Ledbalk in kamer

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hallow tweakertjes >:) ,

Gisterafond sak hier te lese over iemand die een led-balk had gemaakt met 3 of 4 kleuren.
En die aan te sturen was via de pc.

Helaas pindakaas heb ik hem niet in me bookmarks gepland :'(

Weet iemand nog welk topic dat was?

Dennus >:) >:)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Misschien dat je met een beetje zoeken het desbetreffende topic zelf wel had kunnen vinden......
Verder lijkt het me een goed idee om wat aan je Nederlands te doen, want dat is daadwerkelijk tenenkrommend :X. En als je de FAQ's ook nog goed gelezen had, dan had je ook gezien dat je aan het eind van je bericht niet de groetjes hoeft te doen ;)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-01 14:19

HeepH

Dope Rapper

Dennus, sorry dat ik het zo bot moet stellen,maar ik word een beetje....vervelend van je. Probeer eens voor de grap een topic-start of post te maken met meer dan 1 zin. Probeer dan voor de grap ook eens het correct gebruik van interpunctie (''.'' ''','') en hoofd- en kleine letters.

Daarbij hoef je niet na elke regel een enter te typen. Als het niet meer op de regel past zorgt dit forum er zelf voor dat de tekst naar de volgende regel springt. Daarnaast kun je ook eens proberen wat beter Nederlands te spreken. Dingen als ''sak'' en ''lese'' zijn hier niet gewenst. Mocht je eventueel dyslectisch zijn (en dan wil ik niemand tegen de schenen schoppen) dan nog kun je je tekst door een wordprocessor halen om de grootste fouten er uit te halen. En ik genoeg dyslecticie die mij taalkundig regelmatig verbeteren,en zo slecht sta ik er wat dat betreft toch niet voor,lijkt mij.

Groeten en sluiten hoeft op dit forum ook niet. En daarbij hoeft eigenlijk heel dit topic niet want met even zoeken (nog zo'n tip) had je dit makkelijk kunnen vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door HeepH op 24-08-2006 13:20 ]

http://specs.tweak.to/16495

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03-2025
[HowTo] Ledbar met 64 leds

Zoiets bijvoorbeeld..

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:56
Heephstan schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:18:
[...]
En ik genoeg dyslecticie die mij taalkundig regelmatig verbeteren,en zo slecht sta ik er wat dat betreft toch niet voor,lijkt mij.
[...]
Wel grappig dat je net in die zin een fout maakt. :P

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

joh, leer zoeken ofzo :X

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.