[PC MMORPG] ROSE Online deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.650 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

idieal van rabo werkt perfect kon zelfde minuut nog inloggen.

@vlieg, wat zijn de mats voor zo'n leuk groen pakje en hoe zit het met gem craft en mats van grade 1 ruby naar grade 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Amafi schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:59:
http://roseboards.levelup...id=41908&st=0&#entry41908

Good news to everyone! After coordinating with Gravity regarding your requests, here are their answers.

1. Having a hard time changing to Second Job? This problem, after being confirmed, will be fixed this Thursday, August 31, 2006

2. Before the end of September, the 2nd job rare skill books will be fixed in version 112 or 113.
hmmm deze duurt wel een poosje imho

3. Monster drops will be fixed in version 112 as well.

4. Lame EXP in the temple and Eldeon? Gravity is currently reviewing this. Let's cross our fingers, ne?

5. Skill reset will be available soon! It will not be sold via NPC but it will be available through the Item Mall. We are also working to have this for pROSE weeks before the launch of Item Mall. Item Mall is next on the list after we're done with providing a credit card payment option for our European friends which is what we're doing right now.

By the way, the Item Mall and Item Auction of myLU! are two different things.

With regards to other issues, we're still pushing for answers and will definitely announce when we get them.

In behalf of the GMs and ROSE Management, I'd like to thank those who patiently sent tickets that helped us channel your requests to Gravity.

May Arua bless us all…
Bekijk dit gewoon positief ze zijn iig ergens mee bezig, dat het niet allemaal in een keer gefixed word zijn we nu toch onderhand allemaal wel gewend :P
Zo als het er nu uit ziet betaal ik morge ook gewoon weer voor 1 maandje dus gerwin rustig aan wil nog wel met je kunnen partyen 8)7

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Anoniem: 141799 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:13:
idieal van rabo werkt perfect kon zelfde minuut nog inloggen.

@vlieg, wat zijn de mats voor zo'n leuk groen pakje en hoe zit het met gem craft en mats van grade 1 ruby naar grade 4
Redfield green suit ???
Voor suit 1 gold thread vigro stone en wat npc zooi, hoed gloves en schoenen 1 platiun threat en een andere stone en wat leather en zo
Gems :P Wou dat ik ze kan maken ^^ maaar is second job skill en zo als je weet droppen die nog niet dus kan ik ze ook niet maken he :P

Snif snif.. kan nog steets niet spelen :/

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 30-08-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:59:
[...]

Redfield green suit ???
Voor suit 1 gold thread vigro stone en wat npc zooi, hoed gloves en schoenen 1 platiun threat en een andere stone en wat leather en zo
Gems :P Wou dat ik ze kan maken ^^ maaar is second job skill en zo als je weet droppen die nog niet dus kan ik ze ook niet maken he :P

Snif snif.. kan nog steets niet spelen :/
okay bedankt de gems duurd nog wel ff dus, maaar voor green suit is dus op vigro stone, andere stone en veel zooi, heb ik wel denk

maar kan jij niet spelen neej? ik hou het hier niet bij sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177665

evo stinkt evo stinkt evo stiiiiiinkt!

Ik vind het echt niet meer leuk hoor op NA.. Ligt dat aan mij? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Anoniem: 123576 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:23:
[...]

Clan house was een kamer, waar npc was die kon repairen en zo, maar daar kon je overal heen, dus hoefde je niet erug naar junon of eucar. (zo ver ik weet) Dacht ook dat de npc daar het zelfs gratis deed :P
Cool hoe zag dat er uit :P ? Junon style?
ph4nt0m schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:01:
hoe kom je opeens bij clan house? waar staat dat ?:P
Vriend van me speelt ruff rose ofzo, en die zei zo tegen me dat hun een clanhouse hebben ofzo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174022

Anoniem: 177665 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:37:

LoL evo klinkt niet als een compliment :P

laatste 2 dage ff geen rose gedaan nu weer beginne
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:06

Haan

dotnetter

Net ook weer even game tijd verlengd via Rabobank/iDeal, dat werkt idd echt top, binnen 5 minuten geregeld en meteen spelen _O_

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:37:
[...]

Cool hoe zag dat er uit :P ? Junon style?

[...]

Vriend van me speelt ruff rose ofzo, en die zei zo tegen me dat hun een clanhouse hebben ofzo iets.
Kweet niet precies ho het er uit ziet verder, Clman (de oudjes kennen hem) die was er ooit geweest en heeft het me toen in geuren en kleuren vertelt :P

ps. ruff rose is privite (niet legale) server dat spelen heeft altijd risico dat het opeens weer down gaat en meer kans op buggs. gen goed idee, en evo wend wel hoor.
Anoniem: 177665 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:37:

En dit taal gebruik sry hoor, hoe oud ben je 11 ?
Hihi :P

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 30-08-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mensen vinden mij niet zo lief hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

snap niet dat die betaling er nog niet door heen is :(
Bij narose duurde het maar 1.5 dag altijd :/
Wil rose :P kan vrijdag ook al niet spelen omdat we onderhoud doen aan ons netwerk wat betekend door werken tot in de nacht...
weinig rose deze week wand in weekend komen vrienden van me terug van vakantie en dat moet gefeest woorden tuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-06 14:41
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:36:
snap niet dat die betaling er nog niet door heen is :(
Bij narose duurde het maar 1.5 dag altijd :/
Wil rose :P kan vrijdag ook al niet spelen omdat we onderhoud doen aan ons netwerk wat betekend door werken tot in de nacht...
weinig rose deze week wand in weekend komen vrienden van me terug van vakantie en dat moet gefeest woorden tuurlijk :P
ARME JIJ! XD
ik vermaak me wel ben inmiddels lvl 115 met me mage

haha grapje :P
mja ga nu maar eens ffkes dod in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:25
Weet iemand toevallig ruwweg de recharge tijd van voltagecrash/spearscrew/axe launcher (neem aan alles 3 zelfde recharge?)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:04:
Weet iemand toevallig ruwweg de recharge tijd van voltagecrash/spearscrew/axe launcher (neem aan alles 3 zelfde recharge?)
ruwweg is het precies 15/20 sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-06 03:54

Wiepa

Notoriously ...

hey evo ik heb 3 van die pakjes voor je liggen. geef maar een gil als ik weer online ben, ik gan u slapen. laters ;)

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 20:36:
[...]

Kweet niet precies ho het er uit ziet verder, Clman (de oudjes kennen hem) die was er ooit geweest en heeft het me toen in geuren en kleuren vertelt :P

ps. ruff rose is privite (niet legale) server dat spelen heeft altijd risico dat het opeens weer down gaat en meer kans op buggs. gen goed idee, en evo wend wel hoor.
Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/9758/screen125ia1.th.jpg
Krijg net deze screen van iemand :P (Clan House ), Is volgens mij nog van Irose.
Ziet er echt tof uit.

Ruff rose is kut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161527

clan house is gewoon een soort van klein templetje waar je in kan door op de clan skill die je krijgt op clan grade 3.. Er is 1 npc die gewoon alles kan doen, is leuk voor clanpic/meeting, maar de npc doet het zeker niet gratis is alleen compact

Anoniem: 180053

Ik kreeg met het verslaan van een Aqua King een Legend Lynx Bow (specificaties zijn: attack power 316, attack accuracy 89, durability 59). Hij is voor level 100 met 213 dexterity. Hoeveel kan ik hiervoor vragen? Zou iemand mij daarmee kunnen helpen?

Bedankt alvast!!

• SinergyX
Die boss weapons zijn nu aardig in aantal aanwezig, kijk eens rond bij andere shops wat die er voor vragen :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Anoniem: 54991

Yups, dat is clan house :)

Was wel een leuk iets, en soms hadden wij er meetings met gm's.
Pre reset was het nogal limited en meer dan foto's maken kon je er niet.
Helaas nooit de npc daar meegemaakt.
Maar het blijft een leuk iets, vooral als er een pvp stuk komt zodat je tegen clanmates ongestoord je build kan checken :)

[02:14] <[g4m3rg1rl]> Main Worlds (Total patch filesize: 8.9MB)
[02:14] <[g4m3rg1rl]> - Added 5+ loading images (take the time to look at these)
[02:14] <[g4m3rg1rl]> - Quest scripts and other texts have been corrected.
[02:14] <[g4m3rg1rl]> - Added 3rd Map of Eldeon - The Forest of Wandering (please don't get lost)
[02:14] <[g4m3rg1rl]> - Fixed the Cart Ride problem.
[02:14] <[g4m3rg1rl]> - Increased success rate of 2nd Jobs
[02:14] <[g4m3rg1rl]> - Increased Monster spawn rate of Senior Monsters for Job Change
[02:14] <[g4m3rg1rl]> - Added Bullet Setting option (Auto-reload function)
[02:14] <[g4m3rg1rl]> - Fixed the Sound Option bug (partial fix)
[02:14] <[g4m3rg1rl]> - Skill book name have been corrected (Bonfire, Triple Arrow, Freezing Chill)
[02:14] <[g4m3rg1rl]> - Bonfire Skill description fixed.
[02:14] <[g4m3rg1rl]> - Champ Skill description fixed.
[02:14] <[g4m3rg1rl]> - Buff Distance has been fixed (Wallop charm, Resilience charm, Precision charm, Critical charm, Battle charm, Valkyrie charm)
[02:14] <[g4m3rg1rl]> - High-level Monster EXP has been increased.
[02:14] <[g4m3rg1rl]> - Low-level Monster HP has been decreased (those under level 100).
[02:15] <[g4m3rg1rl]> - Adjusted 17 Eldeon Monsters EXP.
[02:15] <[g4m3rg1rl]> - Adjusted other game balance issues.

De patch :D

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 31-08-2006 02:17 ]

Anoniem: 63800

Anoniem: 54991 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 01:36:
Yups, dat is clan house :)

Was wel een leuk iets, en soms hadden wij er meetings met gm's.
Pre reset was het nogal limited en meer dan foto's maken kon je er niet.
Helaas nooit de npc daar meegemaakt.
Maar het blijft een leuk iets, vooral als er een pvp stuk komt zodat je tegen clanmates ongestoord je build kan checken :)

blatieblatiebla

De patch :D
rofl nice finnaly

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 31-08-2006 04:56 ]

12:50pm Still in internal testing. Almost finished.
DO NOT LEARN the following Dealer Skills as they are known to be bugged. You will only waste your skill points.
1) Deluxe Clothing Craft
2) Deluxe SubItem Craft
3) Cart Craft
4) Gem Cutting
5) Castle Gear Craft

Beetje triest is het wel weer :/
Mar dit keer melden ze het teminste, en laten ze je niet al je sp eerst verklooien.
Die bug fixen ziet er goed uit :) meer exp van high lvl mobs :) en second job fix :)

Alles is volgens verwachtingen, de meeste bugs zijn eruit gehaald :)
En ik weet dat we in de volgende patch of die daarop volgt nieuwe dingen gaan krijgen, dan hebben we eindelijk iets meer, voor het gevoel zit ik nu zoals ik pre reset met eldeon met mijn cleric geeindigd ben, zelfde lvl's, zelfde maps, items, etc.
Ik hoop alleen dat het nog makkelijker gaat worden om een low lvl party te vinden, lvl's 1-100 lijken haast wel uitgestorven nu :|
Benieuwd hoe vlug iedereen nu op de max zit en op de laatste map van eldeon, anders zijn we terug bij af, ze moeten nu echt in een behoorlijk tempo nieuwe maps blijven toevoegen willen ze dat voorkomen.
Van wat ik weet is eldeon al helemaal klaar, een 4e fun planeet zijn ze mee bezig en een 5e planet zijn ze aardig gevorderd mee, en als ik zo zie dat de meeste daar tussen de 170-180 zijn klop dat oo kwel aardig.
Ach, voorlopig kunnen wij weer spelen hoop ik zo :)

jeeej ik ruik me nieuwe armour al :D:D wie helpt me aan me 68 molive hehe en 6 light stones :P

hoop datik vanmiddag/vanaaf is lekker kan gamen

totdat sta ik met me shop lightstones in te kopen in junion chan 3 voor belia mochtje me willen sponseren ik geef 25k ik sta onder me muse serenityx sinds gister een ooter

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 31-08-2006 08:13 ]

Levelt het nu weer lekker in Temple door die patch?
Kan niet wachten op vrijdag, eindelijk spelen :P

Anoniem: 141799 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 07:57:
jeeej ik ruik me nieuwe armour al :D:D wie helpt me aan me 68 molive hehe en 6 light stones :P

hoop datik vanmiddag/vanaaf is lekker kan gamen

totdat sta ik met me shop lightstones in te kopen in junion chan 3 voor belia mochtje me willen sponseren ik geef 25k ik sta onder me muse serenityx sinds gister een ooter
Ik kan ze craften voor je, en voor ieder ander tuurlijk :)
Wel graag ook wat molive voor mij verzamellen pls, als return

Omdat ik op me werk zit kan ik effe niet shop...
Kan je PPT inkopen voor me EVO, doen maar 10K each of zo 250 stuks, meschien is iemand zo gek ze te droppen.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 31-08-2006 08:52 ]

Molive dropt wel, maar heel rare, heb ik voorlopig echt geen over voor je.
Wel heb ik ppt die ik niet nodig heb, alleen weer geen idee waar ik setil vandaan moet halen.
Eerste skillbooks ook al binnen.

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 16:02

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 54991 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 08:58:
Molive dropt wel, maar heel rare, heb ik voorlopig echt geen over voor je.
Wel heb ik ppt die ik niet nodig heb, alleen weer geen idee waar ik setil vandaan moet halen.
Eerste skillbooks ook al binnen.
Ermm als perm valt svp eentje bewaren :P
Anoniem: 54991 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:46:
[...]

Kom online en samen met mij hunten :P
gaat moeilijk zit op werk. Ben er pas na 19.00 ;).

[ Voor 23% gewijzigd door William/Ax3 op 31-08-2006 10:35 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

William/Ax3 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:36:
[...]

Ermm als perm valt svp eentje bewaren :P

• SinergyX
Molive dropt best veel van die maul dingen in Snowfields, paar dagen geleden nog stuk of 40 verkocht (aan NPC |:().

Leuk dat ze eldeon exp boosten, maar lees helaas nog niets over Temple of Luna. Ik zit op +lvl100 mobs dus die HPfix gaat ook nie op en toch maar 1,5-1,7k per kill krijgen :/ Ach ja, weer verder met de alts :) Leuk detail dat ze 'low lvl mobs' refereren aan alles onder lvl100, zie dus echt geen verandering komen in party aanbod van de lagere lvls.

Ach ja, ik vind het wel best :) Lekker wachten op de 112 versie :P

Anoniem: 54991 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:46:
[...]

Ga nou maar leuk voor mij molive hunten met ze allen, en waag het niet te veel te lvllen :P
Kom ik vanaaf wel helpen :P

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-06 09:22
Hoe zit dat nu met die client die je moet downloaden zoals in de update notice ?

Gewoon de 107 downloaden op de site of gewoon huidige client blijven updaten ?

Een beetje verlies heb je altijd...

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vliegje kan jij effe opnoemen wat je voor volgende dingen nodig hebt om te maken.
Lvl 100 pakje voor muse of is die random no job req?
Daar zou ik graag de mats willen weten voor boots head suit en gloves
Zelfde geld voor lvl 140 pakje.

** cleric de bonefire staat nu erg lang normaal moet ik als 2 heb staan en c/d is ready voor 3de is de 1ste al weer weg das nu niet deze blijven zon 5 min staan ofzo :) werkt erg goed.

** exp mm denk dat ze ongeveer x 1.5 hebben gedaan want golden yetis gaven me eerst 2.4k nu zon 3.2k

gerwingood schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:21:
Vliegje kan jij effe opnoemen wat je voor volgende dingen nodig hebt om te maken.
Lvl 100 pakje voor muse of is die random no job req?
Daar zou ik graag de mats willen weten voor boots head suit en gloves
Zelfde geld voor lvl 140 pakje.

** cleric de bonefire staat nu erg lang normaal moet ik als 2 heb staan en c/d is ready voor 3de is de 1ste al weer weg das nu niet deze blijven zon 5 min staan ofzo :) werkt erg goed.

** exp mm denk dat ze ongeveer x 1.5 hebben gedaan want golden yetis gaven me eerst 2.4k nu zon 3.2k
Lvl 100 pakje voor muse ??? Bij mijn weten is dat gewoon heaven he ?
Lvl 140 pakje, dat zal die nieuwe moeten zijn (LvL req is niet te zien voor dat je het craft in evo) Spaar maar molive en Setil, verder heb je stone nodig, die stone die zo veel dropt in eldeon, ding heeft nog al lange naam dat ik dat niet zo uit me hooft weet (zit op werk he)

• gerwingood
  • Niet online
mm

Molive
Setil -- waar vind je die ooit
Capricorius stone ofzo :P

• SinergyX
Heaven suit dropt ook van Varus, dingen staat nu te koop vanaf 120k (autoprice gok ik). Of de Velvet coat (die jurk), maar dacht dat je die niet kon craften.

gerwingood schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:28:
mm

Molive
Setil -- waar vind je die ooit
Capricorius stone ofzo :P
Setil geen idee, heb er 2 (veel he) in buy tab gekocht voor patch dus ze droppen wel ergens.
En ja die capricorius stone bedoel ik, (wie bedenkt die namen)

• gerwingood
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:30:
Heaven suit dropt ook van Varus, dingen staat nu te koop vanaf 120k (autoprice gok ik). Of de Velvet coat (die jurk), maar dacht dat je die niet kon craften.
ik bedoel geen heaven maar zal eff ekijken of kan vinden was in ieder geval zon nieuw pakje 100 req

@capri stones is geen probleem :) die heb ik al genoeg voor 2 of 3 pakjes heb geloof 320 :)

[ Voor 11% gewijzigd door gerwingood op 31-08-2006 10:44 ]

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-06 15:48
Anoniem: 123576 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:41:
[...]

Setil geen idee, heb er 2 (veel he) in buy tab gekocht voor patch dus ze droppen wel ergens.
En ja die capricorius stone bedoel ik, (wie bedenkt die namen)
De namen komen allemaal van de sterrebeelden ;)

• Haan

Haan

dotnetter

PeGys schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:19:
Hoe zit dat nu met die client die je moet downloaden zoals in de update notice ?

Gewoon de 107 downloaden op de site of gewoon huidige client blijven updaten ?
Gewoon patchen en spelen zoals altijd :P

• SinergyX
Heeft iemand mischien nog een lvl50-60 refined of blauwe wand/staff te leen met een beetje leuke AP? Ik heb nu zo'n NPC wand (niet refined) waar het een eeuwigheid duurt voordat een gele mob eens een keertje neer wil. Gisteravond een NPC staff gekocht, blijk ik melee gewoon dezelfde damage te doen maar met 16 hogere a-spd (ik gebruik buffs van mika), maar de dmg blijft gewoon huilend laag. (ik heb 1 attack skill, maar gebruik ik nooit)

Ik heb hem maar nodig voor mischien 2-3 dagen maximaal, het is eigelijk alleen om snel naar lvl65 te komen zodat ik de support buffs gemaxed heb (ik stop denk met lvlen van die char) en mijn senior outfit kan doorschuiven naar mijn soldier.

• gerwingood
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:04:
Heeft iemand mischien nog een lvl50-60 refined of blauwe wand/staff te leen met een beetje leuke AP? Ik heb nu zo'n NPC wand (niet refined) waar het een eeuwigheid duurt voordat een gele mob eens een keertje neer wil. Gisteravond een NPC staff gekocht, blijk ik melee gewoon dezelfde damage te doen maar met 16 hogere a-spd (ik gebruik buffs van mika), maar de dmg blijft gewoon huilend laag. (ik heb 1 attack skill, maar gebruik ik nooit)

Ik heb hem maar nodig voor mischien 2-3 dagen maximaal, het is eigelijk alleen om snel naar lvl65 te komen zodat ik de support buffs gemaxed heb (ik stop denk met lvlen van die char) en mijn senior outfit kan doorschuiven naar mijn soldier.
heb wel saint shadow staff voor je

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

SinergyX schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:04:

Ik zag er gister 1 staan, maar dat is ook de enigste die ik in heel evo heb gezien.

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

• Amafi
En dan eindelijk mage
Voel me redelijk sterk
Afbeeldingslocatie: http://img423.imageshack.us/img423/4719/magetm9.jpg

En wordt helemaal gek van pinoy's die constant om buffs blijven vragen. NEE die heb ik dus niet.
Paar gasten zijn slim genoeg en vragen alleen om dash (die ik theoretisch wel kan hebben).
Maar kom op als ik even langzaam loop, zou ik dan heus mezelf niet gebuffed hebben met dash?
Zeg je nog redelijk beleefd, nee dat heb ik niet. Krijg je alleen maar fuck you naar je hoofd geworpen. Ik wil dus wel anti buffs hebben als mage, die je ook op players can casten

Amafi schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:03:
En dan eindelijk mage
Voel me redelijk sterk
[afbeelding]

En wordt helemaal gek van pinoy's die constant om buffs blijven vragen. NEE die heb ik dus niet.
Paar gasten zijn slim genoeg en vragen alleen om dash (die ik theoretisch wel kan hebben).
Maar kom op als ik even langzaam loop, zou ik dan heus mezelf niet gebuffed hebben met dash?
Zeg je nog redelijk beleefd, nee dat heb ik niet. Krijg je alleen maar fuck you naar je hoofd geworpen. Ik wil dus wel anti buffs hebben als mage, die je ook op players can casten
Mijn nooby hawker heeft Atack speed buff, als je weet hoeveel mensen daar al om komen vragen :/
Ik ga meestal naar junon met me noob, vraag aan een hoge cleric buffs, (Spoeky is zo vaak in junon, erg handig ^^) ren terug naar Beach en powerlvllen maar :P

Maar nu maar eerst weer een met Arti eldeon voor me nieuwe pakje he

• SinergyX
Gerwin, krijg je vanaaf een pm van mij :) _/-\o_
Als mika geen zin in buffs heeft, fancy sky aan (die lvl45) en een golden staff equipted. Hoor je echt niemand meer erop vragen. :)

[ Voor 57% gewijzigd door SinergyX op 31-08-2006 12:12 ]

Anoniem: 166692

Dit is echt zo crap ben nu 93 en op weg naar 100 en zal ik volgende week wel zijn,
ben dus hawker (dual spec) en wat er zo klote aan is is dat er VET weinig dual weapons zijn.. (alleen voor lvl 135 zijn er wel een aantal van)
En Ja je kan ze craften en denk dat er maar een aantal zijn die in ph rondlopen..
nu de drop ook veranderd is weet ik dus niet waar de dark flare & ice sword dropt.:|
denk dat ik op lvl 100 nog met mijn Saint viking & axe rondloop. :'(

Anoniem: 161022

Anoniem: 166692 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:21:
Dit is echt zo crap ben nu 93 en op weg naar 100 en zal ik volgende week wel zijn,
ben dus hawker (dual spec) en wat er zo klote aan is is dat er VET weinig dual weapons zijn.. (alleen voor lvl 135 zijn er wel een aantal van)
En Ja je kan ze craften en denk dat er maar een aantal zijn die in ph rondlopen..
nu de drop ook veranderd is weet ik dus niet waar de dark flare & ice sword dropt.:|
denk dat ik op lvl 100 nog met mijn Saint viking & axe rondloop. :'(
Heb het zelfde probleem maar wees gerust er komen vast wel mooie duels heb er nu al 3 nieuwe gezien : Duel flare sword, Desperados Duel Wield( een paar post terug heb ik deze gepost kijk maar eens), Duel katana, ice and flare, Living death en noem maar op ze komen vast wel.

Kan niet inloggen er staat blabla cannot connect server plz try again later maja ik ben weg want heb personeels feeest ^^

Dit is die Desperados Duel Wield:

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/9370/desperadoduelwieldfg0.th.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 31-08-2006 12:25 ]

• Haan

Haan

dotnetter

Ze zijn nu als het goed is de bugged 3e Eldeon map aan het fixen.

ja Maar daarom juist niemand weet waar ze droppen alleen een paar mensen hebben het voor evo en zag gisteren iemand met Dark Flare & Sword (6) verkocht voor 18 mill |:(
en die dual flare d8 dat die gecraft moest worden toch Maar zo wat niemand kan het doen denk dat je wel een weekje mee bezig bent om er 1je te zoeken

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

sac, als het goed is kan niemand inloggen. tenminste, ik heb nou net perongeluk me rose client verkut volgens mij, maarja.. zie ik wel weer. hoelaat kunnen we weer in polaris?

Haan schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:26:
Ze zijn nu als het goed is de bugged 3e Eldeon map aan het fixen.
Als dat zo is, Way to go LUG. Meteen wat aan een bug doen :) zo mogen we het zien.

(Wel triest dat ze weer een bug't map live gooien)

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

@flieg

het is tog normaal dat niemand nu kan inloggen? Ik ben een beetje bang geworden van die screeniejs allemaal die vandaag nog gepost zijn. Want ik kom er echt niet in :S

Xouxic schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:35:
@flieg

het is tog normaal dat niemand nu kan inloggen? Ik ben een beetje bang geworden van die screeniejs allemaal die vandaag nog gepost zijn. Want ik kom er echt niet in :S
huh ? waarom kunnen jullie niet in? ik ben nu gewoon in hoor

• Haan

Haan

dotnetter

Ik kreeg een d/c vanwege wifi uitval en kan sindsdien niet meer inloggen :( Maar dat zou dan betekenen dat de inlog server down is en de rest niet..

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Pyl, heb jij een nieuwe client dan? Ik namelijk niet. ik heb wel die patch gedaan, en gewoon laten updaten. maar kom er nu om dit moment (12:48) nog steeds neit in. maar ik heb ook geen nieuwe client ofzo, ligt het daar aan?

Xouxic schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:35:
@flieg

Bang van welke screeny's

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

die van amafi enzo, maarja ik hoor net dat het duidelijk aan mijn pc ligt dat ik er niej in kom.

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/986/naamloosssho9.th.jpg

Hier ben ik zeker niet blij mee :S

Edit: Ff opnieuw installen.

[ Voor 8% gewijzigd door Wiepa op 31-08-2006 13:05 ]

• Haan

Haan

dotnetter

Je leest er straal overheen dat je niet de enige bent die niet kan inloggen? :?

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Haan schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:09:
hoe bedoel je?

Haan schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:09:
Is het toch niet zo erg dat ik moet werken op dit zort dagen :P
Mis ik teminste niet ech te veel.

tip @ xouxic (edit knopje ?)

• Local Host
  • Laatst online: 11-06 11:47

Local Host

Het forum is om te leren.

nu kan iedereen er weer in

Xouxic schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:48:
Pyl, heb jij een nieuwe client dan? Ik namelijk niet. ik heb wel die patch gedaan, en gewoon laten updaten. maar kom er nu om dit moment (12:48) nog steeds neit in. maar ik heb ook geen nieuwe client ofzo, ligt het daar aan?
ik heb de nieuwe client ook nog niet hoor maar kon er wel in gewoon.

• Haan

Haan

dotnetter

Server gaat zo een half uurtje down om de bugs in Eldeon map te fixen :)

en dan maar weer afwachten welke nieuwe bugs daarmee worden geïntroduceert :P

[ Voor 38% gewijzigd door Haan op 31-08-2006 13:52 ]

• gerwingood
  • Niet online
Haan schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:52:
Server gaat zo een half uurtje down om de bugs in Eldeon map te fixen :)
als ie om half 6 maar in de lucht is :) vind ik het goed

• SinergyX
gerwingood schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:53:
als ie om half 6 maar in de lucht is :) vind ik het goed
met ^^
Heeft iemand als cleric iets gemerkt mbt die fix van casting distance?

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Updating client... ben benieuwd hoe de 3e map is en de exp op Eldeon :9
Ze mogen de distance casting van Taunt ook wel eens fixxen, sta soms al naast een mob voordat ie Taunt uitvoert :+

• SinergyX
Die taunt is en blijft bugged, soms kan ik gewoon nonstop taunt casten, terwijl hij toch 100% succes heeft. Ook blijft een mob soms iemand anders meppen, ook al taunt ik me rot.

• Local Host
  • Laatst online: 11-06 11:47

Local Host

Het forum is om te leren.

nou de exp is ig iets aangepast naar -> speelbaar :)

droprate lijkt ook beter te zijn geworden

• ph4nt0m
leuke update :P ga eensnaar school of werk en post nie zoveel :P moek zoveel terug lezen xD
euhm voor de rest ben ik wel blij met de update ;)
gisteravond nog ff lvl 106 geworden met party in dod
CKERS goeie exp... ik ga vanavond ff kijken in tmpl hoe hoog de exp daar is :) is t nog nie boeiend dan ga ik dus lekker in dod hunten met 1 cleric en nog een mage. haal je 20% per +-15 minuten dus amafi/dub ^_^

• SinergyX
als die exp boost ook in DoD is gekomen is het daar helemaal exp-heaven :P Nadeel dat wij geen dmg output hebben om die bosses daar snel neer te halen ;)

• gerwingood
  • Niet online
ph4nt0m schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:17:
leuke update :P ga eensnaar school of werk en post nie zoveel :P moek zoveel terug lezen xD
CKERS goeie exp... ik ga vanavond ff kijken in tmpl hoe hoog de exp daar is :) is t nog nie boeiend dan ga ik dus lekker in dod hunten met 1 cleric en nog een mage. haal je 20% per +-15 minuten dus amafi/dub ^_^
Contact mij vanaf maar :) DoD exp is nog stukke beter dan temple op moment in tempel geven mobs nog maar 5k :).

Als je zin hebt kunnen we vanaf trio/duo gaan.
Weet neit wat jan en amafi doen.

Ps Gisteren ook nog effe 106 geworden :)

Hoop 108 vanavond maar vanaf 107 is super kank me elementel nemen :) moet nog 1 sp en dat is voor elementel zelf :)

[ Voor 7% gewijzigd door gerwingood op 31-08-2006 14:20 ]

• Haan

Haan

dotnetter

Exp in temple hangt heel erg van de overkill af. Als je een beest met weinig extra killt, is het ~5,5k, maar met dikke overkill 9+k ^^

• Amafi
ph4nt0m schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:17:
Ben net even temple in geweest om die te checken. Hij is iig verbeterd, geloof base 5k per mob. Maar met flinke overkill is tot aan 10k solo wel te halen. DoD ben ik niet meer in geweest.
Het is nu trouwens wel weer kiezen wat je doet, exp (temple of DoD) of drops, heb nog geen eq drop uit een normale mob gehad. Alleen uit bosses, behalve dan de bosses van DoD

Weet iemand wat setil dropt? Of wil het mij verkopen? :P
Heb bijna genoeg voor 1 part nu.

• ph4nt0m
gerwingood schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:19:
[...]

Contact mij vanaf maar :) DoD exp is nog stukke beter dan temple op moment in tempel geven mobs nog maar 5k :).

Als je zin hebt kunnen we vanaf trio/duo gaan.
Weet neit wat jan en amafi doen.

Ps Gisteren ook nog effe 106 geworden :)

Hoop 108 vanavond maar vanaf 107 is super kank me elementel nemen :) moet nog 1 sp en dat is voor elementel zelf :)
ok dan ga ik met jou mee en met nog 1 iemand dan ga je dus superhard :P

• gerwingood
  • Niet online
Anoniem: 54991 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:22:
Weet iemand wat setil dropt? Of wil het mij verkopen? :P
Heb bijna genoeg voor 1 part nu.
hoeveel setil is 1`part?

• luckyjan
  • Laatst online: 08-06 18:15
temple is nu 1/2 ipv 1/3 zoals ik het kan zien. Eldeon is 1/2 - 2/3 (bijv. pincer queen is nu 10000).
Het is iig speelbaar nu (kost wel veel food eldeon). Ik heb ook al missing skills gezien.
Battle sense mastery heb ik nu en beserk in een shop zien liggen (5 milj vroeg ie ervoor).
Molive dropt ook redelijk in Eldeon dus vanavond Vliegje maar eens vragen een nieuwe armor te craften
:)
Op dit moment kan er niemand meer inloggen ivm patch (30 - 45 min stond er).

Edit idd exp hangt ook af van de overkill (dus veel skill meppen geven).

[ Voor 7% gewijzigd door luckyjan op 31-08-2006 14:30 ]

Ik heb gehoord 9 maar niets is zeker totdat iemand daadwerkelijk de skill vind, nog niet gevonden en maar een paar crafters die hoog genoeg zijn om het te craften.

luckyjan schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:28:
temple is nu 1/2 ipv 1/3 zoals ik het kan zien. Eldeon is 1/2 - 2/3 (bijv. pincer queen is nu 10000).
Het is iig speelbaar nu (kost wel veel food eldeon). Ik heb ook al missing skills gezien.
Battle sense mastery heb ik nu en beserk in een shop zien liggen (5 milj vroeg ie ervoor).
Molive dropt ook redelijk in Eldeon dus vanavond Vliegje maar eens vragen een nieuwe armor te craften
:)
Op dit moment kan er niemand meer inloggen ivm patch (30 - 45 min stond er).
dan lop ik met je mee :P

Anoniem: 163464

http://wiki.roseonline.ph/viewarticle.asp?article_id=217 check die link als je wil weten welke mats je nodig heb voor nieuwe armors

• luckyjan
Als ik tenminste genoeg spul van alles heb (53 lightstones nu, heleboel capriconus ofzoiets en 46 molive, molive zelf gehunt.)

@lonedrinker bedankt voor de link. Alleen nog een boel molive hunten dus voor een hele set :9~

[ Voor 15% gewijzigd door luckyjan op 31-08-2006 14:32 ]

nice link mats zijn wel iets anders dan ik hoorde maar zit wel goed alleen movlie wat meer nodig

wel iets anders da ik hoorde sommige zijn aanzienlijk meer

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 31-08-2006 14:33 ]

Np. je moet inderdaat wel veel molive hebben voor een hele set :P

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 163464 op 31-08-2006 14:34 ]

• Amafi
Anoniem: 54991 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:29:
[...]
Ik heb gehoord 9 maar niets is zeker totdat iemand daadwerkelijk de skill vind, nog niet gevonden en maar een paar crafters die hoog genoeg zijn om het te craften.
Is de lvl requirement al bekend van die archmage set? Dacht dat ik in een buytab lvl 184 als req zag.

Jap lvl 184 klopt

SinergyX schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:03:
Ook blijft een mob soms iemand anders meppen, ook al taunt ik me rot.
Haha @ die zin, klinkt erg grappig.
Heeft dat niet ook iets met lag en mobs te maken, gebeurt mij ook vaak zat dat ik een mob neer haal en die alleen wat wazig om zich heen kijkt...

Anoniem: 54991 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:29:
[...]

9 voor een suit ja. :P

OMG ik post 2 keer achter elkaar... sry :P
Maar ik kan alle eerste nieuwe suits wel maken... :P
Had die skills al voor patch, hoop dat die niet gewijzicht zijn.
Als niemand kan helpen molive voor me te vinden gaat ik anders wel 5 molive per craft beurt vragen aan mensen... moet toch aan me mats zien te komen ^^, zal vanavond zorgen dat ik op me arti ben, zo dat ik kan craften als het nodig is :)
PS, dacht dat lvl req van die archmage righteous plate enz op 140 lag.

http://wiki.roseonline.ph/viewarticle.asp?article_id=217 <-- die link die net gepost is klopt als een bus trouwens. (voor update dan he)

@amafi, die in buytab's komen denk van die GM liet zien, zecht niet dat dat nog steets zo is he, eerst zien dan geloven, zoek gewoon mats, craften we het en zijn we er zo achter ::P

@lucky jan Als die dingen echt zo veel droppen, vraag ik mooi 5 voor craften, zins ik zelf geen tijd heb om te hunten en niemand me betaalt voor craften en ik ze anders ook ergens van moet betalen.

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 31-08-2006 14:49 ]

zijn niet al die armours die er staan lvl 140? rightious plate is dat namelijk wel

• luckyjan
Anoniem: 123576 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:41:
[...]

9 voor een suit ja. :P

OMG ik post 2 keer achter elkaar... sry :P
Maar ik kan alle eerste nieuwe suits wel maken... :P
Had die skills al voor patch, hoop dat die niet gewijzicht zijn.
Als niemand kan helpen molive voor me te vinden gaat ik anders wel 5 molive per craft beurt vragen aan mensen... moet toch aan me mats zien te komen ^^, zal vanavond zorgen dat ik op me arti ben, zo dat ik kan craften als het nodig is :)
PS, dacht dat lvl req van die archmage righteous plate enz op 140 lag.

http://wiki.roseonline.ph/viewarticle.asp?article_id=217 <-- die link die net gepost is klopt als een bus trouwens. (voor update dan he)
Righteous 140 ja en second job (duh) . Archmage geen idee. Molive dropt echt goed hoor. Gewoon die pincers hunten en dan heb je al 40 in in uur.
Edit: Mephesto kan ze ook maken.

Anoniem: 141799 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:46:
[...]

zijn niet al die armours die er staan lvl 140? rightious plate is dat namelijk wel
The latest article is about crafting formula for Advance armor Sets (level 184) - yay! craft na!
do check it out here: ( http://wiki.roseonline.ph/viewarticle.asp?article_id=217 )
Source: [GM]Masamune

Dat las ik op de boards dus dat weeti k niet zker ik dacht dat ze allemaal voor lvl 184 waren

luckyjan schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:48:
[...]

Righteous 140 ja en second job (duh) . Archmage geen idee. Molive dropt echt goed hoor. Gewoon die pincers hunten en dan heb je al 40 in in uur.
zelfde voor hooks, maar in shady dropt het al minder dus wel in xita blijven

• luckyjan
Anoniem: 163464 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:49:
[...]

The latest article is about crafting formula for Advance armor Sets (level 184) - yay! craft na!
do check it out here: ( http://wiki.roseonline.ph/viewarticle.asp?article_id=217 )
Source: [GM]Masamune

Dat las ik op de boards dus dat weeti k niet zker ik dacht dat ze allemaal voor lvl 184 waren
Ik had hem gezien in het winkeltje van phage met alle nieuwe zooi. En righteous was 140 ben ik bijna zeker. De client gaat nu patchen dus allemaal opstarten :P

• Haan

Haan

dotnetter

Als iemand kan vertellen welke mobs allemaal molive droppen zou dat wel mooi zijn :) Ik heb veel mobs geprobeerd, maar nog geen een heeft het gedropt..

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-06 18:48
Lvlen gaat veel beter nu de mobs minder hp hebben :D

• SinergyX
Merk je ook exp verandering op die lagere lvl mobs? of is het echt puur de HP? (kon smoulies al neer halen in 1-2 klappen).

jip_86 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:00:
Lvlen gaat veel beter nu de mobs minder hp hebben :D
Hoop niet dat ze te veel aan de low lvl mobs hebben gedaan kwa HP vond dat eigenlijk prima zo als het was, anders word dat weer veel te makkelijk he

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-06 18:48
SinergyX schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:04:
Merk je ook exp verandering op die lagere lvl mobs? of is het echt puur de HP? (kon smoulies al neer halen in 1-2 klappen).
Als dat er al is veel minder goed dan de hp verlaging.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.