genoeg
- Omgeving die wel sfeer uitstraalt met veel kleine dorpjes, verkeer en bevolking
- Wel leuke missies

- AI van de NPC's is echt lachwekkend slecht, ik bedoel, moet een persoon echt 4 seconden nadenken voordat hij op mij schiet...
- Het spawnen van de tegenstanders vlak voor je neus. Draai je je om staan er gelijk weer 4 tegenstanders vanuit het niets.
- De manier van doodvallen van tegenstanders herinnert mij aan hele oude spellen
- Dat deze game het niet zo nauw neemt met realisme, oke maar van rotsen afspringen levert nauwelijks damage op, ook kan je langs zeer steile rotswanden lopen en ik ben nog niet 1 keer echt in gevaar gekomen met mijn health
- Besturing van sommige voertuigen zijn echt een ramp en voelen vreemd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Nu online
Heb je al wel eens gedoken in het water? Dat is pas een ramp :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-10 10:40
Ik heb het spel nu ook, alleen heb ik een vraagje

ik heb een samsung 205bw en dat is een widescreen scherm. Mijn native resolutie is dan ook 1680x1050, alleen kan ik deze resolutie niet vinden in het spel of op de widescreen gaming forum.
Ik kan natuurlijk wel op 1280x1024 spelen, met balken ernaast, maar mijn vraag is dan ook, hoe ik op mijn native resolutie speel. Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij, of is er geen water?
Het enige wat ik zie is het schuim op het water, maar voor de rest is het gewoon lucht

Als ik onderwater ga, dan zie ik wel wat ik in het water zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The__Virus schreef op zondag 24 september 2006 @ 13:44:
Heb je al wel eens gedoken in het water? Dat is pas een ramp :X.
Haha, ja idd. Ik heb enorm veel moeite om naar boven te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
matsume schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:14:
Ik heb het spel nu ook, alleen heb ik een vraagje

ik heb een samsung 205bw en dat is een widescreen scherm. Mijn native resolutie is dan ook 1680x1050, alleen kan ik deze resolutie niet vinden in het spel of op de widescreen gaming forum.
Ik kan natuurlijk wel op 1280x1024 spelen, met balken ernaast, maar mijn vraag is dan ook, hoe ik op mijn native resolutie speel. Weet iemand dit?
Dat zou ik ook wel eens willen weten.

De enige resolutie welke logisch is op een 19" crt is 1152*864, maar ook die wordt niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op zondag 24 september 2006 @ 15:45:
[...]

Dat zou ik ook wel eens willen weten.

De enige resolutie welke logisch is op een 19" crt is 1152*864, maar ook die wordt niet ondersteund.
Ga naar je map waar just cause is geinstalleerd, in die map zit een text bestandje die settings heet, open die en daar kan je gewoon je gewenste resolutie aanpassen, ook widescreen resolutie.

Het ziet er zo uit als je het open doet.

//----------------------------------------------------------------------------------
//
// Just Cause Settings
//
// Settings: Possible values:
//
// audio_sfx 0.0 to 1.0
// audio_music 0.0 to 1.0
// audio_dialog 0.0 to 1.0
// video_motion_blur On = 1, Off = 0
// general_action_cam On = 1, Off = 0
// general_subtitles On = 1, Off = 0
// general_invert_updown On = 1, Off = 0
// hud_health_bar Dynamic, Always show, Always hide
// hud_weapon_selector Dynamic, Always show, Always hide
// hud_onscreen_obj_info Dynamic, Always show, Always hide
// hud_minimap Show, Hide
// pc_video_screen_resolution 640x480, 800x600, 1024x768, 1280x1024, 1600x1200
// pc_video_heat_haze On = 1, Off = 0
// pc_video_water_quality Low, Medium, High
// pc_video_scene_complexity Low, Medium, High
// pc_video_terrain_detail_quality Low, Medium, High
// pc_video_texture_resolution Low, Medium, High
// pc_video_post_effects On = 1, Off = 0
//
//----------------------------------------------------------------------------------
//
// NOTE: Editing this file will override any settings saved in user profiles!
//

audio_sfx: 1.000000
audio_music: 0.000000
audio_dialog: 1.000000
general_action_cam: 1
general_subtitles: 1
general_invert_updown: 0
hud_health_bar: Dynamic
hud_weapon_selector: Dynamic
hud_onscreen_obj_info: Dynamic
hud_minimap: Show
video_motion_blur: 0
pc_video_screen_resolution: 1360x768 <<------- hier de gewenste resolutie instellen
pc_video_heat_haze: 1
pc_video_water_quality: High
pc_video_scene_complexity: Medium
pc_video_terrain_detail_quality: Medium
pc_video_texture_resolution: Medium
pc_video_post_effects: 1

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 16:07 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Klinkt goed, maar de resolutie wordt niet gewijzigd...

Klopt het trouwens dat auto's totaal geen geluid maken? Alsof ik over één groot luchtkussen rijd.

[ Voor 48% gewijzigd door dr snuggles op 24-09-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Nu online
Nee dat klopt niet. Bij mij gebeurt het ook met regelmaat dat er geluiden wegvallen, vaak bij wapens. Ook loopt het spel regelmatig vast als ik op Escape druk of tijdens een filmpje :@.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Kwaliteitje :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Leuk spelletje :)

Ik heb em es gedownload, maar toen ik die MV Prototype moest wegbrengen kreeg ik zo'n verzenden/nietverzenden error.

En idd is de muis erg langzaam.

Maar die demo zou dus evengoed moeten draaien als de retail? Want ik heb geen zin in een spel dat CTDed :(

Edit: Het water verdween ook af en toe, en plantjes kwamen zomaar op maar dat zal wel dr aan liggen dat ik t op medium draai.

[ Voor 18% gewijzigd door Dutch_Razor op 24-09-2006 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-10 10:40
Het klinkt idd handig, maar het werkt idd niet.
Hij blijft gewoon op dezelfde resolutie staan..
iemand :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Nu het spel net is gecrashed en is afgesloten, hoor ik nog een gezellig helikoptergeluid op de achtergrond. Gelukkig kun je ook niet saven en moet je de intro elke keer opnieuw zien. Top spel!
Is Eidos stiekem een subdivisie van EA geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op zondag 24 september 2006 @ 16:34:
Klinkt goed, maar de resolutie wordt niet gewijzigd...

Klopt het trouwens dat auto's totaal geen geluid maken? Alsof ik over één groot luchtkussen rijd.
Dat is raar, bij mij werkt het namelijk wel, ik kan daar alle gewenste resoluties instellen en het werkt allemaal.
wwillem schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:13:
Nu het spel net is gecrashed en is afgesloten, hoor ik nog een gezellig helikoptergeluid op de achtergrond. Gelukkig kun je ook niet saven en moet je de intro elke keer opnieuw zien. Top spel!
Is Eidos stiekem een subdivisie van EA geworden?
Je kan trouwens gewoon saven bij z'n safehouse daar staat ook een garage waar je je auto's ook kan saven, en munitie bijtanken en je health kan je daar restoren.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Nu online
Heb je wel eens een botsing op het water gemaakt? Helemaal met die straalmotorboot (of zoiets)? Geen woorden voor :'(. Ook auto's die zomaar een meter voor je spawnen, dat je er direct tegenaan rijdt (niet overdreven). Ik ben echt van mening dat spellen de laatste tijd van slechte kwaliteit zijn. Vroeger waren spellen minder complex maar werkte alles vaak perfect zoals het moest, dat kun je tegenwoordig niet meer zeggen. Prima dat ze het heel mooi en alles willen maken, echt petje af, ook voor de performance, maar er zijn gewoon dingen die simpel te verbeteren zijn. Het zijn van die kleine dingen die het spel frustrerend maken.

[ Voor 48% gewijzigd door The__Virus op 24-09-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:28:
Je kan trouwens gewoon saven bij z'n safehouse daar staat ook een garage waar je je auto's ook kan saven, en munitie bijtanken en je health kan je daar restoren.
In de demo zijn volgens mij geen safe houses, tenminste, ik kon ze niet vinden.

Is de full version trouwens minder brak dan de demo? Het spel zelf heeft namelijk behoorlijk wat potentie.

[ Voor 6% gewijzigd door dr snuggles op 24-09-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:32
Het spel zelf is niet zozeer brak, de port naar de PC is gewoon brak. Op de console(s?) zal het vast een stuk beter speelbaar zijn.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 24 september 2006 @ 18:44:
Het spel zelf is niet zozeer brak, de port naar de PC is gewoon brak. Op de console(s?) zal het vast een stuk beter speelbaar zijn.
mja maar de slechte ai e.d. zal ook op de console aanwezig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:27:
Ligt het aan mij, of is er geen water?
Het enige wat ik zie is het schuim op het water, maar voor de rest is het gewoon lucht

Als ik onderwater ga, dan zie ik wel wat ik in het water zit :?
Dat ziet er dus zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.freewebtown.com/pr3d4t0r/waterk.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:21
Het ligt aan jou :) Ik heb het net gespeeld en zie gewoon water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Ik zie ook geen water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Ik heb wel water. Maar jij hebt misschien wel geluid motorgeluiden welke ik weer niet heb. Je kunt natuurlijk niet alles hebben :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
wwillem schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:37:
[...]

Ik heb wel water. Maar jij hebt misschien wel geluid motorgeluiden welke ik weer niet heb. Je kunt natuurlijk niet alles hebben :+.
* PeterSelie herziet de statement die wwillem maakt

niet iedereen kan alles hebben, sommigen echter wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Bij mij herhaalt het geluid zich telkens, eerst een stukje tekst van een agent en daarna helicopter geluiden :P Verder is de besturing van voertuigen slecht. En de gameplay is bagger (neem elk dorpje over, daar tussendoor schiet je nog ff 10^200 mannetjes overhoop). Moet je in de control settings eens proberen om bij de helicopterbesturing ipv wasd mouseup, mousedown etc. te maken. bij mij maakt ie er ipv mouseup een willekeurige andere richting van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
Iemand de laatste missie al voltooid ? Tips misschien ? :X

spoiler:
De allerlaatste missie (?) waar je El Presidente moet vermoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Nu online
Om dorpjes over te nemen is die jeep ideaal, je schiet alles en iedereen zo overhoop. Moet je alleen oppassen voor eigen ventjes, anders gaan ze op jou schieten :P. Ik hoor BTW ook telkens politie die zegt dat ik moet stoppen, lijkt alsof ze naast me in de bosjes zitten ofzo. Dan stop ik, maar er is helemaal niemand te zien! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The__Virus schreef op maandag 25 september 2006 @ 06:57:
Ik hoor BTW ook telkens politie die zegt dat ik moet stoppen, lijkt alsof ze naast me in de bosjes zitten ofzo. Dan stop ik, maar er is helemaal niemand te zien! :S
Rofl, lol, _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Nu online
Eén keer heb ik er wel 1 gezien, toen had ik een wapen in mijn hand. Deed hem weg en hij liep weer door, dat was wel heel realistisch vond ik, want hij zei ook: "Put your weapon away, mister" :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04:41
Om dorpjes over te nemen is die jeep ideaal, je schiet alles en iedereen zo overhoop.
OF je neemt een chopper, blaas je ook alles goed mee verrot, mijn persoonlijke voorkeur. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Dit is gewoon het eerste spel waar ik last van vastlopers en reboots heb, als ik alt tab in de game reboot die en verder crashed die ook redelijk vaak met fatale afloop.

De game is leuker dan ik gedacht had, vooral leuk dat die little bird om je heen vliegt en je dekking geeft. Alleen de voertuigen besturing is echt slecht.

x1900xt (675/840), amdx2 4400

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ik hoor BTW ook telkens politie die zegt dat ik moet stoppen, lijkt alsof ze naast me in de bosjes zitten ofzo. Dan stop ik, maar er is helemaal niemand te zien! :S
Same here, "Pull over mister" Dan kan je zo lang stoppen als je wilt. Maar er gebeurt niks >.>

Ik vind het overigens echt geweldig om met je vliegtuig zo hoog mogellijk te vliegen en dan vanuit die hoogte in het water te duiken tussen het koraal enzo.
Het is mij 1X gelukt om tijdens de weg naar beneden een politie helicopter tegen te komen waar ik eventje mee heb gelift d.m.v het vast houden van 1 hand aan de staart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:08:
Dit is gewoon het eerste spel waar ik last van vastlopers en reboots heb, als ik alt tab in de game reboot die en verder crashed die ook redelijk vaak met fatale afloop.

De game is leuker dan ik gedacht had, vooral leuk dat die little bird om je heen vliegt en je dekking geeft. Alleen de voertuigen besturing is echt slecht.

x1900xt (675/840), amdx2 4400
Ik ook hoor, heb steed na een tijdje dat het geluid een paar keer overslaat en ik kan er maar niet achterkomen wat dat nou veroorzaakt, omdat hij het bij de meeste mensen wel goed draait, en met goed draaien bedoel ik niet mee de fps count of zoiets, want die zijn bij mij ook goed het gebeurt namelijk na een tijdje (20 a 25 min), heel raar en irri allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
Wootism schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:56:
[...]

Same here, "Pull over mister" Dan kan je zo lang stoppen als je wilt. Maar er gebeurt niks >.>

Ik vind het overigens echt geweldig om met je vliegtuig zo hoog mogellijk te vliegen en dan vanuit die hoogte in het water te duiken tussen het koraal enzo.
Het is mij 1X gelukt om tijdens de weg naar beneden een politie helicopter tegen te komen waar ik eventje mee heb gelift d.m.v het vast houden van 1 hand aan de staart :P
Probeer is met de grappelhook een heli te pakken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Nu online
Hoelang kun je eigenlijk onderwater blijven? Volgens mij zit daar helemaal geen limiet aan, ik heb niets gezien iig. En er is ook geen manier om te zien welk wapen geselecteerd is van je voertuig. Moet ik altijd achterkomen door gewoon te schieten, krijg je gelijk de politie op je hielen :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net m'n videokaart driver geupdate van 6.1 > 6.9 (ATi) en nu heb ik wel water :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The__Virus schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:27:
Hoelang kun je eigenlijk onderwater blijven? Volgens mij zit daar helemaal geen limiet aan, ik heb niets gezien iig. En er is ook geen manier om te zien welk wapen geselecteerd is van je voertuig. Moet ik altijd achterkomen door gewoon te schieten, krijg je gelijk de politie op je hielen :X.
Onderwater kun je zolang je wilt, en als je in het menu bij settings en dan hud, wapen selector op always show zet dan hoef je niet elke keer te schieten om te zien welke wapen je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Nu online
Dat heb ik dus en ook al ingesteld bij de override settings, maar niets helpt. Ik zie zelfs helemaal geen weapon selector bij voertuigen :@.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Nu online
XSNL schreef op zondag 24 september 2006 @ 23:22:
Iemand de laatste missie al voltooid ? Tips misschien ? :X

spoiler:
De allerlaatste missie (?) waar je El Presidente moet vermoorden
spoiler:
Geen tips, je gaat al vrijwel direct dood op het strand, dit is echt ondoenlijk, 100.000 tegen jij en een paar domme rebellen.
Heb zelfs al moeite om op het eiland te komen :X. Het verste ben ik gekomen door gewoon rechtdoor te lopen en iedereen voor je te schieten en dan als je geluk hebt healthpakjes pakken. Maar ik word bijna altijd op- of weggeblazen, echt belachelijk :@. Hoop dat iemand kan helpen :(.

[ Voor 28% gewijzigd door The__Virus op 25-09-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
The__Virus schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:25:
[...]

spoiler:
Geen tips, je gaat al vrijwel direct dood op het strand, dit is echt ondoenlijk, 100.000 tegen jij en een paar domme rebellen.
Heb zelfs al moeite om op het eiland te komen :X. Het verste ben ik gekomen door gewoon rechtdoor te lopen en iedereen voor je te schieten en dan als je geluk hebt healthpakjes pakken. Maar ik word bijna altijd op- of weggeblazen, echt belachelijk :@. Hoop dat iemand kan helpen :(.
spoiler:
Misschien een mogelijkheid om granaten te gooien? Deze zijn in de volledige demo` in ieder geval kapot te schieten (richten met rechter muisknop op de nade en laten ontploffen die handel).. Zo haal je in 1 move een stuk of 50 man down ;)

Gluck ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

wwillem schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:37:
[...]

Lijkt op de Tomb Raider: Legend Bug.

Hebben mensen met een ATI kaart dit?

Of alleen Nvidia?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Snake schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:20:
[...]

Lijkt op de Tomb Raider: Legend Bug.

Hebben mensen met een ATI kaart dit?

Of alleen Nvidia?
Het niet hebben van motorgeluiden heeft niets te maken met je videokaart :z

En zoals je ziet:
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:51:
Ik heb net m'n videokaart driver geupdate van 6.1 > 6.9 (ATi) en nu heb ik wel water :D
Was het probleem te vinden bij een ATi kaart en is dit onderhand al gefixed door het updaten van de drivers (wat je überhaubt eerst moet doen voor je komt met een ".... werkt niet / zie ik niet" vraag :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel nu zelf ook sinds 2 dagen..

Het kan zo'n geweldig spel zijn als die domme bugs er niet in zaten..

Heeft er iemand trouwens al eens aan 1 stuk van noord naar zuid gereden met een auto? zo ja hoe lang deed je hier over 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:36:
Heb het spel nu zelf ook sinds 2 dagen..

Het kan zo'n geweldig spel zijn als die domme bugs er niet in zaten..

Heeft er iemand trouwens al eens aan 1 stuk van noord naar zuid gereden met een auto? zo ja hoe lang deed je hier over 8)7
Ze zeggen dat als je de snelste vliegtuig pakt en je gaat dan van de ene kant van het eiland naar de andere kant eiland dat je er ongeveer 40 minuten over doet, laat staan met de auto en helemaal te voet, want te voet ben je denk ik 3 dagen onderweg :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 05:34:
[...]

Ze zeggen dat als je de snelste vliegtuig pakt en je gaat dan van de ene kant van het eiland naar de andere kant eiland dat je er ongeveer 40 minuten over doet, laat staan met de auto en helemaal te voet, want te voet ben je denk ik 3 dagen onderweg :P :+
Heb ik geprobeerd. Op een kwart kreeg ik al "6" politie achter me aan dus ik denk dat je daar nog niet mag komen. Of zat ik toevallig in een verkeerd gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is er ook een "instant" manier van reizen?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:49:
Is er ook een "instant" manier van reizen?
extraction in het pda menu?

Teleport is niet aanwezig helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb het spel nog niet, maar ik vroeg het me zo af, het lijkt me namelijk heel irritant om eerst een kwartier te moeten rijden om een missie te doen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Magic schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 11:44:
Ik heb het spel nog niet, maar ik vroeg het me zo af, het lijkt me namelijk heel irritant om eerst een kwartier te moeten rijden om een missie te doen.
Zeker flink zitten ergeren aan Mafia destijds of niet? ;)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
vosss schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:43:
[...]

Zeker flink zitten ergeren aan Mafia destijds of niet? ;)

:P
Daar was de handling van de auto's tenminste nog normaal. Die vijandige helikopters zijn echt irritant, ik zit in zo'n missie en me bazooka is leeg en die heli gaat niet kapot *zucht* na 10x overnieuw doen vanaf checkpoint spel maar afgesloten :P
Voorderest vind ik het allemaal nogal tegenvallen, AI, gameplay, wapens, voertuigen. Jammer want het leek me zo'n leuk spel.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Dark Lord schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:55:
[...]

Daar was de handling van de auto's tenminste nog normaal. Die vijandige helikopters zijn echt irritant, ik zit in zo'n missie en me bazooka is leeg en die heli gaat niet kapot *zucht* na 10x overnieuw doen vanaf checkpoint spel maar afgesloten :P
Voorderest vind ik het allemaal nogal tegenvallen, AI, gameplay, wapens, voertuigen. Jammer want het leek me zo'n leuk spel.
Je bent gewoon een zeurkous, tis echt een top spel. Met de gameplay is zeker niks mis en dit is geen kwestie van smaak.
Ik vind het spel wel cool, lekker overdreven af en toe maar het speelt wel lekker weg. Tis gewoon een zwaar verbeterde GTA in de jungle met vette gadgets en mooie graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
The__Virus schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:25:
[...]

spoiler:
spoiler:
Inderdaad, wat een bagger missie (die daarvoor ook trouwens) :/ .Ben ooit bij het huis aangekomen, blijkt dat je daar eerst een tank moet vernietigen |:(. Na 3 LAW's en stuk of 6 granaten alsnog dood gegaan. In een voertuig stappen is ook geen optie, omdat je dan na 2 seconden helemaal kapot gebombadeerd wordt. Er staat in de briefing trouwens wel dat je de rebellen op een manier kan helpen, maar weet alleen niet hoe. Misschien iets met die SAM sites rond het eiland er iets mee te maken hebben. Ik ga straks als ik thuis nog ff verder proberen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Nu online
XSNL schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:33:
[...]

spoiler:
Inderdaad, wat een bagger missie (die daarvoor ook trouwens) :/ .Ben ooit bij het huis aangekomen, blijkt dat je daar eerst een tank moet vernietigen |:(. Na 3 LAW's en stuk of 6 granaten alsnog dood gegaan. In een voertuig stappen is ook geen optie, omdat je dan na 2 seconden helemaal kapot gebombadeerd wordt. Er staat in de briefing trouwens wel dat je de rebellen op een manier kan helpen, maar weet alleen niet hoe. Misschien iets met die SAM sites rond het eiland er iets mee te maken hebben. Ik ga straks als ik thuis nog ff verder proberen :r
spoiler:
Als je naar die SAMs toeloopt, worden die ook opgeblazen door jouw ventjes (die rode met zwarte blokjes op je map. Weet verder niet waarvoor dat is, heb niets in de briefing daarover gehoord of gelezen. Anyway, ik dacht eraan een heli ofzo te pakken, keihard al schietend het eiland over te vliegen en te hopen het te overleven tot het gebouw :P. Dus eerst terugvaren met de boot die onder de heli klaarstaat en dan één zien te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik het een erg leuke game vind! Het is inderdaad erg jammer dat het op bepaalde punten niet helemaal lekker in elkaar. De debiel spawnende auto's, in 1x dood wanneer je aangereden wordt etc. We hebben ze nu wel gehoord :)

Desondanks vind ik het toch een zeer geslaagde game, het vasthaken aan auto's, skydiven, stunten, vehicle drops etc. doen het bij mij zeer goed. Daarnaast vind ik het overnemen van alle dorpen erg leuk gedaan (al is het daadwerkelijke overnemen niet echt spannend) De sidemissions en races zorgen voor extra variatie en het zoeken van puntjes op de radar zullen sommigen misschien ook leuk vinden (ik ben zelf niet zo'n 'zoeker' maar goed).

Nog één vraagje, ik hoorde van sommigen dat de hele versie beter draait dan de demo? Bij mij is dit dus juist niet het geval... De demo speelde ik op 1280x1024 met alles op 'high'. De hele versie heeft met deze instellingen last van een dramatisch lage fps en veel grafische 'glitches' (flikkerende bossen e.d.)
Nu speel ik op 1024x768 met het meeste op 'high' (2 dingen staan op 'medium') en dan speelt het perfect... Iemand anders hier last van?

Straks misschien even Ati driver 6.9 installeren (heb nu 6.8)

Edit: oeps, ik heb het probleem al gevonden... Het progje voor mijn videokaart stond nog ingesteld op 6x AA en 8x AF van een andere game :$
Ik was in het 'game profile' spulletje vergeten 'restore previous settings after game ends' aan te vinken |:( Hij speelt nu weer als vanouds :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2006 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:18
Niet ergens op afgeven als je het niet kunt onderbouwen ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 26-09-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
The__Virus schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:48:
[...]

spoiler:
Als je naar die SAMs toeloopt, worden die ook opgeblazen door jouw ventjes (die rode met zwarte blokjes op je map. Weet verder niet waarvoor dat is, heb niets in de briefing daarover gehoord of gelezen. Anyway, ik dacht eraan een heli ofzo te pakken, keihard al schietend het eiland over te vliegen en te hopen het te overleven tot het gebouw :P. Dus eerst terugvaren met de boot die onder de heli klaarstaat en dan één zien te vinden...
spoiler:
Heb hem zojuist gehaalt, en inderdaad jou idee was top :D. Zodra je uit het vliegtuig springt, op de boot landen, grappling hook klaar houden, wachten op een appache, hooken, overnemen, tank op het eiland kapot schieten, en dan "de rest". Ik kan ieder geval nu zeggen dat dit NIET de laatste missie is :O

[edit]

Aah, de credits, eindelijk :) Ze maken de laatste paar missies niet makkelijk :+

[ Voor 4% gewijzigd door XSNL op 26-09-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Nu online
Hartelijk dank, ik ga het gelijk weer proberen :D.

edit:
spoiler:
OMG wat eenvoudig is het daarna zeg, als je zo'n heli hebt. Goed idee he :P. Alleen wat een rambo einde, met zo'n bom op z'n rug enz. :P.

[ Voor 63% gewijzigd door The__Virus op 26-09-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 19:47

Convoy

g44p

iemand enig idee wat ik moet doen bij die missie waar die heli land bij mn flare (rode smoke flare) Zodra de heli land kan ik niks meer doen, of weet ik niet wat ik moet doen :D kan iig de heli niet in :(

(360 versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Nu online
Bij de pc is het iig zo dat je dan altijd de heli inmoet. Gewoon aan de zijkant instappen. Probeer eens de 'passagierskant'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
The__Virus schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:04:
Hartelijk dank, ik ga het gelijk weer proberen :D.

edit:
spoiler:
OMG wat eenvoudig is het daarna zeg, als je zo'n heli hebt. Goed idee he :P. Alleen wat een rambo einde, met zo'n bom op z'n rug enz. :P.
spoiler:
Haha, ja :) Had wel verwacht dat er wat meer unlocked zou worden.. In iedergeval die heavy-drop boot.

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10 17:09
[kan weg....]

(waar is de remove knop????)

[ Voor 91% gewijzigd door SmiGueL op 27-09-2006 09:45 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SmiGueL schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:44:
[kan weg....]

(waar is de remove knop????)
Er is hier geen delete post knop :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wootism schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:45:
[...]

Je bent gewoon een zeurkous, tis echt een top spel. Met de gameplay is zeker niks mis en dit is geen kwestie van smaak.
Ik vind het spel wel cool, lekker overdreven af en toe maar het speelt wel lekker weg. Tis gewoon een zwaar verbeterde GTA in de jungle met vette gadgets en mooie graphics.
Ik ben het met alles eens behalve dat dit een topgame is :)
Een goede leuke game om te spelen maar een topgame heeft alle zaakjes goed op een rij, geen gras die door auto heen steekt, geen dronken rij effect, en een goede ai.

Al met al, zeer vermakkelijk game

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• XSNL
evilpin0 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:48:
[...]

Ik ben het met alles eens behalve dat dit een topgame is :)
Een goede leuke game om te spelen maar een topgame heeft alle zaakjes goed op een rij, geen gras die door auto heen steekt, geen dronken rij effect, en een goede ai.

Al met al, zeer vermakkelijk game
Je moet zowieso al niet met auto's proberen te rijden, veels te langzaam :Y). Pak gewoon een heli/vliegtuig.

Verwijderd

XSNL schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:58:
[...]

Je moet zowieso al niet met auto's proberen te rijden, veels te langzaam :Y). Pak gewoon een heli/vliegtuig.
De motor is ook goed te doen 8)

Verwijderd

Of nog beter: Abseilend van een berg af! Blijft cool om de laatste helft van een ritje naar één of ander dorp door de lucht af te leggen.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Of je jat gewoon een mooie speedboot.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Iemand al PC cheats gevonden?

Edit; zie wel trainers: * Deze site bevat teveel dingen die we niet willen zien *

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 01:21 ]

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Opzich wel jammer dat er geen map/mission editor bij zit , het lijkt er namelijk wel op dat het tenminste gedeeltelijk automatisch gerenderd is.
Lijkt me nl sterk dat ze elke boom apart hebben neergezet .

Online was anders ook een leuke toevoeging geweest, wie zo`n groot mogelijk gebied veroverd wint en iedereen heeft dan bv z,n eigen guerilla factie.
"Maarja dromen"

How do you save a random generator ?

• The__Virus
  • Nu online
Tja daar zou je zeer krachtige servers voor nodig hebben en dan krijg je abo's, daar zit ik iig niet op te wachten. Wat ook jammer is, is het aantal missies. Zijn er niet echt veel. En steden overnemen, dat is niet bepaald eenvoudig, zeker niet als je het spel hebt uitgespeeld, je wordt helemaal overhoop geknald :(. Heb maar de trainer gepakt, moet je alleen wel mee uitkijken, komen bugs om de hoek kijken (dat je dood blijft liggen, maar het niet bent bijv.).

• XSNL
TommyGun schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:52:
Iemand al PC cheats gevonden?

Edit; zie wel trainers: * Deze site bevat teveel dingen die we niet willen zien *
Ik heb liever een 100% complete savegame :9

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 17:15
Vind het in dit spel toch wel erg dom gedaan dat als je een heli achter je aankrijgt en je knalt hem neer dat er dan gelijk 1 of zelfs 2 nieuwe opduiken.
Op deze manier heeft het gewoon totaal geen nut om een enemy neer te knallen.
Geldt trouwens ook voor politie e.d. maar die heli's zijn een stuk irritanter.

enige manier om weer niemand achter je aan te hebben is eem missie starten en met een beetje geluk zijn ze dan weg. :?

[ Voor 16% gewijzigd door Enthroned op 29-09-2006 00:05 ]

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Nu online
Of even saven. Wordt zelfs gezegd in de laadstukjes als tip :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand zijn joystick en/of gamepad aan de praat gekregen? Ik wil graag vliegen met mijn Dual Action gamepad van Logitech maar hij herkend gewoon de knoppen niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 17:15
Tsurany schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 22:15:
Iemand zijn joystick en/of gamepad aan de praat gekregen? Ik wil graag vliegen met mijn Dual Action gamepad van Logitech maar hij herkend gewoon de knoppen niet.
Lees net dat het wel kan: http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=62799
heb het zelf niet geprobeerd maar als ik lijkt het wel te werken, alleen de anologe pads zijn en blijven een probleem.
Success ermee.

Updating..............

• dr snuggles
  • Niet online
Voor mensen waarbij het geluid in auto's weg is: Update je audio drivers. Een nieuwe Creative driver verhielp bij mij de problemen.

Nog een tip als Just Cause weer eens gecrashed is en alleen je muis nog kan bewegen: Windows toets + L tovert weer leven in je beeld :).

[ Voor 35% gewijzigd door dr snuggles op 30-09-2006 12:48 ]

• The__Virus
  • Nu online
Wwillem, welke geluidskaart heb je?

• dr snuggles
  • Niet online
Een Creative Audigy 1. De drivers van Creative zijn voor audigy 1 t/m 4. Ik heb wel de x64 versie genomen, maar dat draai jij volgens mij ook :P.

• The__Virus
  • Nu online
'Helaas' heb ik een X-Fi ;). Daar zijn onlangs ook nog mysterieuze, nieuwe drivers van gereleased. Tenminste, de locatie is anders, de filegrootte volgens mij ook, maar versie nummer en changelog zijn identiek :P.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 19:47

Convoy

g44p

hm.. hoe kom je in het eerste level met die straaljager aanboord van die hercules?

"Board the excelsior plain"

kom maar er maar niet in :(

• The__Virus
  • Nu online
Er precies naast/boven gaan vliegen en eruit springen. Dan ging het bij mij gewoon automatisch :P.

• Dutch_Razor
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:51:
[...]

Thx handig, niet aan gedacht.

Eerst maar es mn nieuwe pc installeren dan kijke of t op de laptop ook nog werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een bout spel zeg, net even bij mijn neef gespeeld.

Ik wilde em zelf ook halen, maar daar ben ik nu vanaf gestapt.

reden:
Te arcade
Eentonig
Tegenvallende graphics
Slechte rijeigenschappen van de voertuigen
"Domme" AI

Had er een stuk meer van verwacht... heel jammer

p.s. Op een console zal het spel denk ik een stuk beter uitpakken, voor de pc vind ik het gewoon zonde van het geld.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:27:

reden:
Te arcade
Eentonig
Tegenvallende graphics
"Domme" AI

p.s. Op een console zal het spel denk ik een stuk beter uitpakken, voor de pc vind ik het gewoon zonde van het geld.
Je kan er alles van zeggen , behalve tegenvallende graphics :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Nu online
Idd, daar ben ik het echt niet mee eens. Heb je wel eens in een helicopter of straaljager gezeten en dan hoog boven uit eiland gevlogen? Dat is echt om te smullen. En dan de performance op dat niveau... Van het spel in het algemeen zelfs, de performance is echt zo goed, het is echt goed geoptimaliseerd mag ik wel zeggen. Zelfs GTA draait niet zo soepel, terwijl dit vele malen mooier en ingewikkelder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:27:

reden:
Te arcade
Eentonig
Tegenvallende graphics
"Domme" AI

Tja, dan moet je ook niet met alles op LOW en 640x480 gaan spelen he :P

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-10 11:31
Ok. Is er iemand die mij kan helpen?
Als ik missies speel, en ik ga af o.i.d of ik heb een missie gehaald en kom weer bij een safehouse dan hoef ik maar eventjes te wachten of het hele leger, politie en de helikopters zitten achter mij aan. Dan heb ik notabene nog niets gedaan!!

Dit is erg vervelend en vaak de reden dat ik af ga..(3 van die helikopters achter je aan, wat mannetjes en dan nog die verrekte jeeps..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Lol, waar ik in het begin raar van stond te kijken was dat ik steeds spikkeltjes zag op mijn scherm als ik hard reed in een auto... (ik dacht artifacts) Maar dit bleken duiven te zijn waar ik snel voorbij reed 8)7

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
XSNL schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:46:
[...]

spoiler:
Heb hem zojuist gehaalt, en inderdaad jou idee was top :D. Zodra je uit het vliegtuig springt, op de boot landen, grappling hook klaar houden, wachten op een appache, hooken, overnemen, tank op het eiland kapot schieten, en dan "de rest". Ik kan ieder geval nu zeggen dat dit NIET de laatste missie is :O

[edit]
spoiler:
Word het vliegtuig dan niet afgeknald door de Sam Sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als je lang genoeg rondjes blijft vliegen met je heli houden de raketten het op een gegeven moment voor gezien , als je wel de sam batteries opblaast natuurlijk.

De missie daarna wordt nog een tikje moeilijker vond ik , maarja ik heb `m nu wel helemaal uitgespeeld.

Echt superfijn spel , lang geleden dat ik zo genoten heb.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Heb het inmiddels ook gehaald. Bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Nu online
Robbie T schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:52:
[...]

spoiler:
Word het vliegtuig dan niet afgeknald door de Sam Sites?
spoiler:
Als je hoog genoeg overvliegt is er helemaal niets aan de hand, maar zelfs zonder hoog te vliegen kon ik zo naar het paleis vliegen. Je moet enkel oppassen voor andere heli's, anders is je eigen heli gauw kapot. Daar moet je dus gewoon een raketje op afschieten en het is klaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badwah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-03 10:44
Wel leuk dat je in de definitieve versie van de pc je keys kan wijzigen (het zou er aan mankeren offcourse)
maar ik slaag er niet in een andere key te definiëren voor op een voertuig te landen vanuit je parachute.
Deze actie staat niet tussen de lijst en blijft dus hardnekkig op 'E' staan, met als gevolg dat ik hier in volle actie regelmatig naast ram vermits ik alles via pijltjes ctrl, enter, etc oplos. |:(
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik las net op de Eidos forums dat je ook een Sub-marine hebt, en een heel snel geheim vliegtuig..

Nu is de vraag; weet iemand hoe je die dan krijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10 07:50
Ik vind het een aardige game, alleen jammer dat geen gamepads ondersteunt. Dit is echt zo'n spel dat je eigenlijk met dual analoge sticks moet spelen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Pagina: 1 2 3 Laatste