Ik ben zo net even bij de Maxwell geweest voor oplaadbare batterijen en een oplader en daar waren ze met termen aan het gooien waar ik de balle verstand van had. Die man wilde me een of andere no-name oplader met 2300 milliampère batterijen voor 34.95 verkopen. Dit waren zogenaamde slimme batterijen en de oplader die er naast hing (GP) had domme batterijen.
Ik heb echt de balle verstand van dit soort dingen. Misschien kan iemand me uitleggen welke ik beter kan halen.
Oh en bij de Hema was ook een aanbieding dat je 10 of 15% korting kreeg op de opladers. Daar zaten hema oplaadbare batterijen bij maar ik weet niet of die zo goed zijn. Daanaast wil ik ook nog een setje van 4 extra batterijen kopen zodat ik snel kan wisselen. (Flitser)
Bedankt.
Oh en bij de Hema was ook een aanbieding dat je 10 of 15% korting kreeg op de opladers. Daar zaten hema oplaadbare batterijen bij maar ik weet niet of die zo goed zijn. Daanaast wil ik ook nog een setje van 4 extra batterijen kopen zodat ik snel kan wisselen. (Flitser)
Bedankt.