[linux] Welk programma om binaries te posten (console)

Pagina: 1
Acties:

• Boertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:49
Ik zoek een programma wat binaries kan posten onder linux (debian) via de console dus geen grafische tool.

ik probeer nu Newspost maar deze heeft nogal de nare eigenschap om nogal is te crashen met een socket error.

zijn er nog andere alternatieven?

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

bij voorkeur eentje die ook op FreeBSD draait :)
Ik heb ook wel eens gezocht maar ik heb nog niets behoorlijks kunnen vinden..
Dat was wel een tijdje terug...
Maar of ze waren zo instabiel als de neten, of er was geen Yenc ondersteuning..

Yenc was toen nog redelijk nieuw, dus misschien zijn er wel meer die het ondersteunen.. maar of ze stabiel zijn...........

[ Voor 40% gewijzigd door xzenor op 18-08-2006 13:55 ]

• Boertje
Ik heb er nog eentje gevonden: ypost

nog niet getest, maar zou ook onder FreeBSD moeten werken als ik dat zo zie.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02-2025

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

possamai schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:53:
bij voorkeur eentje die ook op FreeBSD draait :)
Ik heb ook wel eens gezocht maar ik heb nog niets behoorlijks kunnen vinden..
Dat was wel een tijdje terug...
Maar of ze waren zo instabiel als de neten, of er was geen Yenc ondersteuning..

Yenc was toen nog redelijk nieuw, dus misschien zijn er wel meer die het ondersteunen.. maar of ze stabiel zijn...........
Ken jij toevallig wat leuke yEnc ondersteunende onder X.org draaiende UseNet Clients ?? Ben er een paar tegengekomen alleen allen worden al heel lang niet geupdate had ik het gevoel en GUI van programma en de site ervan is ook niet echt geweldig altijd :X

* nero355 wil ook wel meuk onder Linux draaien trouwens als het maar werkt en ik er remote bij kan from time to time :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Sjonny
  • Laatst online: 29-01 22:23

Sjonny

Fratser

pan nooit gebruikt?
http://pan.rebelbase.com/

ze zijn nu bezig met een stable release te maken van de nieuwe zooi, die veel sneller en veeeel minder geheugen gebruikt. kan trouwens al wel heel lang yEnc..

en voor de topic starter: met newpost heb ik nooit last gehad anders? posten gaat heel goed.. misschien zit je met je provider die een slechte newsserver heeft, waat newspost niet goed tegen kan?

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

• Boertje
Sjonny schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:00:
pan nooit gebruikt?

ze zijn nu bezig met een stable release te maken van de nieuwe zooi, die veel sneller en veeeel minder geheugen gebruikt. kan trouwens al wel heel lang yEnc..

en voor de topic starter: met newpost heb ik nooit last gehad anders? posten gaat heel goed.. misschien zit je met je provider die een slechte newsserver heeft, waat newspost niet goed tegen kan?
uhm ik zoek een command line tool om te posten, als ik de specs van PAN zo bekijk is het iig grafisch (PAN - A Newsreader for GNOME)? of zie ik het verkeerd :/

ik krijg steeds na het posten van zo'n 250mb de error:
code:
1
2
Posting part 37 of 149 - 24% - 49 KB/second
Socket error: Broken pipe

als newsserver heb ik news.kpnplanet.nl (zelfde als nova.planet.nl) en posten onder windows met powerpost heb ik nog nooit problemen gehad. ;(

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02-2025

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Sjonny schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:00:
pan nooit gebruikt?

code:
1
2
3
4
0.109   August 13, 2006 (beta)
"Beable"    GNKSA Approved!
0.14.2  August 31, 2003 (stable)
"This is not a psychotic episode. It's a cleansing moment of clarity."

Het verschil tussen de 2 data gaf mij het gevoel dat de ontwikkelingen redelijk langzaam gaan, maar als jij zegt dat het niet zo is dan wil ik dat best geloven :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Sjonny
  • Laatst online: 29-01 22:23

Sjonny

Fratser

iets verder kijken dan je neus lang is :P
August 2, 2006: 106: "Dum Maro Dum"
July 26, 2006: 105: "When Churchill opened the door, it was a new car, a Chevrolet Nova."
July 23, 2006: 104: "YES, OK! I *AM* COMMUNIST SPICE!!! NOW THAT YOU KNOW, I AM VERY TICKLE YOU AND THEN YOU ARE DIE!!!"
July 9, 2006: 103: "Eldarfaroth"
July 1, 2006: 102: "From the Years of Neon Through Iodine"
June 24, 2006: 101: "A pulse of dying power in a clenching plastic fist."
June 18, 2006: 0.100: "Hey, I like this. Early Nothing!"
May 28, 2006: 0.99: "Fat man, you shoot a great game of pool."
May 20, 2006: 0.98: "The plain old chaos of undifferentiated weirdness."
May 14, 2006: 0.97: "Atoz and Tanda"
May 7, 2006: 0.96: "Afghanistan Banana Stand."
April 30, 2006: 0.95: "I feel clean now. My whole body's just a-quivering with cleanness!"
April 23, 2006: 0.94: "Ready! Fire! Aim!"
April 16, 2006: 0.93: "It's like living inside a bouncy castle!"
April 10, 2006: 0.92 "I hope the demons pluck your eyes out and use them for marbles!"
April 4, 2006: 0.91 "I'm lost. I'm drunk. I'm impure. What a life!"
April 2, 2006: 0.90 "Sero Sed Serio"
Jan 24, 2004: 0.14.2.91 "As She Crawled Across the Table"
Nov 28, 2003: 0.14.2.90 "A Bouquet of Corpses"
development van pan is heel lang dood geweest idd, maar gaat nu weer de goeie kan op.

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

• xzenor
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

nero355 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:14:
[...]

Ken jij toevallig wat leuke yEnc ondersteunende onder X.org draaiende UseNet Clients ?? Ben er een paar tegengekomen alleen allen worden al heel lang niet geupdate had ik het gevoel en GUI van programma en de site ervan is ook niet echt geweldig altijd :X

* nero355 wil ook wel meuk onder Linux draaien trouwens als het maar werkt en ik er remote bij kan from time to time :P
Ik gebruik al jaren newsbin onder windows. De linux versie schijnt oook goed te werken.
Ik vind het een perfect programma voor het downloaden.. de post optie is een beetje erg beknopt. Voor posten onder windwos gebruik ik powerpost maar ik zoek iets om dat remote via de commandline op mijn freebsd bak te kunnen regelen.. ik zal ypost eens bekijken..
Pagina: 1