The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite"
Probeer eens een ander WiFi channel (of automatisch)? kan best zijn dat er een WiFi in de buurt stoort bijv.
Misschien een antenne proberen die wat meer versterkt.
Anders halverwege een AP neerzetten en die in hybrid mode zetten.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
USB verlengkabel kopen en je USB WiFi adapter op een betere plek neer leggen zoals boven het trapgat hangen 
Of gewoon een netwerk kabel naar boven toe en WiFi laten voor wat het is. Het is niet een geweldig iets als vast netwerk en wordt verstoord door heel veel andere WiFi netwerken en andere apparatuur dat dezelfde frequenties gebruikt in de lucht.
Of gewoon een netwerk kabel naar boven toe en WiFi laten voor wat het is. Het is niet een geweldig iets als vast netwerk en wordt verstoord door heel veel andere WiFi netwerken en andere apparatuur dat dezelfde frequenties gebruikt in de lucht.
[ Voor 52% gewijzigd door bjck op 19-08-2006 17:25 ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
dit was de duurste antenne die er was, zal wel goed zijn neem ik aan..LED-Maniak schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:24:
Misschien een antenne proberen die wat meer versterkt.
wat is een AP?
edit: wat kosten ze, hoe werken ze?
[ Voor 5% gewijzigd door Dekar op 19-08-2006 18:26 ]
The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite"
Verwijderd
Ah cool, ik rijd nou in de duurste auto van de wereld, en het is een waardeloze bak, om de 2000KM moet ik de halve motor laten openmaken omdat hij stuk is.Dekar1 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:25:
dit was de duurste antenne die er was, zal wel goed zijn neem ik aan..
Wat ik dus probeer te zeggen: Duurste is niet altijd beste.
AP = AccessPoint, begint bij een eurotje of 60 (voor een beetje serieus merk in ieder geval). Of je moet een FON router nemen, deze kosten 17,40 euro incl verzendkosten, je moet hiervoor wel je internet open zetten voor anderen FONero's.wat is een AP?
edit: wat kosten ze, hoe werken ze?
Pagina: 1