Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
" Dit topic is gesloten. "Zwerver schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:30:
Administrator worden als voorbeeld
Waarom zijn de speciale rode titels niet zichtbaar bij bijv. dat topic?
Daarom
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Die waarschuwing bij oude replies is er om je extra te waarschuwen als je zo'n bericht gaat quoten.Zwerver schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:36:
Na dan bouw ik er een request omheen omdat weer terug te draaien. Ik lees regelmatig gesloten topics terug en dan is het nogal verwarrend als het een topic is dat al heel oud is.
Dit is vooral handig bij topics die lang lopen of waar een 'pauze' in zit.
Omdat in dit geval het topic al gesloten was, kan quoten niet meer en is dik drukken dus ook zinloos imo. Gewoon een kwestie van beter lezen
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Intentionally left blank
Volgens o.a. mensen op irc was het dus voor 1.9.4. dus echt anders. Toen bleven de titles gewoon dik.
Het gaat niet om een post alert naar mijn mening, maar gewoon het met 1 opslag kunnen zien dat een topic niet boeiend is. Het betrefende topic ging bijv. dicht omdat het te oud was, volgens mij geen reden om het topic dan direct als niet boeiend af te doen. Wat ik wel wil zien in 1 oogopslag is of het recent is.momania schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:39:
[...]
Die waarschuwing bij oude replies is er om je extra te waarschuwen als je zo'n bericht gaat quoten.
Dit is vooral handig bij topics die lang lopen of waar een 'pauze' in zit.
Omdat in dit geval het topic al gesloten was, kan quoten niet meer en is dik drukken dus ook zinloos imo. Gewoon een kwestie van beter lezen
Heeft imho dus weinig met beter lezen te maken maar meer met een stukje comfort aanbieden naar de users.
Bij oude gesloten topics heb ik ook geen rode titels meer merkte ik net, iets wat bij 1.9.3 nog wel zo was, dus er is zeker iets veranderdcrisp schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:56:
Inderdaad, alleen bij topics waarop nog gereageerd kan worden wordt aangegeven welke reacties oud zijn.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik kijk nu puur nog naar de 'Open' status; met de komst van Stuckies en Faq's was dat de meest eenduidige maniermoto-moi schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:59:
[...]
Bij oude gesloten topics heb ik ook geen rode titels meer merkte ik net, iets wat bij 1.9.3 nog wel zo was, dus er is zeker iets veranderd
Intentionally left blank
Mjah, ik zou dan gaan voor:crisp schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:05:
[...]
Ik kijk nu puur nog naar de 'Open' status; met de komst van Stuckies en Faq's was dat de meest eenduidige manier
Topic is closed (als in slotje) en X-weken oud: bold.
Topic is FAQ en X-weken oud: niet bold.
Bij stuckies geldt toch dat users erin mogen posten? Dan geldt imho nog steeds de X-weken oud dan bold regel
Topics zijn stucky om ze onder de aandacht te houden, en bij dat soort topics lijkt het me niet zo erg als mensen op oude posts gaan reageren. Ik denk dat crisp die gedachte ook had.Zwerver schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:13:
[...]
Bij stuckies geldt toch dat users erin mogen posten? Dan geldt imho nog steeds de X-weken oud dan bold regel
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Uiteindelijk is het aan jou om er wat mee te doen of niet natuurlijk, maar ik blijf het wel een mooie req. vinden
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()