[ervaringen/discussie] het grote virtualisatie topic ?

Pagina: 1
Acties:

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 15:47
virtualisatie is DE hype van nu maar raar genoeg is er bijna niets over te vinden hier op GoT :? mss een idee om een topic te maken waarin de verschillende technieken/software besproken mag worden ?

er zijn massa's howto's te vinden op o.a. howtoforge maar nog geen enkele heeft me in 1x kunnen helpen aan een werkende opstelling. Dit is de 3e dag dat ik bezig ben en NU pas heb ik de basis voorelkaar en een domU en dom0 draaien. (nu nog finetunen enzo)
Lijkt me dat er nog wel meer mensen zijn die hun mening/ervaring willen delen toch ?

| Hardcore - Terror |

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

maak er dan gewoon 1 aan in Professional Networking & Servers

over het algemeen als je een mooi topic met allerlei info en dergelijke maakt en die in SeM zet dan zullen de mods daaro wel erover beslissen of die het ok vinden en hem verplaatsen wat je ook kan doen is een mail sturen sturen naar 1 van die mods daaro

[ Voor 51% gewijzigd door Thrillseeka op 17-08-2006 16:14 ]

Lekker zijn is een gave :)

• nzyme
gewoon aanmaken ? ow lol, ik dacht dat je eerst toestemming moest hebben ofzo :)

in dat geval maak ik vanavond wel even een mooie TS als ik trug ben van me werk :)

if thats ok with the mods

| Hardcore - Terror |

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:55

Haan

dotnetter

Toestemming vragen hoeft volgens mij alleen voor CiP's. Heb je na 5 jaar lid toch nog iets erbij geleerd over het forum :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Er loopt anders al eea over in PMG:
Virtualization technology

• nzyme
true, maar mensen die slechts in NOS en/of netwerk topics kijken lopen die dus mis. Verder lijkt het meer over hardware te gaan en dus niet over de verschillende pakketten (vmware/xen/openvz/...).....

| Hardcore - Terror |

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:07

DinX

Motormuis

Ik zou het dan weer niet in NOS/WOS setten maar in Professional Networking & Servers

Virtualisatie is nu niet echt platformgebonden :)
En ook net iets geavanceerder dan een normaal windows of linux proggel :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Pagina: 1