Toon posts:

P5B deluxe of P5W DH deluxe??

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste tweeakers,

ik ben van plan deze maad nog "even" een computer te gaan kopen met natuurlijk de gruwelijke core 2 duo processor. Ik ben van plan om een E6600 te gaan halen met PC6400 geheugen en een tijdelijke 7800GT. Ik was eigenlijk al vrij zeker dat ik daarbij het mooie P5W Dh deluxe moederbord ging kopen, MAAR ik heb al de topics doorgespit naar informatie, en daaruit bleek dat de P5W DH deluxe soms wel 10 tot 15 graden waarmer word dan de P5B deluxe! en dan heb ik het over de processor en de chipset. Dus ik begon te twijfelen, ik ben ook van plan om een beetje te gaan overklokken tot 3.6 Ghz o.i.d. Wat raden jullie mij aan en waarom?

Alvast bedankt _/-\o_

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-04 12:57
P5B Deluxe maar dan ZONDER WiFi :P (die is er namelijk ook)

Waarom...?, Tja lang verhaal maar waarom ik voor deze gekozen heb ik het aantal sata aansluitingen (6) zonder raid en bij de niet WiFI versie zitten op je bord 10 USB aansluitingen i.p.v. 6 of 8 bij de WiFi versie en aangezien ik een Stacker kast heb (krijg) heb ik die USB's hard nodig omdat ik 14 USB apparaten in gebruik heb.
Verder is het grote verschil dat de P5W een AB heeft met een sloot Dolby Digital funkties maar als ik dat zou willen koop ik wel een goeie geluidskaart.
Verder heeft de P5B Deluxe bijna alles wat de P5W ook heeft.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 14:31

Jimbolino

troep.com

Je kan de wifi module er gewoon afhalen, en er een usb aansluiting op zetten...

Bij de P5W Dh deluxe iig

ps. misschien interessant om te lezen
Asus P5W DH de luxe + Core 2 duo E6600 ES 400 plus fsb

[ Voor 32% gewijzigd door Jimbolino op 19-08-2006 01:18 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

een processor wordt echt niet warmer als je em in een ander mobo propt, al die asus temp sensoren zijn gewoon brak (of minstens brak uit te lezen).

Of de 975 chipset warmer wordt als de 965 weet ik niet maar bij mijn p5w dh met d820 (overgeklokt naar 3.6 van 2.8) wordt het allemaal niet zo warm.
cpu 50 graden onder load, chipset daar nog onder.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een Tweaker kan prima zelf een moederbord uitzoeken :) Dit staat gewoon in de FAQ van dit subforum uitgelegd: PMG FAQ » Welke moet ik nemen?

Dit topic is gesloten.